فکر می کنم شما می توانید سوار کردن coronavirus در دور و گریز است ؟ فکر می کنم دوباره

ونکوور—در شهر Tofino, B. C., در ناهموار سواحل غرب از جزیره ونکوور, رخصتی بهار معمولا نوید آغاز تماشای نهنگ فصل

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

ونکوور—در شهر Tofino, B. C., در ناهموار سواحل غرب از جزیره ونکوور, رخصتی بهار معمولا نوید آغاز تماشای نهنگ فصل و درس گشت و گذار.

اما در حال حاضر این شهر احساس می کند مانند آن را واگردانی به زمستان افسردگی مردم محلی می گویند. شما ممکن است گرفتن یک ساحل واکر اینجا و یا عجیب و غریب گشت و گذار وجود دارد.

"این بسیار خواب آلود در حال حاضر — احتمالا مانند یک روز در ماه ژانویه" سابرینا داناون مدیر عملیات از وجود شنهای ساحل توچال روز دوشنبه گفت:.

به عنوان COVID-19 pandemic, ادامه, از رهبران کسب و کار در Tofino و بسیاری دیگر از راه دور و گردشگری جوامع در امتداد سواحل غرب را ساخته اند این تصمیم بی سابقه ای به اصل تعطیل عملیات — لغو رزرو و صدور نوع-اما-استرن هشدار به مردم فکر سوار کردن coronavirus طوفان در رفت و آمد مکرر گریز: لطفا دور ماندن در حال حاضر.

چرا که بسیاری از این جوامع را محدود به زیرساخت های پزشکی وجود دارد یک نگرانی بزرگ است که هجوم گردشگران می تواند پایمال پزشکان در صورت شیوع.

"برای یک کسب و کار اقامت به باز بماند به بازدید کننده های جدید در این زمان است که روحیه اش را تضعیف و بی احترامی," Tofino شهردار جوزی آزبورن نوشت: در Facebook پست بیش از آخر هفته.

در یک مصاحبه رادیویی جمعه آزبورن گفت: اکثریت قریب به اتفاق از کسب و کار شد و مطابق.

"منطقه Tofino ارسال یک نامه دیروز به همه محل اقامت های کسب و کار با یک اعدام از 'لطفا نزدیک' " آزبورن گفت توف شهرستان های رادیویی. "من فکر می کنم ما 99 درصد در حال حاضر وجود دارد."

در همان مصاحبه با دکتر کری مارشال, رئیس ستاد در Tofino بیمارستان عمومی است که در 10-تخت بیمار شد و حتی بیشتر کند.

"من قصد ندارم بگویم لطفا. آن نزدیک است," او گفت:. "نزدیک کسب و کار خود را. نزدیک خود هستند. دید از اقامت خود را."

او قبلا گفته ایستگاه رادیویی که او تا به حال شخصا التماس صاحبان کسب و کار را تعطیل.

"اگر شما را تعطیل و اگر شما همچنان به نقض این اصول از عفونت شما را نابود کارکنان من" او هشدار داد.

جوامع دیگر در امتداد ساحل گرفته اند مراحل مشابه. در Haida Gwaii یک مجمع الجزایر سنگی سلیمان شامل پوشش گیاهی سرسبز و باستانی روستای, سایت شورای Haida ملت با صدور بیانیه ای در هفته گذشته در برابر اصرار همه اوقات فراغت سفر به منطقه است.

"توجه به فرهنگ ما از راه دور جغرافیا و محدود منابع مراقبت های بهداشتی ما را ساخته اند این تصمیم برای محافظت از جزیره شهروندان و به خصوص ما گرامی بزرگان زبان و دانش دارندگان."

در پشت گذاشته Hornby, جزیره, گاهی اوقات لقب "هاوایی کانادا" در این زمان از سال معمولا جذب بازدید کننده به این دلیل که شاه ماهی تخم ریزی تبدیل آب جادویی فیروزه. اما در روزهای اخیر مقامات محلی توصیه کرده اند که گردشگران به تاخیر بازدیدکننده داشته است.

وجود دارد تنها یک کلینیک پزشکی در جزیره کارکنان توسط یک پزشک پرستار و دو پزشک در یک چرخش برنامه گفت: کارن راس جزیره اقتصادی افزایش افسر. نزدیکترین بیمارستان است که در Courtenay است که دو کشتی سواری دور.

"ما خدمات پزشکی بزرگترین نگرانی است."

راس اضافه شده است که بسیاری از این جزیره به صورت تمام وقت ساکنان بازنشستگان در نظر گرفته و "در خطر است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"از آنجا که ما خیلی محکم گره ما در حال رسیدن به محافظت از کسانی که در معرض خطر, مردم," او گفت:.

تعطیلی نیز به برخی از کشور رفت و آمد مکرر کوه شهرها از جمله بنف علتا. هفته گذشته پارک کانادا اعلام کرد که در حالی که پارک ملی بنف باز خواهد ماند آن بازدید کننده خدمات خواهد بود به حالت تعلیق درآمد.

بنف شهردار کارن سورنسن گفت: ایستگاه رادیویی محلی کوه FM در آخر هفته او در حمایت از این تصمیم.

"ما به یک نقطه رسیده ایم که در آن به ما گفت: "با تشکر از شما برای بازدید', " او گفت:.

"آیا این زمان برای یک سفر جاده ای. ما حداقل به هیچ خدمات باز در بنف. ما خدمات بهداشتی و درمانی در جامعه ما مورد نیاز برای کسانی که در اینجا زندگی می کنند."

رادیو میزبان اشاره شده به طور گسترده ای منتشر ستون ارسال شده در هفته گذشته در وب سایت Teton Gravity Research, یک اقدام رسانه های ورزشی شرکت در جکسون Wyo., که اشاره کرد که "به نظر می رسد عجیب و غریب این ادراک که کوه شهرهای امن هستند در پی جاری COVID-19 بحران است."

"امن برای چه کسی ؟" در ستون گفت. "بسیاری از این جوامع کوچک را محدود به منابع پزشکی در واقع شهر جکسون ایالت وایومینگ تنها 10 هواکش. تمام طول می کشد یک فرد بدون علامت با این ویروس به طور بالقوه بیش از حد در حال حاضر کوچک مرکز پزشکی."

در Tofino شهر و مقامات در حال تشویق مردم به "لطفا لذت بردن از Tofino vicariously از طریق تصاویر و خاطرات خود را از بازدیدکننده داشته است گذشته."

که نمی آورد راحتی به تجار مانند Loire رولند صاحب Tofino متل Harbourview که دیدم 376 لغو از اوایل تا اواسط ماه مارس. آنها را مجبور به اخراج کارکنان 11.

"وجود دارد یک حس نگرانی است. ما نمی دانیم که چه مدت این خواهید بود چه مدت آنها را از کار چه نوع کمک به دولت ارسال خواهد شد برای مردم گذاشته," او گفت:.

که گفت: رولند انجام بهترین خود نمی تواند بیش از حد تاکید کرد در مورد آن. او گفت: مادر او مطرح شد در یک هلندی منونایت جامعه در روسیه فرار کرد و به کانادا به عنوان یک پناهنده. مورد علاقه او گفت: دوران سختی بود: "این نیز بگذرد."

"اگر او می تواند می گویند که در صورت استالین رژیم هستند که ما در مشکل در اینجا؟"



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب