آلمان بوندسلیگا به سر فصل مارس 16 اما طرفداران را به سازمان دیده بان در تلویزیون

بزرگنمایی این تصویر هامبورگ بازیکنان فوتبال به این تیم آموزش کیکآف در روز پنج شنبه. picture allianc

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

هامبورگ بازیکنان فوتبال به این تیم آموزش کیکآف در روز پنج شنبه. picture alliance/dpa/عکس داد از طریق گتی من پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
picture alliance/dpa/عکس داد از طریق گتی من

آلمان دولت فدرال می گوید بوندسلیگا خواهد بود که برای اولین بار از بزرگ اروپا لیگ فوتبال به سر فصل آن در اواخر این ماه و پس از بازی به تعویق افتاده بود در ماه مارس است. لیگ برتر فوتبال آلمان گفت: برای اولین بار مسابقات را در روز شنبه, مه 16.

لیگ است نه بازی باقی مانده و آن را متعهد به پایان فصل در ماه ژوئن 30. با توجه به قرارداد خود را با آلمان فدرال وزارت بهداشت, بازیکنان ارائه خواهد شد به مکرر COVID-19 تست و طرفداران را برای تماشای مسابقات در تلویزیون. عمومی اجازه داده نخواهد شد در داخل و یا خارج از استادیوم ها برای تماشای مسابقات.

بوندسلیگا که جذب طرفداران بیشتر به بازی خود را از هر لیگ فوتبال در جهان شده است در بحران مالی تا کنون پس از مسابقات متوقف شد نزدیک به دو ماه پیش است. لیگ دو جریان درآمد — فروش بلیط و صدور مجوز تلویزیون — به طور ناگهانی رفته برای آینده قابل پیش بینی.

آلمانی خبرنگار ورزشی تیم Jürgens می گوید لیگ خونریزی بود و پول شده اند که از نظر مالی خراب اگر آن را نمی تواند سر بازی به جبران آن تلویزیون درآمد.

"لیگ می خواهد برای ادامه به دلیل آن را هنوز هم دارای پتانسیل جریان درآمد. اما برای انجام این کار زمانی که ما هنوز هم می دانم تا کمی در مورد این ویروس این است که اشتباه است. چه اتفاقی می افتد اگر یک بازیکن نیست به اندازه کافی منظم در اجتماعی فاصله? آن را بیش از حد مخاطره آمیز است و آن را می فرستد پیام اشتباه به عموم مردم" Jürgens می گوید NPR.

بازیکنان فوتبال' رفتار به سوال به تازگی هنگامی که هرتا برلین به جلو سالومون کالو livestreamed یک ویدیو از خود تبریک به هم تیمی های با تماس فیزیکی و سپس ترکیدن در تیمی coronavirus آزمون. این باشگاه به حالت تعلیق کالو در روز دوشنبه و بعد از او عذرخواهی کرد.

برخی از بوندسلیگا 18 تیم در آستانه ورشکستگی و لغو لیگ قرار داده اند در اطراف 56,000 شغل در معرض خطر است. یکی از باشگاه های بوندسلیگا, FC Schalke 04, به نام همه گیر "وجود تهدید."

در اولین موج از آزمایشات بر روی بازیکنان مقامات یافت 10 مورد از COVID-19. نتایج کامل از دور دوم آزمایش کرده اند هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده است.

در جای دیگر در اروپا و بلژیک و فرانسه و هلند را لغو فصل خود را. ایتالیا و اسپانیا و انگلستان امید به امکان ژوئن بازگشت به زمین است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب