Tuberville شکست جلسات برنده, آلاباما, مجلس سنا, توافق اولیه

موبایل علا. - دادستان کل سابق ایالات متحده جف جلسات را از دست داده جمهوریخواه نامزدی خود را برای پیر سنا صندلی

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

موبایل علا. - دادستان کل سابق ایالات متحده جف جلسات را از دست داده جمهوریخواه نامزدی خود را برای پیر سنا صندلی در آلاباما به سابق و مربی فوتبال کالج تامی Tuberville به احتمال زیاد پایان طولانی در فعالیت های سیاسی با تلخ شکست egged در توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

Tuberville, 65, ضرب و شتم جلسه در روز سه شنبه جمهوریخواه انتخابات به عنوان جلسات سقوط کوتاه در تلاش برای باز گشت یک صندلی او برگزار شد به دو دهه قبل از استعفا برای تبدیل شدن به مغلوب ساختن پیشی جستن دادستان کل در سال 2017.

آشنا به Alabamians از دهه به عنوان دانشگاه آبرن سر مربی تیم فوتبال, Tuberville در حال حاضر قرار است برای یک چالش قوی در برابر دموکراتیک به گزارش ایسنا ، Doug Jones. با آلاباما قوی ایران شیب, صندلی است که به طور گسترده ای به عنوان جمهوری خواهان' بهترین فرصت برای یک وانت به عنوان آنها سعی می کنند خود را برای حفظ نازک اکثریت سنا در میان مغلوب ساختن پیشی جستن عقب مانده محبوبیت در سراسر کشور.

جلسه 73 شد با مغلوب ساختن پیشی جستن انتقادات پس از او recused خود را در این تحقیقات به دخالت در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است. اولین سناتور ایالات متحده به حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در طول مذاکرات اولیه ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی, جلسات اصرار داشت در طول مبارزات انتخاباتی و دوباره سه شنبه شب در شکست که او توسط قانون مورد نیاز برای recuse چرا که او پتانسیل موضوع و شاهد با توجه به کمپین روابط به رئیس جمهور.

جلسات مهربان بود به Tuberville و برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او ایستاده بود به تنهایی بر روی صحنه در یک هتل اتاق جلسه در زادگاه خود از تلفن همراه آلاباما به عنوان اعضای خانواده اش نگاه کرد. "او است که ما نامزد جمهوری خواه. ما باید ایستاده در پشت سر او در ماه نوامبر" جلسات گفت.

او گفت که او همچنان یک حامی از رئيس جمهور در دستور کار ساخته شده اما روشن است که او هیچ تاسف: "من ترک انتخاب با من صداقت و دست نخورده است."

اما جلسات' اظهارات ادامه داد: وفاداری هرگز به اندازه کافی برای مغلوب ساختن پیشی جستن که تایید Tuberville پس از آلاباما مارس اولیه. او اعلام کرد در توییتر در این زمان است که جلسات بود "اجازه دهید ما در کشور پایین" و Tuberville خواهد بود "درست حامی ما #MAGA دستور کار!" او ادامه داد: broadsides طول اولیه کمپین و او اعالن شنبه شب در توییتر در مدت کوتاهی پس از آسوشیتد پرس به نام نژاد برای Tuberville.

"تامی Tuberville برنده بزرگ در برابر جف جلسات" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت. "خواهد شد یک سناتور برای مردم باور نکردنی در آلاباما. @DougJones وحشتناک یک سناتور است که فقط یک سوپر لیبرال عروسکی برای شومر & پلوسی. نشان دهنده آلاباما ضعیف. در نوامبر 3rd."

Tuberville با میل و رغبت در آغوش پویایی است. افزایش دو مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید و به رسمیت شناختن نام خود را از مربیگری تصدی Tuberville موقعیت خود را به عنوان یک سیاسی خارجی و با حروف بزرگ در رئيس جمهور در انتقادات از جلسات.

"جف جلسات یک فاجعه بود این زمان برای ارسال یک پیام به جف جلسه که رئیس جمهور تهمت نمی خواهند او و یا دوستان خود در باتلاق" Tuberville در توییتر نوشت.

Tuberville فرار یک ریسک گریز کمپین کاهش رسانه ها مصاحبه ها و جلسات' چالش ها به بحث در اختتامیه هفته از مبارزات انتخاباتی. با وجود آلاباما اساسی جمهوری مزیت Tuberville تقریبا قطعی به چهره بیشتر موشکافی در انتخابات در برابر جونز.

جلسات اشاره کرد اوایل تصمیم به برگشت مغلوب ساختن پیشی جستن و استدلال او خواهد بود موثر در پیشبرد مغلوب ساختن پیشی جستن کرد. او فراموش نشدنی در زمان مرحله با مغلوب ساختن پیشی جستن در 2015 رالی در شهرداری کارفرمایی در جلسات' زادگاه موبایل. این رویداد که درو ده ها هزار نفر ایستاده بود با نگاهی به گذشته به عنوان راه اندازی از مغلوب ساختن پیشی جستن مگا-تجمع رویکرد کمک کرد که او را سوق به انتخابات ناراحتی از نامزد دموکرات هیلاری کلینتون ،

هنگامی که او در دفاع از خود وفاداری به رئیس جمهور جلسات سعی به تمرکز در طول تاریخ طولانی خود را در دفتر و سوال در مورد Tuberville پس زمینه.

"شما از من می دانید. شما می دانید من می تواند اعتماد" جلسات گفت: رای دهندگان در طول سال های اخیر کمپین متوقف شود.

جلسات پس از آلاباما دادستان و وکیل ایالات متحده تحت رونالد ریگان رئیس جمهور انتخاب شد و به مجلس سنا در سال 1996. او فقط دوم انتخاب سناتور جمهوری خواه از ایالت آلاباما پس از پایان پس از جنگ های داخلی بازسازی. که برای اولین بار برنده شدن در که آمد به جنوب خود ادامه داده و از تغییر دموکراتیک به جمهوری خواه سلطه, شد به شدت مورد بحث و مجادله. اما جلسات نمی تواند به طور جدی به چالش کشیده و دوباره در سه بعدی انتخاب مجدد مبارزات قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن برداشت او را به عنوان دادستان کل.

با وجود قدرت خود را در صندوق های رای در جلسات هرگز یک سنگین وزن در سنا تحت الشعاع وجود دارد و بازگشت به خانه در آلاباما توسط سناتور. ریچارد شلبی دولت سناتور ارشد که انتخاب شد به عنوان یک دموکرات در سال 1986 و روشن احزاب در سال 1994 پس از دموکرات ها اکثریت خود را از دست داده در کاپیتول هیل.

شلبی که ریاست تعدادی از قدرتمند کمیته در طول سال همواره مشتاق شرکت کنندگان در بودجه فدرال روند فرمان به عنوان مقدار پول به آلاباما به عنوان امکان پذیر است. جلسات در ضمن بودجه بود شاهین و مالی محافظه کار که اغلب اجتناب عقب سیلی معامله-برش راه های واشنگتن است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برای سال ساخته شده است که او نسبت دورافتاده در کاپیتول هیل. پس از آن او در بر داشت یک نامزد ریاست جمهوری گفت که بسیاری از چیزهایی که او می خواهم استدلال برای سال در مورد مهاجرت و تجارت و راه های واشنگتن است. که رئیس جمهور به جمع آوری جلسات به اوج خود زندگی عمومی و در روز سه شنبه کمک کرد تا آن را به یک تقریبا قطعی پایان.

___

بارو گزارش از آتلانتا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب