این نوامبر شب انتخابات می تواند کشش به انتخابات هفته یا ماه

بزرگنمایی این تصویر نینا احمد اعلام پیروزی به عنوان نامزد دموکرات برای پنسیلوانیا حسابرس به طور کلی

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نینا احمد اعلام پیروزی به عنوان نامزد دموکرات برای پنسیلوانیا حسابرس به طور کلی نه روز پس از دولت ژوئن 2 اصلی. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

در شب پنسیلوانیا ژوئن 2, اولیه, همه چیز نگاه تلخ برای نینا احمد.

سابق معاون شهردار فیلادلفیا شد و در حال اجرا در شلوغ دموکراتیک اولیه زمینه را برای تبدیل شدن به دولت حسابرس به طور کلی در یک مسابقه است که می تواند یک پیش نمایش از چیزهایی که می آیند در سراسر کشور در ماه نوامبر.

اگر احمد برنده او می خواهم تبدیل به اولین زن رنگ به نامزد برای اجرایی موقعیت رهبری در دولت است.

اما او سوار در مسابقه توسط دهها هزار نفر از آرا در شب انتخابات. هواداران شروع به برقراری ارتباط با همدردی.

"مردم نگران بودند; آنها ایمیل فرستاده شده [درباره چگونه من از دست داد] و گفت: من خیلی متاسفم" احمد گفت. "من گفتم:" فقط نگهداری اسب خود را.' "

در شب انتخابات نتایج بیشتر منعکس شده و در مجموع از غرب بخشی از دولت است. اما احمد این پایه بود که در شرق در رای غنی فیلادلفیا بود که هنوز شمارش آرا.

آن را یک هفته پس از روز انتخابات, یک هفته است که درگیر او و دخترش طراوت نتایج وب سایت "هر دو دقیقه" قبل از او در زمان منجر شود. او اعلام پیروزی رسمی پنج شنبه, نه روز پس از روز انتخابات.

بیش از نیمی از آراء بازیگران در پنسیلوانیا اولیه بودند از طریق پست و به عنوان متحده در سراسر کشور برای انتقال به تاریخی مقدار پست الکترونیکی رای گیری اتفاق می افتد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر داستان های مشابه در حال بازی کردن در مقدماتی.

کارشناسان و مقامات انتخاباتی در حال حاضر صدایی زنگ که رای دهندگان باید به انتظار مرتب کردن بر اساس همان تاخیر در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

"ما واقعا نیاز به یک طرز فکر است که ما نمی خواهد می دانم که برنده انتخابات در شب انتخابات گفت:" ناتانیل Persily, انتخابات, استاد حقوق در دانشگاه استنفورد.

بزرگترین دلیل برای این تاخیر این است که ایمیل های رای نگاهی دیگر به فرایند از شخص رای.

مقامات نیاز به تایید امضا, باز کردن پاکت و در بسیاری از ایالت ها از جمله پنسیلوانیا خیلی از این روند نمی تواند شروع تا روز انتخابات با توجه به قانون دولت است.

هیچ یک از که ذاتا مشکل این معنا نیست که هر چیزی اشتباه است با نامزدها یا دقت شمارش. اگر هر چیزی, آن را یک شاخص است که انتخابات در حال کار را از طریق مرتب کردن بر اساس پادمان است که جلوگیری از تقلب یا اشتباه.

اما مشکلات بوجود می آیند به دلیل رای دهندگان را درک نمی کنند که Persily گفت. و سپس این نوع تاخیر می تواند زمینه مناسبی برای تئوری های توطئه است.

بزرگنمایی این تصویر

جمهوریخواه ریک اسکات در حال حاضر یک سناتور ایالات متحده از فلوریدا طول می کشد مرحله در شب انتخابات در سال 2018 است. روز بعد خود را به عنوان حاشیه پیروزی سخت تر با توجه به پست الکترونیکی آرا هنوز در حال پردازش او را متهم دموکرات تلاش به "سرقت" انتخابات بدون ارائه شواهد. تام ویلیامز/CQ رول تماس از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام ویلیامز/CQ رول تماس از طریق گتی ایماژ

"در برخی از راه این بدترین سال به یک بیماری همه گیر است که بر انتخابات دولت, از آنجا که ما در حال حاضر هیچ گونه نگرانی در مورد دروغ و از دست دادن اعتماد به نفس" Persily گفت. "و بنابراین در حال حاضر ما با چالش های اضافی به رای دهندگان اعتماد به نفس که ناشی از این احتمال که انواع رای در حال رفتن به شمارش بعد از روز انتخابات."

این سناریو در حال حاضر بازی های انجام شده چندین بار در دو سال گذشته.

زمانی که حزبی آیووا برنامه معروف malfunctioned در ماه فوریه که منجر به تاخیر در نتایج تئوری های آب گرفتگی اینترنت در مورد این که آیا این کار توسط یکی از مبارزات انتخاباتی.

و در اخیر انتخابات از جمله در کالیفرنیا و فلوریدا و آریزونا در طول midterms جمهوری خواهان از جمله رئیس جمهور تهمت سوال مشروعیت شمارش آرا در انتخابات روز چون آنها اریب بیشتر از سوی دموکرات ها ،

"من نمی خواهد نشستن idly در حالی که غیر اخلاقی لیبرال سعی کنید به سرقت این انتخابات از مردم بزرگ فلوریدا گفت:" در حال حاضر-سن. ریک اسکات, R-Fla., به عنوان نژاد خود را محکم در روزهای پس از انتخابات به عنوان پست الکترونیکی رای گیری ادامه به پردازش می شود.

بر خلاف دلیل شمارش آراء انتخابات روز اغلب شیب به نفع دموکرات ها است چرا که آنها معمولا در حال پردازش در پرجمعیت شهری رای گیری در حوزه های قضایی که در آن دموکرات ها بیشتر معمولا خوشه (مانند جنوب فلوریدا و یا فیلادلفیا).

بسیاری از رای گیری طرفداران حقوق از جمله دبرا ساطور که تاسیس غیر انتفاعی رای دهندگان کمک رسانی سازمان VoteAmerica گفت: آنها نگران چه تهمت می گویند اگر همان چیزی که اتفاق می افتد بعد از این سال.

"داده شده است که در حال حاضر در کاخ سفید است که منجر به برخی از وحشی اتهامات" ساطور گفت. "توییتر جاوا در آتش است."

طنز این است که تاخیر در نتایج آمده از اقدامات احتیاطی مقامات انتخاباتی را برای جلوگیری از این مسائل با ایمیل برگه های رای که در مورد تهمت اغلب نگرانی آشکارا.

"یکی از دلایلی که نتایج دیگر است [مقامات] بودن سخت کوش" ساطور گفت. "که در واقع آنچه که ما باید به اعمال فشار برای به عنوان یک کشور است. بنابراین ما باید جشن می گیرند این واقعیت است که ما در واقع شمارش هر رای."

در پنسیلوانیا مشکل می توان کاهش داد تا حدودی با تغییر حکومت.

وزیر امور خارجه کتی Boockvar است که لابی مجلس به تصویب یک قانون است که اجازه می دهد انتخابات محلی مقامات شروع به باز کردن ایمیل های رای قبل از روز انتخابات به آنها را آماده برای اسکن شده به عنوان مجاز در اکثر کشورهای این روند تعداد زیادی از ایمیل های رای.

"حتی اگر شما نمی شروع به شمارش تا روز انتخابات می تواند انجام دهد خیلی از روند هفته قبل از" Boockvar گفت.

بدون در نظر گرفتن او گفت: به این دلیل تئوری های توطئه در اطراف نتایج "که" است به دلیل وجود یک شکست شده توسط مقامات انتخاباتی نامزدها و روزنامه نگاران به مجموعه انتظارات رای دهندگان به درستی.

"وجود دارد عناوین که می گویند این یک فاجعه اگر تاخیر و این درست نیست," او گفت:. "اگر همه ما پیش بینی است که دقیق شمارش آرا با حجم بالاتر از طریق پست و یا به هر دلیلی به صورت یک بیماری همه گیر و یا برای ناآرامی های مدنی را دیگر به دلیل آن طول می کشد برای اطمینان از تعداد دقیق است پس از آن که در مقابل یک فاجعه است.

"این چیزی است که هر رای دهنده و رسمی باید می خواهم برای این کشور است."

احمد برای یک, است که در صلح با تاخیر. "صبر یک فضیلت است, مادرم به من گفت. و من پیدا کردن که درست باشد, احساسی," او گفت:. "آنچه من در یادگیری این است که شما اعتماد به فرایند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب