رسمی: بمب گذار انتحاری در شرق افغانستان کشته شدند 5

کابل - یک بمب گذار انتحاری با استفاده از یک سرقت Humvee نظامی هدفمند یک سرویس اطلاعاتی پایه در شرق افغانستان د

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

کابل - یک بمب گذار انتحاری با استفاده از یک سرقت Humvee نظامی هدفمند یک سرویس اطلاعاتی پایه در شرق افغانستان در اوایل روز شنبه کشته شدن حداقل پنج پرسنل استانی گفت.

عارف نوری سخنگوی والی در کابل گفت: حداقل 40 امنیتی زخمی شدند در این حمله در نزدیکی شهر غزنی پایتخت استان است. تعدادی از زخمی ها در شرایط بحرانی او اضافه شده است.

نوری گفت: بمب افکن مورد استفاده قرار گیرد به سرقت رفته Humvee نظامی و هدف اصلی ورودی پایه انفجار خودروی پر از مواد منفجره آن را به عنوان تا به حال نزدیک به تصویب دروازه.

هیچ کس بلافاصله مسئولیت این حمله اما طالبان فعال در افغانستان و بارها و بارها ادعا کرد حملات در گذشته است.

این حادثه یک روز پس از رئیس جمهور اشرف غنی و سیاسی خود را رقیب عبدالله عبدالله امضا شده قدرت های قرارداد دو ماه پس از هر دو خودشان را برنده از سپتامبر گذشته انتخابات ریاست جمهوری.

این معامله سیاسی را غنی رئیس جمهور باقی می ماند از جنگ زده کشور و عبدالله عبدالله به رهبری این کشور آشتی ملی شورای عالی.

غنی و عبدالله برگزار موازی افتتاح مراسم در ماه مارس است. آنها قفل شده در جنگ قدرت پس از آن و این اختلاف باعث تهمت به دولت آن را اعلام خواهد کاهش 1 میلیارد دلار کمک به افغانستان اگر این دو نبودند قادر به کار کردن تفاوت های خود را.

توافق صلح میان آمریکا و طالبان امضا Feb. 29 خواستار امریکا و ناتو به افغانستان را ترک. آن دیده می شد در آن زمان به افغانستان را بهترین فرصت در صلح پس از چند دهه از جنگ.

پس از آن ایالات متحده شده است در تلاش برای به دست آوردن طالبان و دولت افغانستان شروع به داخل افغانستان مذاکرات اما آشفتگی های سیاسی و شخصی acrimony بین غنی و عبدالله مانع شد. مذاکرات که در ماه مارس اتفاق افتاده است.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo صحبت با دو تن از رهبران یکشنبه گفت که او خوشحال بود توسط تمایل خود را برای حرکت به سمت داخل افغانستان مذاکرات اما "افسوس زمان از دست رفته."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب