مدارس و کسب و کار و شهرستانها با فشار به عقب در قانون مسدود کردن برخی از دانشجویان بین المللی

بزرگنمایی این تصویر عبور و مرور در حیاط دانشگاه هاروارد در سال 2019. مدارس و کسب و کار آنها به دادگا

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

عبور و مرور در حیاط دانشگاه هاروارد در سال 2019. مدارس و کسب و کار آنها به دادگاه رفته برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از محرومیت آنلاین-تنها دانشجویان بین المللی از ورود یا اقامت در ایالات متحده است. چارلز Krupa/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز Krupa/AP

یک هفته پیش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام ممنوعیت دانشجویان خارجی از حضور در دانشگاه های ایالات متحده در پاییز اگر آنها تنها به کلاس های آنلاین. در حال حاضر صدها نفر از کالج ها و دانشگاه های ده ها تن از شهرستانها و برخی از بزرگترین شرکت های فن آوری در حال هل دادن به عقب.

در چندین دادگاه براده جمعه و شنبه این گروه ایستاده با دانشجویان بین المللی. آنها استدلال می کنند ارائه از راه دور آموزش و پرورش بسیار مهم است با توجه به مسری COVID-19 است — و آنها می گویند که آنها گردد سیاست برای سقوط بسته زودتر اطمینان از دولت فدرال است که دانشجویان بین المللی خواهد بود قادر به حضور در کلاس از راه دور "برای مدت زمان اضطراری" در حالی که هنوز حفظ خود F-1 یا M-1 ویزای وضعیت.

آنها حمایت اولیه با چالش قانونی توسط دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست برای اولین بار به شکایت دولت بیش از آن سیاست جدید. قوانین موجود تا به حال ممنوع دانشجویان بین المللی از در نظر گرفتن تمام دوره های خود را آنلاین, اما دولت به طور موقت برداشته است که حکومت در ماه مارس است.

در پاسخ دوشنبه دولت گفت که فقط به این دلیل آن را ارائه نرمی در ماه مارس آن را ندارد به گسترش است که سیاست را از طریق سقوط. درخواست برای انجام این کار "دگرگون احترام فراهم اداری سازمان های پیچیده و مرتبط در زمینه های مانند مهاجرت اجرای" ایالات متحده وزارت امنیت داخلی گفت.

با توجه به موسسه بین المللی آموزش و پرورش بیش از 1 میلیون بین المللی دانشجویان و دانش آموزان دوره های آموزشی در ایالات متحده آمریکا -- در حدود 5% از کل بدن دانش آموز.

ایالات متحده مهاجرت و گمرک "blindsided کل آموزش عالی" بیش از 180 کالج ها و دانشگاه ها نوشت: در amicus خلاصه زمینه با ایالات متحده دادگاه منطقه ای در ماساچوست دانشگاه هاروارد که در آن چالش است که شنیده می شود. مدارس از محدوده کوچک خصوصی کالج به دانشگاه های دولتی سراسر کشور. "هر چند متنوع ایمان, علمی, ماموریت, جغرافیا و اندازه این موسسات به شدت نگران و نهفته در یخ جولای 6, بخشنامه" آنها نوشت.

"یخ ناگهانی تغییر سیاست جرات زیادی اعتماد به منافع موسسات آموزش عالی و دانش آموزان خود را — همه از آنها برنامه ریزی برای پاییز سال 2020 ترم بر اساس یخ را زودتر تایید است که خود را در ماه مارس سال 2020 موقعیت باقی خواهد ماند تا زمانی که اورژانس' ادامه داد:" مدارس نوشت.

آنها با این استدلال که قانونا یخ نمی توانید فقط آن را تغییر دهید ذهن پس از بسیاری از مدارس صرف ماه تدوین سیاست های مبتنی بر دولت را هدایت کند. به تغییر دوره تا به طور کامل و بدون توجیه کافی است "خودسرانه و هوس باز" مدارس نوشت: با استناد به قانونی استاندارد استفاده شده توسط دادگاه.

آنها درخواست دادگاه فدرال را نگه دارید در پیشنهاد دولت تا زمانی که دادگاه می تواند حکومت بر قانونی بودن آن.

زمانی که coronavirus شروع به گسترش مدارس سراسر کشور منتقل دوره خود آنلاین. و آنها بلافاصله به حال به سخت گیری در مورد سقوط مدت است. سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا — یکی از بزرگترین سیستم های آموزش عالی در کشور با 480,000 دانش آموزان — احساس آن را "غیر مسئولانه" برای به تعویق انداختن تصمیم گیری در کلاس های حضوری تا در تابستان. "از آنجا که از اندازه آن CSU سیستم تا به حال به قربانی انعطاف پذیری برای یقین" تشکیل پرونده گفت. بنابراین CSU تصمیم گرفت در بهار که آن 23 دانشگاه خواهد بیشتر ارائه کلاس های از راه دور برای سقوط مدت است.

دولت طرح می تواند فاجعه بار به برخی از مدارس. در Stevens Institute of Technology — پژوهشی خصوصی دانشگاه در Hoboken, N. J. — دانشجویان بین المللی را تشکیل می دهند یک سوم از آن به طور کلی بدن دانش آموز و 61 درصد از دانش آموزان فارغ التحصیل. "با چنین حجم زیادی از دانشجویان بین المللی ناتوانی برای ادامه آموزش به این دانش آموزان خواهد بود ویرانگر" مدارس نوشت.

و دانشجویان بین المللی را "بسیار زیاد سهم" به دانشگاه های سراسر کشور گفتند: حمایت از تنوع و افزایش مدارس فکری و ورزشی رقابت است. مسدود کردن این دانش آموزان از حضور در مدارس آمریکا خواهد تنها آنها را در جای دیگر به یک مزیت به کشورهای خارجی مدارس گفت.

کوتاهی amicus ظ توسط امریکا بالای شرکت های فن آوری باعث می شود یک شبیه نقطه. دانشجویان بین المللی هستند و هر دو به مشتریان و کارکنان آینده از این شرکت نوشت: Google, Facebook, Twitter, Spotify, Adobe و دیگران در یک پرونده دوشنبه. اگر دانشجویان بین المللی خود را از دست دادن ویزا و مجبور به بازگشت به خانه آمریکا کسب و کار و اقتصاد در بزرگ رنج می برند به آنها گفت.

علاوه بر دهها میلیارد دلار است که دانشجویان بین المللی کمک به طور مستقیم به اقتصاد ایالات متحده هر سال آنها همچنین کمک به اطمینان حاصل شود که شرکت های آمریکایی "همچنان پیشرو جهان در نوآوری" آنها نوشت.

و بدون بین المللی دانش آموزان مدارس آمریکا رنج می برند آنها گفت: "از دست دادن از دانشجویان بین المللی به عنوان یک نتیجه از جولای 6 بخشنامه را تهدید می کند وجود برنامه های آموزشی — برای هر دو آمریکایی و بین المللی دانش آموزان — که بسیار مهم است به آموزش کارکنان ایالات متحده کسب و کار نیاز دارید و حمایت از تحقیقات را قادر می سازد که آمریکا برای رهبری جهان در نوآوری است."

اگر دانشجویان محروم از تحصیل در ایالات متحده تا coronavirus همه گیر است و بیش از این شرکت ها گفت: بسیاری از شما به سادگی هرگز بازگشت. شرکت در نوبه خود قادر نخواهد بود به استخدام آن دسته از دانش آموزان است. و کل اقتصاد خواهد رنج می برند.

ده ها تن از شهرداری ها در زمینه خود کوتاهی در حمایت از دانشگاه هاروارد و MIT را به چالش بکشد. دانشجویان بین المللی "را قابل توجه کمک های اقتصادی" را به جوامع خود نوشت: شهرداری که شامل لس آنجلس و بوستون و سیاتل و نیویورک و حدود دو دوجین دیگر شهرهای بزرگ و کوچک.

"در شهر نیویورک دانشجویان بین المللی کمک بیش از 3 میلیارد دلار ارزش اقتصادی سالانه" آنها نوشت. "در پیتسبورگ یک شغل ایجاد شده است برای هر دو دانشجویان بین المللی ثبت نام در این شهر کالج ها و دانشگاه ها. و در آیووا, شهرستان 2,500 ساکن دانشجویان بین المللی در دانشگاه آیووا کمک میلیون ها دلار به اقتصاد این شهر در سال است."

دولت فدرال "راش" تصمیم هم می تواند به سلامت عواقب آنها نوشت: این "به احتمال زیاد ارسال دانش آموزان با حذف تهدید به سایه که در آن بهداشت عمومی تلاش نمی خواهد به آنها برسد و در این میان از یک بیماری همه گیر."

دادگاه در ماساچوست برنامه ریزی شده است برای شنیدن استدلال در این مورد روز سه شنبه.

چند سازمان دیگر را در پرونده خود, پرونده های حقوقی به چالش کشیدن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید سیاست. ماساچوست ثبت فدرال کت و شلوار پیوست توسط وکلای عمومی در 16 ایالت و ناحیه کلمبیا; دانشگاه جانز هاپکینز در زمینه کت و شلوار جمعه و دانشگاه کالیفرنیا در سیستم متعهد خود طرح دعوی در دادگاه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن