جکوزی بادی تبلیغات یک صفر یک

اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. جکوزی بادی ویلا و باغ بزرگسال می تواند با داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) تا 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طراحی هشت ضلعی می باشد که این سبک طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و همین ویژگی باعث خاص تر بودن جلوه این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شده است. افزون بر این، زمینهای تنیس از راه یک تونل میانی با استادیوم مرکزی پیوستگی دارند. یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی میباشد که میتواند برای درمان بیماری های استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد, جکوزی بادی خانگی دارای ساختار ها و شکل های مختلفی هستند که از دید مخاطبان میتواند بهترین جایگزین برای جکوزی های ساختمانی و جکوزی سرامیکی یا پیش ساخته باشد هم به لحاظ ابعاد بسیار کوچک هستند و هم به لحاظی بسیار راحت و آسان نصب و راه اندازی میشوند , جهت خرید جکوز بادی و همچنین دریافت اطلاعات جکوزی های بادی پیش ساخته با تلفن های شرکت و فروشگاه اینتکس ایران تهران تماس بگیرید.

​Da​ta was c᠎reated by GSA C ontent᠎ G᠎enerator  D emov᠎ersi on!

درب جنوبی در کنار بوستان ملت و درب شمالی آن در خیابان سئول، کنار نمایشگاه بینالمللی تهران است. این مجموعه که نگین سبز تهران لقب گرفتهاست، روزانه میزبان حدود ۱۰٬۰۰۰ نفر از اعضا است. این شهربازی با دستگاههای بازی گروهی، فکری و هیجانی، بازیهای امتیازی و جایزهدار و بازیهای ورزشی، وسایل سرگرمی همه را فراهم کرده است. با اینحال برای همه سنین بازیهای هیجانانگیزی در آن پیدا میشود. بدون شک شهربازیهای سرپوشیده نسبت به شهربازیهای روباز، بازیهای متنوعتر و مدرنتری برای سنین مختلف دارند. اما اوج هیجان واقعی و ترشح آدرنالین را فقط میتوانیم در شهربازیهای روباز تجربه کنیم. از دیگر ویژگیهای جکوزی بادی خانگی میتوانیم به ساختار ساده آن اشاره کنیم که باعث شده هر فردی بتواند به راحتی با آن کار کند. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش و خرید جکوزی برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج فراهم خواهد بود. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس میتوانید با همکاران ما به صورت تلفنی در نمایندگی جکوزی بادی در ایران و فروشگاه اینترنتی اینتکس سایت شاپ اینتکس تماس بگیرید . جکوزی بادی پرتابل بست وی با طراحی بدنه مربعی یکی دیگر از مدل های تولید شده از جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. This ​po st was g᠎enerated with GSA C onte nt Gen᠎erator Dem᠎oversion!

بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای حمل آسوده تر فراهم سازد. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه که در داخل پی وی سی از نخ های ابریشمی و پلیستری به کار رفته است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر جکوزی میشود . جکوزی بادی پیش ساخته قابل استفاده در فضای بسته و باز مانند منزل ، ویلا ، باغ و حمام های بزرگ و حتی مجموعه ورزشی بوده و نسبت به جکوزی بتنی و جکوزی ثابت قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارند. قطعا اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول ایده آل در داخل منزل در اختیار داشته باشید و به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید ، این جکوزی بادی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. Post w᠎as g enerated  wi th t᠎he ᠎help  of  GS​A Cont ent Generato​r DEMO !

جکوزی بادی دارای مدل های مختلفی بوده که از نظر طراحی و ساختار بدنه ، ابعاد ، ظرفیت آب و ظرفیت تعداد نفرات مصرف کننده و همچنین از نظر قدرت دارای تنوع قابل قبولی می باشند. ابعاد این محصول به قطر 196 و ارتفاع 71 سانتیمتر و ظرفیت آب 795 لیتر آب و وزنی معادل 69 کیلو گرم را دارد . جکوزی چندنفره با توجه به ظرفیت آن (۲ نفره، ۴نفره، ۶نفره، ۸ نفره، ۱۲نفره) دارای ابعاد مختلفی است؛ داخل آن از آب پر شده و توسط جتهایی به داخل آن از اطراف با فشار معین آب گرم دمیده میشود. پمپ تصفیه جکوزی بادی 4 نفره از نوع کاغذی با فیلتر مدل S1 و دارای آنزیم های پاک کننده NaCl مخصوصی است که به پوست بدن آسیبی وارد نمی کنند و آب را کاملا تصفیه می کند. جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین جکوزی های آماده شرکت اینتکس است که بسیار کم حجم و سبک و مقاوم است و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های بتنی و سرامیکی بسیار قیمت کمی دارد و در زمان کمتری میتوان آن را نصب کرد .

آخرین مطالب