گزارش ایسنا از 2 بیشتر مرگ و میر, 13 مورد جدید از جدید کروناویروس

تهران - ایران سلامت, مقامات روز جمعه گزارش داد دو بیشتر مرگ و میر ناشی از این ویروس جدید که به تازگی در چین و

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

تهران - ایران سلامت, مقامات روز جمعه گزارش داد دو بیشتر مرگ و میر ناشی از این ویروس جدید که به تازگی در چین و گفت: مرگ و میر از میان 13 جدید تایید مواردی از این ویروس در ایران.

این گزارش که توسط semiofficial خبرگزاری مهر آمد و به عنوان ایرانیان رای در سراسر کشور انتخابات پارلمانی است. پس از گزارش مقامات دو زودتر مرگ و میر در این هفته مرگ و میر از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس می ایستد در چهار در ایران.

تا کنون 18 نفر تایید شده اند در ایران از جمله چهار که درگذشت.

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان کیانوش Jahanpour گفت: به تازگی تشخیص داده شده موارد همه در ارتباط با شهر قم که در آن دو بیماران مسن درگذشت در روز چهارشنبه.

Jahanpour گفت: موارد جدید بودند یا از قم و یا در حال بازدید این شهرستان شده است. او گفت: چهار نفر از آنها بستری شده اند در پایتخت, تهران و دو در شمال استان گیلان.

Minoo Mohraz, یک ایرانی در وزارت بهداشت گفت: ویروس "احتمالا در آمد از کارگران چینی که در قم و سفر به چین است." او نداد. یک شرکت چینی شده است ساخت یک نیروگاه خورشیدی در قم.

نگرانی از گسترش ویروس که سرچشمه در مرکز چین باعث شد مقامات ایران این هفته به تمام مدارس علمیه در قم حدود 130 کیلومتر (80 مایل) جنوب تهران.

همچنین پیش از آن گزارش های خبری گفت: ایران به تازگی تخلیه 60 دانشجویان ایرانی از ووهان چین شهر در کانون این بیماری همه گیر. دانشجویان شد و قرنطینه پس از بازگشت خود به ايران و ترخيص شدند و پس از 14 روز بدون هیچ گونه مشکلات.

قم محبوب مذهبی مقصد و مرکز آموزش و مطالعات دینی برای شیعیان از داخل ایران و همچنین عراق و پاکستان و افغانستان و آذربایجان است. آن نیز شناخته شده برای آن در مزارع گاو.

ایران پس از تکیه به شدت در چین برای خرید نفت و برخی شرکت های چینی همچنان به انجام کسب و کار با ایران در مواجهه با تحریم های ایالات متحده. بر خلاف دیگر کشورهایی مانند عربستان سعودی که منع شهروندان و ساکنان از سفر به چین و ایران است و نه تحمیل شده از جمله اقدامات است. اما آن را به حالت تعلیق همه پروازهای مسافری با چین برای دو هفته گذشته اجازه می دهد تنها باری پرواز.

ایران هواپیمایی سخنگوی رضا جعفرزاده گفت: "حمل و نقل پرواز در صورت لزوم تحت نظارت و کنترل اعمال شده توسط وزارت بهداشت انجام شده است."

ویروس جدید پدید آمده در چین در ماه دسامبر. از آن زمان به بعد بیش از 76 ، 000 نفر آلوده شده اند در سطح جهانی در عنوان بسیاری از 27 کشور با بیش از 2,200 مرگ و میر گزارش عمدتا در چین است.

این ویروس جدید می آید از یک خانواده بزرگ از coronaviruses برخی باعث هیچ چیز بدتر از سرد است. این امر باعث سرد و آنفولانزا مانند علائم از جمله سرفه و تب و در موارد شدید تنگی نفس. این می تواند بدتر به پنومونی است که می تواند کشنده باشد. سازمان بهداشت جهانی به تازگی نام این بیماری باعث COVID-19 با اشاره به هر دو coronavirus و منشاء آن در اواخر سال گذشته.

شده اند وجود دارد چند ویروس موارد در خاورمیانه تا کنون. نه موارد تایید شده اند در امارات متحده عربی است که در یک مقصد توریستی محبوب و یک مورد در مصر است. از نه در امارات متحده عربی هفت اتباع چینی, یک, یک فیلیپینی و یکی دیگر یک ملی هند.

ایران همسایه عراق است که گزارش شده هیچ موردی از این ویروس در زمان اقدامات لازم برای مهار آن توسط تعلیق ویزا در بدو ورود برای دارندگان گذرنامه ایرانی و پروازهای مستقیم بین دو کشور.

همچنین جمعه یکی از 11 اسرائیلی ها بودند که خانه پرواز پس از قرنطینه در یک کشتی کروز در ژاپن آزمایش مثبت برای این ویروس اولین مورد گزارش شده بود در داخل اسرائیل, وزارت بهداشت.

اسرائیل مسافران کشتی کروز که تا به حال همه در ابتدا آزمایش منفی وارد چارتر هواپیما یک شبه. آنها در ملاقات با پزشکان در حفاظت مناسب و بلافاصله به سبا بیمارستان در نزدیکی تل آویو که در آن آنها خواهد بود نگهداری در قرنطینه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

یکی دیگر از چهار اسرائیلی در بیمارستان بستری شد در ژاپن پس از آزمایش مثبت برای ویروس. اسرائیل لغو تمام پروازها به مقصد و از چین است و نیاز به اسرائیلی ها از بازگشت از چین, هنگ کنگ, ماکائو و سنگاپور یا تایلند به قرنطینه در خانه برای دو هفته.

___

آسوشیتد پرس نویسنده جوزف کراس در اورشلیم کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب