در میامی عقب دهانه حاوی Coronavirus افزایش

بزرگنمایی این تصویر خط و خطوط از ماشین ها دیده می شود به عنوان رانندگان منتظر در دوشنبه آزمایش COVID

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

خط و خطوط از ماشین ها دیده می شود به عنوان رانندگان منتظر در دوشنبه آزمایش COVID-19 در coronavirus تست سایت در میامی گاردنز فلوریدا. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

شهردار میامی-Dade شهرستان دستور داده است تا یک عقبگرد برخی از بازگشایی اقدامات به عنوان فلوریدا همچنان به خروش در COVID-19 موارد است. فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 6,336 موارد جدید دوشنبه آوردن مجموع به 206,447 افرادی که آزمایش مثبت برای coronavirus.

در حالی که تعداد موارد جدید است و کمتر از آن است که دیده می شود در طول تعطیلات آخر هفته تست کمتر نیز به پایان رسید. روز شنبه, فلوریدا یک رکورد جدید با 11,458 موارد مثبت از بیش از 85,000 افراد آزمایش شده است. روز دوشنبه نتایج نشان می دهد بیش از 46 هزار نفر آزمایش شده است. اما در صد از مردم تست مثبت برای ویروس باقی می ماند در مورد همان است که هفته گذشته نزدیک به 15 درصد است.

در پاسخ به Miami-Dade شهردار کارلوس Gimenez اعلام کرد اضطراری نظم دوشنبه بسته شدن رستوران ها برای همه به جز takeout و تحویل. این منظور نیز می بندد مراکز تناسب اندام, حزب, سالن و اجاره کوتاه مدت. عمل می آید کمتر از سه هفته بعد از رستوران ها اجازه داده شد برای از سرگیری ارائه خدمات به مشتریان در محل با اقدامات ایمنی در محل.

در یک بیانیه Gimenez گفت که او با صدور دستور چون شهرستان بود شاهد افزایش در بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19. او گفت: "ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که بیمارستان های ما همچنان به نیروی انسانی لازم برای صرفه جویی در زندگی می کند."

آن به شرح زیر اورژانس سفارشات صادر شده در شهرستان میامی-Dade هفته گذشته که اعمال 10 شب تا 6 صبح مقررات منع رفت و آمد و که بسته به سواحل برای تعطیلات آخر هفته. Gimenez می گوید سواحل را بازگشایی سه شنبه و فعالیت در فضای باز مانند تابستان اردوگاه می تواند به جلو با ظرفیت محدود و اقدامات احتیاطی در محل.

مانند بسیاری از نقاط کشور فلوریدا است که شاهد افزایش در تعداد موارد مربوط به افراد جوان در 20 و 30 است. در میامی-Dade County, Gimenez می گوید بیش از حد بسیاری از مردم در حال رفتن به تراکم اماکن بدون پوشیدن پوشش صورت یا اجتماعی رعایت فاصله. او می گوید: "کمک به مثبت در گروه سنی که پزشکان گفته اند من بودند فارغ التحصیلی احزاب گردهمایی در رستوران ها که تبدیل به بسته بندی احزاب در نقض قوانین و تظاهرات خیابانی که در آن مردم نمی تواند حفظ اجتماعی فاصله و که در آن هر کس پوشیده بود و صورت پوشانده اند."

به عنوان موارد افزایش یافته در فلوریدا فرماندار ران DeSantis مقاومت کرده است خواستار او را به یک رویکرد تهاجمی تر مانند تحمیل یک ایالت دستور نیاز به پوشش صورت. روز دوشنبه او به عنوان نگرانی ها در مورد افزایش تعداد. "ما باید همه دست به دست در عرشه. و من فکر می کنم مردم فلوریدا در حال پاسخ مثبت" او گفت:. "وجود دارد بدون نیاز به ترس. اجازه دهید فقط تمرکز بر حقایق است."

DeSantis گفت: دولت با تمرکز بر حفاظت از آسیب پذیرترین یعنی مردم در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت. دولت در حال حاضر نیاز به کارگران در آن امکانات نزدیک به 200 هزار نفر در سطح ایالت به آزمایش این ویروس در هر دو هفته. بیش از نیمی از COVID-19 مرگ و میر در فلوریدا بوده است در میان ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات.

همانطور که برای افزایش موارد در میان افراد جوان DeSantis خواسته است که آن را نگه داشته و در چشم انداز است. "شماره یک سن برای موارد در فلوریدا 21 است," او گفت:. "و اگر شما 21 و شما لازم نیست که قابل توجه شرکت morbidities خود مرگ و میر تقریبا صفر است." فرماندار گفت: "به من که آرامش را به می دانم...که آن را بر مردمی که کمتر به احتمال زیاد برای دیدن بالینی عواقب."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن