پلیس به بررسی حادثه که در آن افسر به نظر می رسد به استفاده از زانو به مهار مشکوک

بزرگنمایی این تصویر یک تصویر از یک تلفن همراه تصویری به نظر می رسد برای نشان دادن یک افسر پلیس با فش

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک تصویر از یک تلفن همراه تصویری به نظر می رسد برای نشان دادن یک افسر پلیس با فشار دادن زانو خود را به یک مرد گردن Pa. تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تصویر توسط NPR

مقامات در Allentown Pa. منتشر شده تقریبا ده دقیقه ای نظارت تصویری نشان افسران مقهور ساختن و دستگیری یک مرد در مقابل یک بیمارستان محلی در روز دوشنبه.

مرد به پایان می رسد تا در صورت به پایین بر روی زمین به عنوان دو افسر پین دست مرد از پشت او را در یک سوم افسر زانو زده در گردن او.

انتشار این فیلم توسط آلن تاون پلیس آمد روز پس از فعالین توییتی کوتاه, 26-دوم تصویری که مشاهده شده است صدها هزار بار.

پلیس می گوید این مرد گرفته شده بود به بیمارستان و پس از درمان منتشر شد. نام خود و اطلاعات پزشکی اعلام نشده است. پلیس نیز نمی انتشار نام افسران.

در واکنش به این ویدئو را برانگیخته مقایسه آنچه که اتفاق افتاده است به جورج فلوید, سیاه مرد که کشته شد مینیاپولیس پلیس در روز یادبود.

درک چوین سفید افسر که فیلم برداری شده بود زانو در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت است از آنجا اخراج شده است و چهره دوم-مدرک اتهام قتل. سه نفر دیگر از ماموران نیز از کار اخراج شده و در صورت اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

حقوق مدنی وکیل بنیامین Crump گفت در توییتر که Allentown پلیس "برگزار می شود این چهره انسان به پیاده رو و سپس یکی از افسران آن قرار داده شده خود را به زانو در گردن او!!" وی با اشاره به اینکه مانور افسر استفاده می شود "دقیقا همان چیزی است منجر به #GeorgeFloyd مرگ است. ما نیاز به این افسر نام و نشان # در حال حاضر."

از Allentown حادثه صورت گرفت در شب از جولای 11, فقط قبل از 7 p. m., پلیس گفت:.

این videoAllentown اداره پلیس ساخته شده به نظر می رسد ثبت شده از یک ساختمان در سراسر خیابان را از ورودی سنت لوک قلب مقدس دانشگاه یک مرکز پزشکی.

"در طول 4 دقیقه از این ویدئو یک فرد مشاهده شده را وارد کنید این قاب که به نظر می رسد مبتلا به پزشکی, بهداشت روان و یا مواد مخدر و الکل بحران" آلن تاون مقامات اداره پلیس در بیانیه ای گفت.

"فردی به نظر می رسد به استفراغ چندین بار او را نیز مشاهده شده به رها کردن تلفن همراه خود را و او به نظر می رسد به راه رفتن مشکل و ایستاده است."

در حالی که وجود دارد هیچ صوتی در فیلم منتشر شده توسط اجرای قانون افسران دیده می شود برقراری ارتباط با انسان قبل از اقدام به زانو در آوردن او را. قبل ماموران در تلاش برای قرار دادن دستبند روی او زانو زده ظاهر می شود به درخواست با افسران.

حدود 5:13 در فیلم منتشر شده توسط پلیس سفید سدان رانندگی به آرامی متوقف می شود به طور خلاصه در خیابان در مقابل بیمارستان. آن است که به احتمال زیاد این خودرو رانده شده توسط ناظر که ثبت ویروسی تصویری.

"حدود 23 ثانیه از وسط بخشی از تصویری است که در انعکاس آنچه مشاهده شده در رسانه های اجتماعی" پلیس در بیانیه ای گفت:.

دومی بخشی از فیلم های نظارت نشان می دهد پلیس و کارکنان بیمارستان اسکورت مرد به امکانات.

وجود دارد در حال انجام تحقیقات از جمله مصاحبه با شاهدان گفته است و Lehigh County, دادستان منطقه نیز به دنبال این موضوع است.

آنچه در 26 ویدئو دوم

بر خلاف دیگر تصویری که از یک تلفن همراه است صدا.

در حدود 14 ثانیه علامت یکی از افسران به نظر می رسد خود قرار می دهد ساعد راست به پشت روی سر مرد, به عنوان دیگر افسران پین اسلحه خود را پشت سر خود را.

"میرا! میرا! میرا!" مرد شنیده فریاد که اسپانیایی برای "نگاه کنید."

"نگاه ما مهم نیست فرض" یک فرد از داخل خودرو شنیده می شود گفت.

در حدود 20 ثانیه که همان افسر سوئیچ موقعیت به جای راست خود را تا زانو در گردن.

این ویدئو متوقف می شود و چند ثانیه بعد.

با توجه به Allentown اداره پلیس را به استفاده از زور سیاست های ارسال شده به وب سایت خود را, برخی از "weaponless تکنیک های کنترل" ممنوع تحت آن بخش ترسیم "خویشتن داری و کنترل است."

"استفاده از گردن محدودیت یا مشابه weaponless تکنیک های کنترل (دارای چوک) ممنوع است. جلوگیری از مرگ قریب الوقوع و یا آسیب جدی بدن به یک عضو و یا شهروند است و تنها استثنا برای این ممنوعیت" سیاست متحده است.

در پاسخ به بیانیه پلیس روز دوشنبه در حساب توییتر توسط سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را به Lehigh Valley گفت: "آلن تاون: پرتاب تا زانو زدن & التماس برای فضا و هنوز هم یک زانو به گردن. وای!"

یک Facebook صفحه با همین نام گفت: قطعنامه خواهد بود به ارمغان آورد قبل از Allentown شورای شهر برای رسیدگی به مطالبات معترضان که شامل ساخت افسر بدن دوربین استفاده اجباری و همچنین منع chokeholds و گردن محدودیت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن