قوانینی که نباید در مورد مبل شنی رعایت شوند

در قسمت زیر مبل شنی یک دریچه به وسیله زیپ ساخته شده که میتوان از آن قسمت یونولیت داخل مبل را کم و زیاد نمود .

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در قسمت زیر مبل شنی یک دریچه به وسیله زیپ ساخته شده که میتوان از آن قسمت یونولیت داخل مبل را کم و زیاد نمود . مواد داخلی مبل شنی جدید اینتکس از یونولیت خرد شده بوده که بسیار نرم و انعطاف پذیر است که حالت پذیری بالایی دارد و میتوان به شکل دلخواه در آورد . این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود. انتخاب مدل بین بگ یک مسئله کاملا سلیقه ای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدل های دو یا سه نفره دارید می توانید این مدل ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت استفاده از یک یا دو بین بگ تک نفره نیز انتخاب قابل قبولی خواهد بود. معمولا محصولات باکیفیت دارای دوخت خوبی هم هستند، یکی از راه های تشخیص جنس باکیفیت از بی کیفیت نوع دوخت آن می باشد.

این بین بگ دارای 16 رنگ است که نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار و فروشگاه ها، تنوع رنگی خوبی دارد. چنانچه یونولیت و گرانول های داخل مبل های بین بگ ، شنی یا هپی چیر به مرور زمان نشست داشت می توانید با خرید یونولیت گرانول جدا به اندازه نیاز خرید کنید و از طریق زیپ زیر آن، آنرا پر کنید و مجددا آنرا به حالت اولیه بازگردانید تا خوش حالتی و استحکام روز اول را داشته باشد. در کارگاه و کارخانه مبلهای شنی دارای پوسته و آستر داخلی است که با ادغام این دو و پر کردن مواد گرانول یا یونولیت داخل آستر هپی چیر یک مبل شنی زیبا و راحت شکل میگیرد مبلهای شنی در سایز ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و ساخته میشوند که در انواع یک نفره و دو نفره و مبل شنی سه نفره تخت خواب شو و حتی تخت های شنی بسیار نرم و راحت خانوادگی میباشند مبل شنی مزایا و معایب هم دارند که در قسمت راهنمای آن در قسمت لینک زیر میتوانید مطالعه بفرمایید. بهتر است بدانید که اکثر مدل های مبلمان شنی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند ولی در مدل های ارزان قیمت هپی چیر امکان با کیفیت نبودن جنس پارچه و دوخت آن وجود دارد که اگر شما خواستار مدل هایی هستید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد دست روی مبلمان شنی بگذارید که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد و از پارچه های درجه یک تولید شده باشد .

جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبل ها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچه های بسیار مقاوم تهیه می شوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدی ها از پارچه بی کیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. اندازه بین بگ : با توجه به اندازه اتاق خود اندازه بین بگ را مشخص کنید، اگر اتاق شما فضای بزرگی دارد بهتر است به دنبال خرید مدل های بزرگتر بروید زیرا روی آن ها احساس راحتی بیشتری دارید ولی اگر فضای اتاق شما کوچک است، از خرید مدل های بزرگ خودداری کنید. اگر علاقه به مبل های راحتی دارید و می خواهید یکی از آنها را در منزل خود داشته باشید این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

لایه رویی براحتی با بازکردن زیپ محصول قابل جدا شدن و شست وشو است. از سوی دیگر مبل شنی گزینهای بسیار محبوب برای آن دسته از نوجوانانی است که به بازیهای رایانهای علاقه دارند، زیرا جذابیتهای این بازیها سبب شدهاند که نوجوان برای تایمی طولانی در یک فرم و حالت بر روی صندلیهای سنتی بنشیند. قابلیت تعمیر در این مبلها باعث شده است که آن یک مبل مادام العمر برای خریداران باشد. مبل های شنی از انواع مختلفی همچون یک نفره و دو نفره و مدلهای مختلف سه الی چهار نفره خانواداگی تشکیل شدهاند که هر کدام قابلیتها و معایب و محاسن خاص خود را دارند. به همین علت داشتن طراحی زیبا و خاص از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در فروش و محبوبیت یک محصول تأثیر زیادی دارد. خیلی مهم است که محصول خریداری شده از کیفیت دوخت بالایی برخودار بوده و طراحی آن استاندارد باشد. شما میتوانید در منزل استراحت کنید و در لپ تاپ یا گوشی تلفن همراه خود به سایت اورجینال اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. جایی که شما می توانید از میان جنس های بدنه، یکی را به انتخاب خود به همراه رنگبندی مورد نظرتان سفارش دهید و مبل شنی مد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و تحویل داده می شود، کاری که برای اولین بار است در ایران صورت می گیرد و مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است. This a rt icle has be᠎en w​ri᠎tt en with G​SA C onte᠎nt Gen᠎er ator ​DE​MO.

آخرین مطالب