آرژانتین در واکنش اولیه و نگهداری Coronavirus تا حد زیادی موجود

بزرگنمایی این تصویر یک دوچرخه سوار عبور پلازا د مایو در مرکز بوئنوس آیرس در 30 آوریل. آرژانتین شل کر

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک دوچرخه سوار عبور پلازا د مایو در مرکز بوئنوس آیرس در 30 آوریل. آرژانتین شل کردن آن سخت lockdown اما نگه داشتن بیشترین محدودیت در پایتخت در محل. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

آرژانتین شل شدن دقیق و مستند است که به کمک امن یکی از پایین ترین مرگ, عوارض از COVID-19 در آمریکای جنوبی است.

محدودیت های اعمال شده بیش از هفت هفته پیش باقی خواهد ماند در داخل و اطراف پایتخت آن بوئنوس آیرس است. مرزهای کشور و مدارس بسته خواهد ماند و تجمعات عمومی را هنوز هم ممنوع شود. اما دولت از رئیس جمهور آلبرتو فرناندز اجازه خواهد داد که استانی شهرداران و فرمانداران به باز کردن کسب و کار و بازگرداندن جنبش اگر coronavirus مورد تعداد کم باقی می ماند.

آرژانتین برای موفقیت در حاوی ویروس — آن را ثبت کرده است 6,278 موارد و 317 مرگ و میر — درآمد نادر ستایش دیگران برای یک کشور بهتر شناخته شده برای bare-knuckle سیاست و یکی از بالاترین نرخ های تورم.

فرناندز رئیس جمهور سابق کابینه رئیس جمهور در ماه دسامبر در میان پیش بینی های او خواهد بود outshone خود را بهتر شناخته شده است معاون سابق رئیس جمهور کریستینا فرناندز د کیرشنر (بدون ارتباط). اما یک نظرسنجی در این ماه توسط Circuitos یافت 70.6% تصویب دولت دست زدن به بحران بهداشت و درمان.

آرژانتین تحمیل سراسر کشور shutdown در 20 مارس زمانی که وجود دارد تنها 100 مورد تأیید توضیح داد: دکتر عمر شکایت کرد, رئیس جمهور آرژانتین, انجمن بیماری های عفونی است.

"ما بسیار خوشحال به عنوان یکی از کشورهای با کاهش تعداد مرگ و میر," او گفت: NPR. شکایت کرد که بر روی یک پنل ارائه مشاوره به رئیس جمهور در مورد ویروس گفت: مسئولان می دانستند خود را با کمبود بودجه روبرو نظام سلامت خواهد بود به سرعت غرق شده است.

شکایت به خاطر پیش بینی های ترسناک از آنچه ممکن است اتفاق می افتد در آرژانتین بدون هیچ گونه جداسازی اقدامات است. "اولین برآورد گفت که ما می تواند 250,000 مرگ اگر ما هیچ چیز" او گفت:.

آرژانتین عملکرد غرفه در تضاد به فاجعه اتفاق می افتند در کشور همسایه برزیل که در آن رئیس جمهور Jair Bolsonaro است واژگون اجتماعی فاصله. حتی با کمبود آزمون و تاخیر اداری, برزیل تایید کرده است بیش از 170,000 موارد و بیش از 11,700 مرگ و میر.

در عین حال خشن, آب های پیش رو برای آرژانتین. ترکیب اقتصادی خرابه خاموش است که خطر به طور پیش فرض — نهم آن پس از استقلال — اگر آرژانتین نتواند به توافق بر سر یک طرح برای بازسازی 65 میلیارد آن بدهی های بین المللی توسط مارس 22.

حتی قبل از این ویروس آمار کشور نگاه رهبری برای 2% کاهش در تولید ناخالص داخلی در این سال می گوید: Daniel Montamat سابق وزیر دولت اجرا می شود که یک بوئنوس آیرس شرکت مشاوره.

"در حال حاضر صندوق بین المللی پول [صندوق بین المللی پول] به طرح حدود 6%" او گفت:, "و برخی از مشاوران خصوصی در حال طرح ریزی 8 درصد است."

رام کردن یک بیماری همه گیر ممکن است آسان تر برای فرناندز از حفظ آرژانتین به شدت پرنوسان اقتصاد از در نظر گرفتن دیگر nosedive.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب