بایدن چهره فشار برای انتخاب یک همسر در حال اجرا. اما وارن بالا باقی مانده مدعی

بزرگنمایی این تصویر بسیاری از ترقی خواهان می خواهند سن. الیزابت وارن به جو بایدن معاون ریاست جمهوری

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بسیاری از ترقی خواهان می خواهند سن. الیزابت وارن به جو بایدن معاون ریاست جمهوری انتخاب کنید. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

یکی از یک سری از گزارش های به دنبال در جو بایدن بالقوه در حال اجرا آمپول


بسیاری از ترقی خواهان هستند با صدای بلند خواستار جو بایدن به انتخاب الیزابت وارن به عنوان همسر در حال اجرا. آنها اصرار سناتور لیبرال که مدت طولانی است که یک عزیزم از سمت چپ خواهد کمک presumptive دموکراتیک نامزد برنده بیش از شک و تردید در مدارس ،

اما وارن 71 ساله زن سفید از ماساچوست است. و برای ماه بایدن 77 بوده و رو به رشد تقاضا برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا. کسانی که خواسته اند تنها به عنوان افزایش اعتراضات گسترده علیه نژادی و بی عدالتی را جاروب کشور زیر جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس.

این رقابت تنظیمات دیده می شود به عنوان تقویت این موارد برای هر دو و در برابر وارن به عنوان امکان پذیر است معاون ریاست جمهوری انتخاب است.

بایدن گفت که او در نظر دارد به اعلام همسر در حال اجرا در حدود یک ماه. این روزها او می گوید: او VP انتخاب کمیته بررسی صلاحیت نامزدها از طریق "عمیق چک های پس زمینه که در هر نقطه را از شش تا هشت هفته است." و وارن نگه می دارد در حال ظهور به عنوان یک رقیب جدی برای این نقش است. در واقع او در حال حاضر ممکن است تنها جدی سفید مدعی در یک لیست کوتاه در حال حاضر تصور می شود توسط زنان از رنگ.

"او می داند که چگونه به حکومت"

افرادی که تحسین وارن می گویند او یکی از بیشترین سیاست های ذهن حزب دموکرات است — مترقی که او نیز می داند که چگونه برای به دست آوردن چیزهای انجام می شود. خود را شکست خورده ریاست جمهوری پیشنهاد مشخص شد آن دقیق سیاست های برنامه بر روی همه چیز از مالیات به مهد کودک به مراقبت های بهداشتی. مدت کوتاهی پس از او کاهش یافته است انتخابات ریاست جمهوری بایدن تایید او ورشکستگی طرح — که قابل توجه بود چرا که سال پیش این دو تا به حال معروف درگیری بیش از ورشکستگی اصلاحات.

وارن حامیان می گویند او همچنین دارای تجربه مناسب برای اداره کشور در میان یک بحران اقتصادی که بایدن به احتمال زیاد به ارث می برند اگر او برنده در ماه نوامبر.

بزرگنمایی این تصویر

جو بایدن و سناتور الیزابت وارن ایستاده با هم قبل دموکراتیک ریاست جمهوری اصلی بحث در ماه اکتبر. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

آنها را به کار خود را راه اندازی خود را زاییده افکار مصرف کننده حمایت مالی اداره در پی رکود اقتصادی ،

"او کسی است که کنار هم قرار دادن این سازمان جدید تحت نوعی فشار بزرگ و آن چیزی بود که ما به ساخت هواپیما در حالی که شما در حال پرواز آن است. او نمی باید یک سال آن را راه اندازی و سپس آن را به اثر رفت; آن را به اثر رفت و بلافاصله گفت:" سابق ماساچوست در کنگره بارنی فرانک که همکاری داد-فرانک, عمل, عمده, قطعه ای از قوانین پس از بحران مالی که ایجاد CFPB.

در فرانک مشاهده وارن است که بیشتر عمل گرا از مردم متوجه است.

"او می داند که چگونه به حکومت. من از نزدیک با او در این لایحه اصلاحات مالی," او گفت:. و با وجود 2005 از شکاف بین وارن و بایدن بیش از ورشکستگی فرانک گفت که زمانی که آنها تهیه Dodd-Frank لایحه چندین سال بعد "وجود دارد و هیچ تفاوتی بین آنها است."

این روزها وارن و بایدن صحبت می کنند به طور منظم به گفته افراد آشنا با رابطه خود را.

و در حالی که برخی از رهبران دموکرات و رای دهندگان عصبی هستند که وارن مترقی خط ممکن است ترساندن متوسط بیشتر رای دهندگان به خصوص در میانه فرانک می گوید ایدئولوژیک تفاوت بین بایدن و وارن هستند "بی ربط" به دلیل محدودیت های سیاسی به خصوص اگر خواهان حفظ کنترل سنا.

به همین دلیل است که او معتقد است که بایدن را به معاونت تصمیم را نمی خواهد به ایدئولوژی.

"دوم-بزرگترین مشکل در امریکا نابرابری اقتصادی و [وارن] بهتر است در برخورد با آن" او گفت:. "از طرف دیگر اولین-بزرگترین مشکل در امریکا است و برای 300 سال نژاد و نژادپرستی است."

"اگر شما سیاه و سفید شما در آن زندگی می کردند"

فرانک دقیقا نمی پایان فکر خود را در مورد چگونه وارن ممکن است مجهز به مقابله با این مشکل است. اما بسیاری از دموکرات ها احساس وارن است که احتمالا بهترین نامزد برای مقابله با نژادپرستی ساختاری.

در اواخر ماه آوریل بیش از 200 زن سیاه و سفید و رهبران حزب دموکرات امضا نامه ای سرگشاده به بایدن اصرار او برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا.

"من اعتقاد دارم که آن را به انرژی سیاه رای دهندگان در اعداد است که ما نیاز داریم و ما نمی توانیم هر چیزی را مسلم در این انتخابات گفت:" کارن Finney, مشاور هیلاری کلینتون در سال 2016 ریاست جمهوری پیشنهاد امضا کنندگان این نامه است.

فینی و دیگر زنان که امضا سریع به اشاره خود را نامه ای نبود که به عنوان یک "انتقاد" از وارن; آنها شخصا دوست دارم کار خود را در سنا و فکر می کنم او هوشمند و توانا است. اما آنها ترجیح می دهند یک زن که درک مسکن پلیس و مراقبت های بهداشتی بی عدالتی.

"داشتن کسی که روی بلیط است که آن تجربه که می تواند صحبت می کنند به نابرابری نه به دلیل آنچه که آنها به عنوان خوانده شده و یا به دلیل آنچه که آنها مورد مطالعه قرار گرفت اما به دلیل آنچه که آنها تجربه کرده ام در زندگی خود و در زندگی جوامع که از آنها می آیند به ارمغان می آورد یک دیدگاه کاملا متفاوت برای کمک به معاون رئیس جمهور نامزدی" گفت: Leah Daughtry یک دیرین حزب دموکرات رسمی نیز امضا کرد این نامه.

فینی احساس می کند به طور مشابه.

"است که می گویند اگر شما سیاه و سفید نیست, شما نمی توانید همدردی با آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد, اما من فکر می کنم اگر شما سیاه و سفید شما در آن زندگی می کردند — و یک تفاوت وجود دارد," او گفت:.

برای او بخشی از این تصمیم در مورد در مورد نمایندگی.

اما بسیاری از مترقی سیاه رای دهندگان تردید دارند که تمرکز.

"نمایندگی مهم است اما نمی توان آن را تنها می توان در مورد نمایندگی" گفت: Maurice میچل مدیر ملی از خانواده های کارگر و حزب مترقی که تایید وارن برای رئیس جمهور. "اگر شما یک مامور اجرای قانون سابق اگر شما یک دادستان سابق و سپس ما نیاز به نگاه خود را ضبط."

میچل بود به طور غیر مستقیم اشاره به برخی از زنان در حال اجرا برای بایدن را به معاونت حافظه از جمله کالیفرنیا سن. کامالا هریس و فلوریدا در کنگره وال Demings.

میچل احساس وارن بود جلوتر از دیگر دموکرات ها در آغوش خواستار نژادی عدالت است. بسیاری از طرفداران او اشاره می کنند که در سال 2015 قبل از شعار Black Lives Matter پذیرفته شد در دموکراتیک محافل سیاسی وارن در آغوش آن را علنا در سخنرانی او داد. و در این آخرین انتخابات ریاست جمهوری اولیه چرخه او بارها و بارها سعی کردم به دادگاه سیاه اما تلاش را به نفع خود رای.

هنوز هم او دریافت گرم پذیرایی در هر دو جوهر جشنواره و او مردم فروم. چند سیاه فعالان می گویند وارن تنها سیاه و سفید غیر نامزد در بایدن را کوتاه که تجدید نظر به رای دهندگان از رنگ. رای گیری نشان داده وارن بیشتر ترجیح داده با زن نامزد برای رای دهندگان.

میچل تفسیر همه از آن به عنوان یک نشانه آن است که سناتور ماساچوست است نامزد با تجدید نظر گسترده.

"هنگامی که شما با توجه به شور و شوق شکاف است که جو بایدن برای پر کردن با ترقی خواهان با افراد جوان با افراد از رنگ الیزابت وارن به عنوان یک معاونت انتخاب شده واقعا قوی و مثبت با همه آن گروه از مردم," او گفت:.

بسیاری از سیاه فعالان گرچه می گویند وارن نیست تنها نامزدی که می تواند ایجاد انگیزه در آنان بسیار مهم رای گیری بلوک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن