مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کنار فرمانداران تماس فدرال کمک

واشنگتن - یک گروه کر از فرمانداران از هر دو طرف تحت فشار قرار دادند سخت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پی

توسط MINERALNEWS در 2 اردیبهشت 1399

واشنگتن - یک گروه کر از فرمانداران از هر دو طرف تحت فشار قرار دادند سخت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متهم دموکرات از بازی "بسیار خطرناک بازی سیاسی" با اصرار وجود دارد کمبود آزمون coronavirus. فرمانداران مقابله که کاخ سفید باید بیشتر به کمک متحده انجام این تست که مورد نیاز قبل از آنها می توانند به سهولت در stay-at-home سفارشات.

کانزاس به لیبریا لورا کلی گفت: در حال حاضر فدرال تلاش "واقعا به اندازه کافی خوب است اگر ما در حال رفتن به قادر به شروع به باز کردن اقتصاد ما. ما نمی تواند انجام دهد که با خیال راحت و بدون آزمون در محل."

کمبود عرضه را مانع ایالات متحده تست برای هفته ها. نیازهای طیف وسیعی از لوازم اساسی مانند سواب و دنده محافظ به شدت تخصصی آزمایشگاهی مواد شیمیایی مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل نتایج بیمار. بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و دولت ادارات بهداشت گزارش کشاورزی جهان به امن سفارشات رقابت در برابر یکدیگر و همسالان خود در خارج از کشور.

فرمانداران درخواست برای تسریع و هماهنگی در آمد دوشنبه هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دوباره ارائه ناسازگار پیام: مغلوب ساختن پیشی جستن لعنتی رهبران دولت در توییتر برای بودن بیش از حد وابسته به دولت فدرال و گفت: بعد از آن که برخی از فرمانداران فقط نمی دانند آنچه را که آنها تا به حال در حالی که معاون رئیس جمهور مایک پنس مطمئن فرمانداران دولت مشغول به کار در سراسر ساعت به آنها کمک کند تا سطح شیب دار تست.

پنس به دنبال نرم کردن دولت پیام در حال رشد در میان سر و صدا از هر دو طرف برای یک ملی تست استراتژی برای کمک به امن تست سواب مواد شیمیایی و مهم دیگر منابع.

"وقتی که می آید به تست ما اینجا هستیم برای کمک به" پنس گفت: فرمانداران طی یک ویدئو کنفرانس از مقر سازمان مدیریت اضطراری فدرال. آسوشیتد پرس به دست آمده صوتی تماس بگیرید.

پنس گفت: دولت ارسال هر دولت یک لیست مفصل شنبه از آزمایش ظرفیت. اما مریلند کالیفرنیا ، لری هوگان گفت: بسیاری از آزمایشگاه استفاده نشده ماشین آلات ذکر شده برای دولت فدرال در آزمایشگاه های کشور به اینترنت دسترسی دارند. پنس گفت: دولت موافقت کرده است برای باز کردن فدرال آزمایشگاه به کمک متحده است.

هوگان روز دوشنبه اعلام کرد که دولت دریافت کرده بود 500,000 آزمون از کره جنوبی — یک "بازی تغییر" معامله و مذاکره با همسرش, Yumi هوگان که بزرگ شده در خارج از سئول.

"آنها می خواهند آمریکا را به رهبری و ما باید برای رفتن به خارج و آن را خود انجام دهد و این دقیقا کاری است که ما انجام دادیم" هوگان گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را ندارد که دراز کشیده. در جلسه توجیهی روزانه او گفت: برخی از فرمانداران باید "ظرفیت بیشتر از آنها را درک کنند."

"فرماندار مریلند می تواند به نام مایک پنس می تواند به ذخیره مقدار زیادی از پول" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من فکر نمی کنم او نیاز به رفتن به کره جنوبی. او نیاز به کمی دانش است."

در اوهایو کالیفرنیا ، مایک DeWine گفت: دولت در حال کار با یکی دیگر از آژانس فدرال غذا و داروی آمریکا برای پیدا کردن یک منبع معرف های شیمیایی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل نتایج آزمون. "بسیاری از چیزهای خوب می رویم اما ما هنوز" DeWine گفت.

دموکرات مونتانا رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک گفت: دولت خود را دریافت 5,000 بینی سواب دوشنبه از FEMA — شواهد دولت فدرال است گوش دادن. اما او افزود: "آن را دریافت نمی کند ما به اندازه کافی دور."

در نیویورک به لیبریا اندرو کومو گفت: ایالات متحده باید سرب در تست اما آن را به دولت فدرال برای کمک به مرتب کردن بر اساس زنجیره تامین مسائل رو تست تولید کنندگان.

"آنچه متحده اجرا خواهد شد به زمانی است که شما صحبت کردن با کسانی که در آزمایشگاه ... آنها خرید ماشین آلات و تجهیزات از تولید کنندگان ملی گفت:" کومو است که انتظار می رود برای دیدار با مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید سه شنبه. "و کسانی که labs فقط می توانید اجرا کنید به عنوان بسیاری از آزمون ها به عنوان تولید کنندگان ملی آنها ارائه مواد شیمیایی, مواد و کیت آزمایشگاه."

پنسیلوانیا به لیبریا تام گرگ گفت: "ما نیاز به معرف ما نیاز به تست کیت و من فکر می کنم که مرتب کردن بر اساس به طور کلی گریه از کشورهای دیگر است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان پنس در نشست با فرمانداران مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر با مبارز تن از معاون رئیس جمهور, شکایت که "چپ رادیکال" و "هیچ چیز دموکرات" بازی سیاست با شکایت خود را در مورد عدم انجام شد.

"در حال حاضر آنها فریاد ....'تست, تست, تست,' دوباره بازی بسیار خطرناک سیاسی بازی" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "متحده نه دولت فدرال باید انجام تست - اما ما کار با فرمانداران و انجام آن است."

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که کشور نیاز به به طور چشمگیری افزایش آن تست زیرساخت اگر آن را در حال رفتن به با خیال راحت برگردید محدودیت و بازگشایی کسب و کار بدون خطر عمده سنبله در عفونت.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: ABC "صبح بخیر آمریکا" در روز دوشنبه که این کشور در حال حاضر در حال اجرا در حدود 1.5 میلیون تا 2 میلیون آزمون در هر هفته است. اما "ما واقعا نیاز به به حداقل شما می دانید شاید دو بار که سه بار آن است."

کاخ سفید گفت که پنتاگون در حال نهایی مذاکرات با یک مین پزشکی شرکت به سطح شیب دار بالا تولید بینی سواب تحت دفاع تولید عمل می کنند. یک اوهایو تولید کننده پنبه سواب نیز موافقت کرده است برای تبدیل امکانات آن اجازه می دهد تا برای 10 میلیون تست سواب در هر ماه.

تست شد مشکلی در کاپیتول هیل هم که در آن دولت و کنگره بودند ومیگوید نسبت به توافق بر سر یک بسته کمک بیش از $450 میلیارد برای افزایش یک کسب و کار کوچک وام برنامه که از پول را اجرا کنید. این معامله این است که انتظار می رود به اضافه کردن بودجه برای بیمارستان ها و COVID-19 تست به عنوان به خوبی.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. اما برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

___

Suderman گزارش از ریچموند, ویرجینیا و هانا از Topeka, Kansas. آسوشیتد پرس نویسندگان عامر مانند در شیکاگو; Kevin Freking متی پرونه و Zeke میلر در واشنگتن; Marina وینیو در آلبانی نیویورک; مارک لوی در هریسبورگ پنسیلوانیا; Brian Witte در آناپولیس مریلند; و امی بث هانسون در هلنا مونتانا کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب