انتاریو می بیند سنبله در COVID-19 مرگ و میر پایین ترین رشد را در موارد جدید

انتاریو دیده است یکی دیگر از 60 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در یک دوره 24 ساعته که نیز شاهد کمترین رشد در موارد

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

انتاریو دیده است یکی دیگر از 60 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در یک دوره 24 ساعته که نیز شاهد کمترین رشد در موارد جدید از اوایل ماه آوریل با توجه به ستاره ها تعداد.

همانطور که از ساعت 11 صبح یکشنبه, Ontario منطقه ای بهداشت و درمان واحد مورد گزارش در مجموع 21,303 تایید و یا احتمالی موارد COVID-19 از جمله 1,709 مرگ و میر.

در هفته های اخیر این بیماری دیده می شود این اعداد روند در جهات مختلف با روز یکشنبه بدون استثنا: به طور متوسط تعداد مرگ و میر در هر روز همچنان به افزایش در حالی که تعداد موارد جدید گزارش شده است به آرامی در حال سقوط است.

دکتر سوزان J. بوندی استادیار در دانشگاه تورنتو Dalla لانا دانشکده بهداشت معتقد است دلیل این امر این است که آخرین شماره از مرگ دلالت آنچه اتفاق افتاده است به موارد جدید در گذشته است.

"چهارده روز پیش این موارد به طور معناداری بالاتر بود — بنابراین شما انتظار می رود برای دیدن الگوی مرگ به دنبال کمی در پشت تعدادی از موارد است."

به 334 مورد جدید گزارش شده provincewide از همان زمان صبح روز شنبه به پایین ترین سطح از اوایل ماه آوریل زمانی که انتاریو به حال کمتر از 5,000 تایید و یا احتمالی موارد است. همچنین کمترین روزانه درصد رشد 1.4 درصد — ستاره شمارش از زمان شروع این بیماری همه گیر.

که روزانه به رای که به شدت کاهش یافته و از رشد سریع دیده می شود در این استان که در آن زمان. در ماه مارس این استان شاهد روزانه به طور متوسط رشد نزدیک به 20 درصد است که دو برابر نرخ انتاریو مورد تعداد مورد هر چهار روز. در ماه آوریل است که نرخ رشد به طور متوسط 6.5 درصد رشد روزانه و یا دو برابر شدن زمان از حدود 11 روز است. تا کنون به طور متوسط کاهش یافته و به کمتر از 2.5 درصد نرخ که دو مورد تعداد در حدود یک ماه.

زیرا بسیاری از واحد بهداشت انتشار برگه به وب سایت خود را قبل از گزارش به بهداشت عمومی انتاریو, ستاره تعداد بیشتر زمان از داده های این استان قرار می دهد هر روز صبح.

زودتر جمعه استان 961 بیماران در حال حاضر در بیمارستان بستری با COVID-19 از جمله 195 در بخش مراقبت های ویژه از آنها 140 در یک ونتیلاتور — اعداد است که کمی پایین از روز قبل. استان نیز می گوید: نزدیک به 15,000 بیمارانی که آزمایش مثبت برای coronavirus در حال حاضر بهبود از بیماری — حدود دو سوم از کل آلوده.

این استان می گوید اطلاعات آن دقیق است تا 4 بعد از ظهر روز قبل ، این استان همچنین هشدار آخرین تعداد کل مرگ و میر — 1,634 — ممکن است ناقص و یا تاریخ به دلیل تاخیر در سیستم گزارش دهی و گفت که در این رویداد از یک اختلاف "اطلاعات منتشر شده توسط (واحد بهداشت) باید در نظر گرفته ترین تا به امروز است."

ستاره تعداد شامل برخی از بیماران گزارش شده به عنوان "احتمالی" COVID-19 موارد معنی آنها علائم و تماس با ما و یا سفر تاریخ است که نشان می دهد آنها به احتمال بسیار زیاد باید از این بیماری است اما هنوز رتبهدهی نشده است دریافت مثبت آزمایشگاه تست.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Ed Tubb
اد و اقبال تب است انتساب سردبیر و نویسندگان متمرکز بر جرم و عدالت برای ستاره. او در تورونتو. او در توییتر دنبال: @edtubb


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن