ضروری کارگر شانه $1,840 بدهی برای تلاش برای آزمایش برای COVID-19

بزرگنمایی این تصویر کارمن Quintero با این نسخهها کار به عنوان یک سرپرست در یک مرکز توزیع برای N95 ما

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارمن Quintero با این نسخهها کار به عنوان یک سرپرست در یک مرکز توزیع برای N95 ماسک. او مدیون $1,840 برای دیگر مراقبت از او دریافت کرد که او در تلاش برای دریافت یک آزمون برای COVID-19. هایدی de Marco/KHN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هایدی de Marco/KHN

کارمن Quintero آثار اولیه تغییر به عنوان یک سرپرست در یک 3M توزیع انبار که کشتی های N95 ماسک به یک ملت تحت محاصره از coronavirus. در مارس 23, او تا به حال طراحی و توسعه یک سرفه های شدید و صدای او معمولا سریع و مشتاق بود و به سختی زمزمه.

یک عضو هیات منابع انسانی گفت: Quintero او نیاز به رفتن به صفحه اصلی.

"آنها به من گفت من نمی توانستم دوباره تا زمانی که من مورد آزمایش قرار گرفت" گفت: Quintero, که همچنین گفته شد که او نیاز به سند است که او نمی باید این ویروس.

او پزشک مراقبت های اولیه کارگردانی او را به نزدیکترین اورژانس برای تست چون این عمل تا به حال هیچ coronavirus آزمون.

تاج مرکز پزشکی منطقه ای است فقط در اطراف گوشه از خانه او در تاج, کالیفرنیا. آنها نمی باید هر گونه آزمایش یا اما وجود یک پرستار آزمایش تنفس او و به او chest X-ray. برای تست پرستار به او گفت که برای رفتن به کنار رودخانه شهرستان را در بخش بهداشت و درمان. وجود دارد, بهداشت عمومی کارگر به 800 شماره تماس بگیرید به برنامه آزمون. اولین شهرستان می تواند او آزمایش شد مارس 7, بیش از دو هفته بعد.

در بیمارستان Quintero کردم توجه داشته باشید دکتر گفت: او باید در خانه بمانند از کار به مدت یک هفته و به او گفته شد رفتار به عنوان اگر او تا به حال COVID-19 جداسازی خودش از اعضای خانواده های آسیب پذیر. که دشوار بود — Quintero زندگی با مادربزرگ و پدر و مادر دوست دختر — اما او موفق. هیچ کس دیگری در خانه مریض شدم و با زمان 7 آوریل آمد او احساس بهتر و تصمیم خود را برای دریافت coronavirus آزمون.

سپس این لایحه برای بازدید ER آمد.

بیمار: کارمن Quintero, 35, یک استاد راهنما در یک 3M توزیع انبار که در تاج, کالیفرنیا. او یک سرود صلیب آبی طرح بیمه سلامت از طریق کار خود را با 3500 دلار سالانه از معافیت.

لایحه کل: تاج منطقه ای مرکز پزشکی صورتحساب Quintero $1,010 و تاج منطقه ای اضطراری پزشکی همکاران صورتحساب اضافی $830 برای خدمات پزشک – برای دیدار او در تلاش برای گرفتن یک آزمون. او همچنین پرداخت 50 دلار در Walgreens برای پر کردن نسخه ای برای یک ریه.

ارائه دهنده خدمات: تاج منطقه ای مرکز پزشکی انتفاعی بیمارستان متعلق به جهانی بهداشت خدمات یک شرکت مستقر در فهرست شاهان پروس, پنسیلوانیا است که یکی از بزرگترین مراقبت های بهداشتی شرکت های مدیریت در کشور است. بیمارستان طرف قرارداد با تاج منطقه ای اضطراری پزشکی همکاران بخشی از اورژانس های پزشکی همکاران.

خدمات پزشکی: Quintero مورد بررسی قرار گرفت در اتاق اورژانس برای نشانه های سازگار با COVID-19: یک wracking سرفه و مشکل در تنفس. او تا به حال یک chest X-ray و یک تنفس درمان و تجویز شد یک ریه.

چه می دهد: Quintero می دانستم که او تا به حال بالا معافیت طرح و در عین حال احساس او تا به حال هیچ چاره ای اما به دنبال او توصیه پزشک و رفتن به نزدیکترین اورژانس تست کنید. او فرض را آزمون و مجبور به پرداخت. کنگره در حال تصویب مراقبت در عمل فقط به هفته قبل خود را با عناوین و گفت coronavirus تست رایگان خواهد بود.

که قانون معلوم بود سرند با نقاط ضعف به خصوص برای افرادی مانند Quintero که نیاز و خواست coronavirus تست اما نمی توانستم یکی در اوایل بیماری همه گیر.

بیمه لازم برای پوشش آزمایشات اما زمانی که یک بیمار به دکتر مراجعه کنید برای چک کردن برای COVID-19 علائم اگر بدون آزمون است دستور یا اداره بیمه لازم نیست برای پوشش دادن وقت و بدون هزینه های.

بنابراین Quintero بود در قلاب برای copay.

"من فقط فکر نمی کنم آن را عادلانه بود چرا که من رفت و در آنجا به دریافت تست شده," او گفت:.

برخی از شرکت های بیمه به طور داوطلبانه کاهش copayments برای COVID مربوط به اتاق اورژانس. اما Quintero گفت: بیمه Anthem صلیب آبی را کاهش نمی دهد لایحه خود را. سرود نمی خواهد بحث در این مورد تا Quintero امضا خود را حفظ حریم خصوصی خود چشم پوشی; آن را قبول نمی کند یک امضا استاندارد چشم پوشی KHN استفاده می کند. بیمارستان نمی خواهد بحث در مورد این لایحه با خبرنگار مگر اینکه Quintero نیز می تواند بر روی گوشی چیزی است که هنوز به طور مرتب در اطراف Quintero را روز کاری آغاز می شود که در 4 صبح به پایان می رسد در 3:30 بعد از ظهر

سه متحده رفته اند بیشتر از کنگره به صرف هزینه های برای تست و تشخیص پنومونی و آنفلوانزا با توجه به این بیماری ها اغلب به اشتباه برای COVID-19. کالیفرنیا است که یکی از آنها به دلیل Quintero را کارفرمای خود بیمه — شرکت پرداخت برای خدمات بهداشتی و درمانی به طور مستقیم از بودجه خود را — آن است که معاف از دولت بخشنامه به هر حال. وزارت کار ایالات متحده تنظیم تمام بودجه خود برنامه های بیمه. در سال 2019 حدود 2 در 3 تحت پوشش کارگران در این نوع از برنامه.

مربوط به مراقبت های بهداشتی مانع: در آن روز در اواخر ماه مارس هنگامی که بدن او را تکان داد از سرفه Quintero فوری نگران بود آلوده کردن خانواده اش به خصوص خود پدر و مادر هر دو بیش از 65 و 84 ساله و مادر بزرگ.

"اگر چیزی بود که به آنها اتفاق می افتد من نمی دانم اگر من می خواهم که قادر به زندگی با آن" گفت: Quintero.

Quintero می خواست برای منزوی کردن در یک هتل, اما او به سختی می تواند به استطاعت برای هفته که او در خانه مانده. او تا به حال تنها سه روز پرداخت می شود بیمار شد و مجبور به گرفتن تعطیلات زمان تا زمانی که علائم فروکش کرد و او را مجاز در محل کار. در آن زمان چند مکان ارائه شده با بودجه عمومی اتاق های هتل ها برای افراد بیمار برای منزوی کردن و Quintero ارائه شده است هر گونه کمک.

به عنوان مستند محدودیت سهولت و coronavirus موارد ظهور در سراسر کشور, مقامات بهداشت عمومی می گویند سرعت جداسازی افراد بیمار قبل از گسترش ویروس از طریق خانواده ها ضروری است.

اما انزوا تلاش بدست کمی توجه در ایالات متحده تقریبا تمام ادارات بهداشت محلی از جمله شهرستان ریورساید که در آن Quintero زندگی در حال حاضر این برنامه با توجه به انجمن ملی شهرستان و شهر مقامات بهداشتی. بسیاری از آنها طراحی شده برای پناهگاه مردم دچار بی خانمانی اما می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای منزوی کردن دیگران است.

ریموند Niaura موقت رئیس بخش اپیدمیولوژی در دانشگاه نیویورک گفت: این برنامه ها در حال استفاده متناقض شده اند و ضعیف ترویج ،

"هیچ کس تا قبل از این انجام داده و بسیاری از آنچه اتفاق می افتد این است که مردم در حال ساخت آن را به عنوان آنها به همراه" گفت: Niaura. "ما فقط هرگز در یک شرایط شبیه به این."

قطعنامه:

صورتحساب شده اند ثابت نگران باشید. Quintero به نام بیمارستان و شرکت های بیمه و شکایت کرده است که او باید مجبور به پرداخت پس از او به دنبال یک تست در دستور پزشك. نه budged و لوایح دارای برچسب "یادآوری پرداخت" به زودی "اعلامیه نهایی." او با اکراه موافقت به پرداخت 100 دلار در ماه به سمت او تعادل — $50 به بیمارستان و 50 دلار به پزشکان.

"هیچ یک از آنها می خواستم برای کار با من" Quintero گفت. "من فقط باید به پرداخت برای اولین بار در هر یک لایحه به طوری که آنها نمی خواهد برای من ارسال به مجموعه."

در بالا از آن Quintero هنوز هم نگرانی در مورد آوردن این ویروس در خانه به خانواده اش و ترس که در همان اتاق با مادر بزرگ او. Quintero بازگشت از محل کار هر روز در حال حاضر قرار می دهد لباس های خود را در یک جداگانه مانع و پشتکار شستن دست ها قبل از او در تعامل با هر کسی.

این Takeaways:

در این نقطه در همه گیر آزمایشات بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است و قانون فدرال است که به وضوح در سمت خود را: شما نباید شارژ هر گونه هزینه های برای coronavirus آزمون.

با احتیاط اگر دکتر خود را هدایت شما را به اتاق اورژانس برای COVID آزمون زیرا هر گونه اضافی مراقبت از شما وجود دارد می تواند در قیمت بالا آمده. بپرسید اگر وجود دارد هر گونه تست سایت در دسترس است.

اگر شما به خودتان پیدا کنید با یک لایحه مربوط به مشکوک COVID فشار فراتر از یک تماس تلفنی با شرکت بیمه خود و فایل رسمی تجدید نظر شود. اگر شما احساس می کنید راحت خود بپرسید کارفرما منابع انسانی کارکنان به استدلال می کنند از طرف شما. سپس به کمک خط برای شما کمیسر بیمه دولتی و یک فایل جداگانه تجدید نظر شود. مطبوعات شرکت های بیمه و شرکت های بزرگ که ارائه بیمه خود برنامه — به دنبال روح قانون حتی اگر نامه ای از قانون به نظر می رسد به اجازه دهید آنها را خاموش قلاب.

اگر شما گمان می برند که COVID-19 و نیاز به جداسازی برای محافظت از آسیب پذیر و اعضای خانواده خود تماس خود را محلی عمومی وزارت بهداشت. اکثر استان ها را جداسازی و قرنطینه برنامه های, اما این منابع به خوبی شناخته نشده است. شما ممکن است قرار داده شده در یک هتل تفریحی وسیله نقلیه و یا نوع دیگری از مسکن در حالی که شما صبر از عفونت دوره است. شما لازم نیست به یک مثبت COVID آزمون به واجد شرایط برای این برنامه و می توانید با استفاده از این برنامه در حالی که شما در انتظار نتیجه آزمون. اما این یک منطقه که در آن مقامات بهداشت عمومی بارها و بارها ارائه راهنمایی روشن — 14 روز از انزوا — که اکثر مردم پیدا کردن غیر ممکن است به دنبال.

لایحه از ماه است crowdsourced بررسی توسط قیصر اخبار بهداشت و NPR که کالبدشکافی و توضیح می دهد که صورتحساب های پزشکی. آیا شما جالب پزشکی لایحه شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن با ما ؟ به ما بگویید در مورد آن!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن