خانواده کالبد شکافی: فلوید امپراتور با فشار پایدار

مینیاپولیس - کالبد شکافی سفارش برای جورج فلوید خانواده متوجه شد که او بر اثر خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده ساز

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

مینیاپولیس - کالبد شکافی سفارش برای جورج فلوید خانواده متوجه شد که او بر اثر خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی زمانی که یک مینیاپولیس افسر پلیس خود را برگزار زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه و نادیده گرفته و گریه می کند از پریشانی خانواده وکلای روز دوشنبه گفت:.

کالبد شکافی توسط یک دکتر که نیز مورد بررسی قرار اریک گارنر بدن یافت فشرده سازی قطع خون به Floyd مغز و وزن در پشت او ساخته شده آن را سخت به نفس, وکیل بن Crump گفت. به نام او برای سومین قتل درجه اتهام افسر درک چوین به روز رسانی به قتل درجه اول و برای سه نفر دیگر از افسران به شارژ.

خانواده کالبد شکافی متفاوت از رسمی کالبد شکافی به عنوان شرح داده شده در یک شکایت کیفری علیه افسر. که کالبد شکافی شامل اثر بودن محدود همراه با زمینه مسائل مربوط به سلامت و بالقوه باده در Floyd سیستم بلکه آن گفت: هیچ چیز یافت می شود "برای حمایت از تشخیص پس از سانحه آسفیکسی یا اختناق."

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که در دستبند در زمان درگذشت پس از چوین که سفید است را نادیده گرفته اطرافیان فریاد به او و فلوید گریه می کند که او نمی تواند نفس بکشد. مرگ او دستگیر شده در شهروند ویدئو برانگیخته روز از تظاهرات در مینیاپولیس است که با گسترش به شهرستانها در سراسر امریکا است.

رسمی کالبد شکافی هفته گذشته ارائه جزئیات دیگری در مورد مسکرات و سم شناسی نتایج هفته طول می کشد. در 911 تماس کشید که پلیس تماس گیرنده در توصیف این مرد مظنون به پرداخت با پول تقلبی به عنوان "بدجور مست و او را در کنترل خود را."

Crump هفته گذشته گفت که او راه اندازی خانواده خود کالبد شکافی. فلوید خانواده مانند خانواده های دیگر مردان سیاه پوست کشته شده توسط پلیس می خواستم مستقل نگاه کنید زیرا آنها نمی اعتماد مقامات محلی برای تولید بی طرفانه کالبد شکافی.

خانواده کالبد شکافی انجام شده توسط مایکل بادن و Allecia ویلسون. بادن سابق رئیس پزشکی قانونی شهر نیویورک بود که استخدام برای انجام کالبد شکافی از اریک گارنر سیاه و سفید مردی که در سال 2014 بعد از پلیس نیویورک قرار داده و او را در یک سبد و او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.

بادن نیز انجام مستقل کالبد شکافی مایکل براون 18 ساله به ضرب گلوله پلیس در فرگوسن میسوری است. او گفت: قهوه ای, کالبد شکافی, درخواست, نوجوانان, خانواده, آیا فاش کردن نشانه هایی از مبارزه مصاحبه شک در یک ادعا توسط پلیس که یک مبارزه بین قهوه ای و افسر منجر به تیراندازی.

چوین که او نیز به اتهام قتل نفس است که در یک زندان ایالتی. سه تن دیگر از ماموران در صحنه مانند چوین بودند اخراج روز پس از این حادثه بوده اند اما عنوان شده است.

رئیس پلیس مینیاپولیس اتحادیه گفت: در نامه ای به اعضای که افسران اخراج شدند بدون طی کردن مراحل کار وکلای مدافع در حال مبارزه برای شغل خود را. سرهنگ باب Kroll اتحادیه رئیس جمهور همچنین با انتقاد شهرستان رهبری گفت: عدم حمایت است به سرزنش روز از گاهی خشونت آمیز تظاهرات.

وقتی پرسیده شد که برای پاسخ شهردار یعقوب فری گفت: "برای یک مرد که شکایت بنابراین اغلب در مورد عدم اعتماد جامعه و حمایت از اداره پلیس باب Kroll باقی می ماند و تکان دهنده بی تفاوت نسبت به نقش خود در تضعیف است که اعتماد و حمایت است." فری گفت: کرول مخالفت با اصلاحات و عدم همدلی برای جامعه تضعیف اعتماد به پلیس است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz یکشنبه اعلام کرد که دادستان کل کیت الیسون خواهد شد هر گونه پیگرد قانونی در Floyd مرگ است. محلی و مدنی باید گفت: Hennepin County وکیل Mike Freeman ندارد اعتماد جامعه سیاه و سفید. آنها باید اعتراض خود را در خارج از خانه و فشرده او را به اتهام سه تن دیگر از افسران.

فریمن باقی مانده است در مورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسنده داگ شیشه ای کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن