تماشا کنید: Missouri پنگوئن لذت بردن از 'صبح از هنرهای زیبا" در موزه محلی

بزرگنمایی این تصویر در این ویدئو ارسال شده به رسانه های اجتماعی, کانزاس, شهرستان, باغ وحش, مدیر اجرا

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در این ویدئو ارسال شده به رسانه های اجتماعی, کانزاس, شهرستان, باغ وحش, مدیر اجرایی, سفت Wisthoff می گوید پنگوئن های هومبولت از دست رفته خود را به طور منظم تعامل با بازدید کنندگان باغ وحش. گیب هاپکینز/The Nelson-Atkins Museum of Art. پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گیب هاپکینز/The Nelson-Atkins Museum of Art.

چه زمان به یک پنگوئن.

برای اولین بار یک گروه از پرواز پرندگان به تازگی مجاز به پرسه زدن در اطراف سالن شیکاگو Shedd آکواریوم — a از طریق شیشه به دنبال لحظه ای اگر تا کنون وجود داشت.

در حال حاضر پنگوئن بازدید از یک موزه به صورت یک "صبح روز هنر و فرهنگ است."

تفرج و مرتب بود توسط Nelson-Atkins Museum of Art در Kansas City, MO. و کانزاس, شهرستان, باغ وحش. هر دو نهاد در حال حاضر بسته شده به مردم با توجه به همه گیر.

"قرنطینه باعث شده است که هر کس به یک کمی هم بزنید حتی ساکنان شهر کانزاس باغ وحش. بنابراین چند تا از پنگوئن تصمیم به رفتن در یک میدان سفر به نلسون-اتکینز است که هنوز هم بسته به کمی فرهنگ" گفت: یک عنوان همراه با ویدئو.

YouTube

این باغ وحش, مدیر اجرایی, سفت Wisthoff گفت: در این ویدئو که پنگوئن های هومبولت از دست رفته خود را به طور منظم تعامل با بازدید کنندگان باغ وحش.

"ما همیشه به دنبال راه هایی برای غنی سازی زندگی خود و تحریک آنها روز و در طول این shutdown دوره ما حیوانات واقعا از دست بازدید کنندگان از آمدن به آنها را ببینید" Wisthoff گفت.

بزرگنمایی این تصویر

پنگوئن ها اجازه داده شد برای waddle از طریق گالری از کانزاس, شهرستان Nelson-Atkins Museum of Art. هر دو موزه و باغ وحش کانزاس سیتی – خانه به پنگوئن – بسته شده اند و با توجه به همه گیر. این Nelson-Atkins Museum of Art. پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
این Nelson-Atkins Museum of Art.

این باغ وحش همچنین دارای یک دوربین به تماشای پنگوئن ها که در خانه و نه فرهنگی خبره.

این نوع پنگوئن بومی پرو و شیلی و موزه مدیر جولین Zugazagoitia mused که پنگوئن به نظر می رسید به "واقعا" زمانی که او صحبت می کرد ،

و اگر شما تعجب کنید که چه نوع از هنر پنگوئن ها ممکن است مانند این تفرج فراهم می کند و (بسیار) متوسط شواهد که آنها ممکن است کشیده شده به ایتالیایی سبک باروک تکنیک های. "آنها به نظر می رسید قطعا به واکنش نشان می دهند بسیار بهتر به کاراواجو نسبت به مونه" Zugazagoitia پکتیا میباشد.

حدس می زنم رنسانس استاد واقعا برای پرندگان به خصوص پرواز هستند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب