پلیس تورنتو شارژ با فساد و آزار و اذیت برای TTC ضد سیاه, بیهوده گویی و نژادپرستانه گرافیتی

یک زن اعتباری "قدرت" از رسانه های اجتماعی برای پیشرو پلیس برای ذخیره کردن اتهامات جنایی یکشنبه در برابر اتهام

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

یک زن اعتباری "قدرت" از رسانه های اجتماعی برای پیشرو پلیس برای ذخیره کردن اتهامات جنایی یکشنبه در برابر اتهام مقصر است که هدف خود را با یک نژادی, بیهوده گویی و ضد سیاه و لکه دار کردن روی یک TTC ماشین مترو جمعه.

Dionne Callaghan ارسال شده عکس ها و توضیحات در مورد حادثه ای که اتفاق افتاده است زمانی که او در راه خانه از محل کار.

روز یکشنبه پلیس تورنتو گفت: آنها تا به حال به اتهام یک زن با فساد آسیب ملک زیر 5000 $و آزار و اذیت با تهدید. پلیس در حال انتشار هویت خود را بیش از ترس برای ایمنی خود را. خط طومار در مورد رفتار او شامل نمرات از نظرات تند و تیز.

"من احساس یک حس رهایی که من تجربه جدی گرفته شد و این که او می داند که او با حمله به اشتباه فرد در این زمان" Callaghan گفت: ستاره.

Callaghan گفت که او نشسته بود در یک قطار مترو در روز جمعه در سراسر از یک زن و کودک کوچک بود که "تند feverishly" در قطار دیوار با یک نشانگر سحر و جادو.

"من نگاه کردن و نگاه کردن دوباره. اما من تو را دیدم او با اشاره به من و نوازش برخی از فحاشی و نژادی تهمت" گفت: Callaghan بود که با پوشیدن گوشی در زمان. "او در زمان قلم از فرزند او و او شروع به نوشتن چیزی," او توضیح داد.

بنابراین Callaghan با استفاده از تلفن خود را به گرفتن زن عکس به گزارش خرابکاری. زن رو برای ترک اشاره کرد و دوباره و Callaghan — پیام — سپس متحرك قطار با کودک خود.

هنگامی که آن را Callaghan را متوقف او نگاه کرد و "دیدم این پیام که نوشته شده بود و من در زمان یک عکس از آن است."

در ابتدا او مطمئن بود که او چه خواهد انجام دهد. Callaghan, یک معاون اداری برای فولاد انکولوژیست گفت که او احساس کمی احساسی و گریه کرد.

اما او توییتی در مورد این حادثه به TTC و تماس گرفته شد و بلافاصله گفت: این حادثه مناسب مشخصات یک جنایت نفرت و او باید با پلیس تماس. TTC رسمی نیز عذرخواهی کرد.

Callaghan و همسر او را تشویق به گزارش آنچه رخ داده به پلیس تورنتو که او علاوه بر به اشتراک گذاری عکس ها در رسانه های اجتماعی. در عرض کمتر از 12 ساعت مردم به رسمیت شناخته شده و Callaghan مشترک اطلاعات با پلیس است.

پس از شکایت های TTC کشیده قطار از خدمات به حذف توهین آمیز خط ناخوانا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن