استرالیا مقامات راه اندازی تحقیقات جنایی را به روبی شاهزاده کشتی کروز

به روز شده در 8:30 p. m. ET روبی شاهزاده خانم کروز کشتی لنگر انداخت در سیدنی در مارس 19 و حدود 2,700 مسافران ب

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

به روز شده در 8:30 p. m. ET

روبی شاهزاده خانم کروز کشتی لنگر انداخت در سیدنی در مارس 19 و حدود 2,700 مسافران بودند که در هیئت مدیره سمت چپ آزادانه هر چند برخی به نمایش گذاشته علائم شبه آنفولانزا. روز یکشنبه پلیس استرالیا اعلام کرد آنها به راه اندازی یک پرونده جنایی به روبی شاهزاده خانم, با استناد به این سوال که آیا اپراتورها از کشتی کارناوال استرالیا شد شفاف در مورد بیمار مسافران و خدمه.

بیش از 340 مسافر باید آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به ولز جنوبی جدید وزارت بهداشت ، شانزده خدمه در حال حاضر آزمایش مثبت برای این ویروس با توجه به این پلیس نیو ساوت ولز در حالی که یکی دیگر از 200 در حال برگزاری نمایشگاه علائم. در همه حداقل شش نفر از کشتی درگذشت یک وزارت بهداشت رسمی تایید به NPR.

کمیسر پلیس میک فولر در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مقامات استرالیا ساخته شده بود در تماس با کشتی "و در هر مورد به آنها اطلاع داد که COVID-19 نبود موضوع را در کشتی."

"به نظر می رسد مطلق اختلاف بين اطلاعات ارائه شده توسط کارناوال و آنچه که من را به عنوان معیار برای قوانینی که دولت فدرال و دولت ایالتی را در محل در نظر حفاظت از استرالیایی ها از کشتی های کروز که coronavirus آغاز شده بود," فولر گفت. "تنها راه من می تواند تعیین کند که آیا ما ملی ایمنی زیستی قوانین و یا دولت ما قوانین شکسته شد این است که از طریق تحقیقات جنایی."

در بیانیه سخنگوی کارناوال استرالیا گفت: این شرکت خواهد "خواسته" با تحقیقات همکاری کنند.

"کارناوال استرالیا را با شور و نشاط پاسخ به هر گونه اتهامات که وجود دارد در حال حاضر باید افشای کامل و پایه و اساس آنها را" با توجه به این بیانیه.

در حالی که فولر گفت: وجود دارد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده" در مورد روبی شاهزاده خانم "وجود شواهد روشن است که تاج-19 آورده شده است که کشتی."

یکشنبه وجود دارد که در مجموع 5,687 موارد coronavirus در استرالیا. حداقل 35 نفر از این ویروس وجود دارد با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن