بایدن سیاست خارجی است, همه چیز در مورد روابط است. که سخت تر در میان همه گیر

بزرگنمایی این تصویر پس از آن معاون رئیس جمهور جو بایدن حرکت دست با رئیس جمهور چین در پکن در دسامبر.

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از آن معاون رئیس جمهور جو بایدن حرکت دست با رئیس جمهور چین در پکن در دسامبر. 4, 2013. "من سفر 17,000 کیلومتر با او" بایدن گفت: شرکت کنندگان در کمپین تجمع در نوادا در اوایل این سال است. Lintao ژانگ/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lintao ژانگ/خبرگزاری گتی ایماژ

برای معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن سیاست خارجی نیست و در درجه اول در مورد موقعیت مقالات اجلاس جهانی یا معاهدات. آن را در مورد ارتباطات شخصی جعلی بیش طولانی و مکرر چهره به چهره نشست.

گوش دادن به بایدن در مورد بحث سیاست خارجی در مبارزات انتخاباتی و شما او را بشنود دوباره به همان موضوع بارها و بارها: "من ملاقات عمده هر رهبر جهانی در طول 35 سال گذشته — نه چون من مهم است اما به دلیل ماهیت کار من," او گفت: جمعیت در جرقه Nev. در ژانویه قبل از اینکه فرد در مبارزه متوقف شد.

در طول این رویداد بایدن صحبت در مورد چگونه او می خواهم در برخورد با بقیه جهان اگر رئيس جمهور انتخاب شد. و او تبلیغ برخی از کسانی که در روابط شخصی.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین ؟ "او می داند که من او را می دانم. من صرف زمان زیادی را با او."

رئیس جمهور چین? "من سفر 17,000 کیلومتر با او."

"من همیشه می kid [رئیس جمهور سابق باراک اوباما] — من می خواهم بگویم همه سیاست است که شخصی به خصوص روابط بین المللی" بایدن توضیح داد: در جرقه. "شما باید بدانید که دیگر مرد یا زن را در روح آنها چه کسانی هستند و مطمئن شوید که آنها به شما می دانید."

پس از آن عمیقا جالب که به عنوان presumptive دموکراتیک نامزد مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری در سیاست خارجی پلت فرم است که با تمرکز بر reengaging با متحدان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بارها و بارها از خود بیگانه خود را رفتن به رویکرد دیپلماسی است که به احتمال زیاد کردن جدول حداقل در کوتاه مدت.

Coronavirus همه گیر ساخته شده بزرگ نشست های بین المللی تقریبا غیر ممکن است. همان می رود برای تمدید جلسات شام و یا بسیاری دیگر از حالات که در آن یک رئیس جمهور بایدن می تواند نشستن با دیگر سران دولت و ایجاد روابط او را می بیند به عنوان کلیدی برای رسیدن به توافق با دیگر کشورها است.

"برای اطمینان از توانایی خود را برای اتصال با دیگر رهبران جهان — تمرکز است که او در درک که در آن آنها در حال آمدن از چه محدودیت های خود را می, چه گزینه های خود را به طوری که او می تواند به طور موثر مذاکره از طرف ایالات متحده — که سود فوق العاده از قادر بودن به در همان محل" اذعان تونی بلینکن که شده است بایدن بالا مشاور سیاست خارجی برای چندین دهه و به احتمال زیاد نقش کلیدی در بایدن دولت.

اما فقط به عنوان یک نامزد که رشد یک در یک در تعاملات فرد با رای دهندگان است که چگونه به کمپین در طول یک بیماری همه گیر بلینکن با اعتماد به نفس است بایدن می تواند انجام از راه دور دیپلماسی است.

"شما می دانید من صرف زمان زیادی را با او در طول سال انجام دیپلماسی تلفنی" بلینکن گفت. "انجام, در حال حاضر, آن را باید به زوم و یا معادل آن. و این شدنی است. آن را به عنوان خوب است ؟ هیچ. اما آیا این شدنی است و لازم است ؟ بله."

بلینکن را مشاهده نشده است جهانی برگزار شد ،

"من فکر نمی کنم عدم توانایی در هواپیما و دیدار چهره به چهره تغییر چیزهایی که اساسا" گفت: Richard Haass, رئيس جمهور از شورای روابط خارجی.

Haass که به تازگی تألیف یک کتاب به نام جهان شناخته شده است و کار با بایدن و می داند چقدر سابق معاون رئیس جمهور ارزش زمان صورت. اما Haass استدلال کشورهای دیگر نیست فکر کردن در مورد جذابیت.

"آنچه که آنها در حال رفتن به در مورد مراقبت است toasts بعد از شام," او گفت:. "آنها در حال رفتن به مراقبت در مورد ماده از سیاست خارجی آینده از آنها."

بایدن را به انجام لیست

در این جبهه وجود دارد مقدار زیادی در بایدن را به انجام لیست کشورهای دیگر را در نظر بگیرید.

اولین و مهمترین در هر دو داخلی و بین المللی جبهه گفت: بلینکن است در برخورد با کروناویروس. "اگر ما خوش شانس هستید, وجود خواهد داشت یک واکسن. اما سپس آن را به تولید. باید به توزیع شده است. و اگر هیچ واکسن آن را برای رفتن به تست ردیابی, انبار, ایمنی, استاندارد," او گفت:.

بایدن گذاشته خود را در سیاست خارجی در دستور کار قبل از همه گیر گفتار یک سال پیش در شهر نیویورک است.

بخش بزرگی از آن به عنوان بایدن چیز را می بیند: انجام کار پاکسازی پس از چهار سال از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را با نام تجاری "امریکا و اولین' است بیش از حد اغلب منجر به امریکا به تنهایی آن را بسیار سخت تر به بسیج دیگران برای مقابله با تهدیدات به مشترک ما خوب بودن" بایدن گفت: پس از آن.

بایدن گفته او اولویت بندی تعمیر روابط مغلوب ساختن پیشی جستن است و چیز ساییده شده — به خصوص با متحدان ناتو. او همچنین می خواهم مجددا و دوباره کاری موافقت نامه های بین المللی در قلب دولت اوباما در سیاست خارجی که مغلوب ساختن پیشی جستن از خارج از: پاریس آب و هوا توافق و ایران.

بایدن همچنین قول داد برای مقابله با افزایش جهانی از استبداد او و بسیاری از دموکرات ها به مدت طولانی استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن و سیاست های خود کمک کرده اند را فعال کنید.

"اعتماد به موسسات در سراسر جهان است و ترس از دیگر راه های" بایدن گفت: سال گذشته است. "با هم در نظر من این نیروهای رانده اند خطرناک resurgences از ملی گرایی افراطی و illiberalism از حمایت از تولیدات داخلی و بیگانه ستیزی. و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و عوامفریبی سیاسی در سراسر جهان در حال تکیه به این نیروها است."

چین: "مهم ترین رابطه"

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس دارای طرح میتوانست سیاست داخلی Haass استدلال آن نیست و اساسا تغییر مسیر از هر یک از این چالش های بزرگ حداقل در یک قابل توجهی در راه است.

چین Haass گفت: "مهم ترین رابطه این دوران. آن در حال حاضر رو به وخامت قبل از همه گیر. این زوال به سادگی ادامه داد: یا در برخی از راه های شتاب. آن ممکن است اتفاق افتاده است به هر حال."

آیا بایدن یا مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید در سال آینده چین به احتمال زیاد بازی یک outsized نقش در سیاست خارجی است. تنش بین دو کشور است که در یک نقطه در ایالات متحده و چین سفارش یکدیگر به نزدیک کنسولگری اخراج و یا محدود کردن خبرنگاران و کارکنان دولت از هر یک از دیگر کشورهای چین و ترک خورده است را در بیان سیاسی در هنگ کنگ و در جاهای دیگر. مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از جمهوری خواهان کنگره بارها و بارها سرزنش چین برای از دست دادن کنترل از کروناویروس که سرچشمه آن در ووهان در استان و اجازه گسترش آن در سراسر جهان است.

در ضمن هر دو بایدن و تهمت مبارزات کشف و ضبط کرده اند در ایالات متحده-روابط چین به عنوان یک کمپین موضوع و هر یک در حال اجرا تبلیغات فریم نامزد دیگر به عنوان کسی که "نرمتر" در چین است.

در طول دوره مبارزات انتخاباتی بایدن بارها با تاکید بر این واقعیت است که به عنوان معاون رئیس جمهور او شنود گذاشته توسط دولت اوباما برای دیدار با اغلب با یازدهم و ایجاد یک رابطه کاری با ظهور رهبر جهان.

"من صرف زمان بیشتری را با Jinping حداقل قبل از [دولت اوباما] از, بیش از هر رهبر جهان است," او گفت نوادا دموکرات در ماه ژانویه است.

اما در یک جهان بدون COVID-19 واکسن بایدن به احتمال زیاد مسدود شود از آنچه خواهد بود در غیر این صورت طبیعی حرکت می کند: یک بار دیگر جلسه به طور مستقیم با Xi یا در آمریکا و یا چین شروع به پرداختن به این دو کشور رو به رشد تنش امتیاز.

بایدن نیز به احتمال زیاد مجبور به رها کردن برنامه برای دو نشست های بین المللی او در حال برنامه ریزی در برگزاری در ایالات متحده در اوایل ممکن است خود را اداره. یکی را بر تقویت دموکراسی و هل دادن به عقب بر استبداد و دیگری را مقابله با تغییر آب و هوا.

نه به نظر می رسد به احتمال زیاد تا یک واکسن توسعه یافته است و در سطح جهان توزیع شده است.

هنوز بلینکن می گوید یک راه یا دیگری یک رئیس جمهور بایدن خواهد بود تعامل با دیگر رهبران جهان. "ایالات متحده به نشان می دهد تا دوباره به حال حاضر و دوباره. و اینکه آیا عملا در وهله اول و در نهایت در فرد باقی مانده است دیده می شود. اما ما باید به عقب بر گردیم در این بازی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن