کارخانه ها در سوریه تا سطح شیب دار تولید هیدروکسی کلروکین در میان افزایش تقاضا

بزرگنمایی این تصویر کارمند یک کارخانه داروسازی سوریه با این نسخهها کار در خط تولید این دارو هیدروکسی

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارمند یک کارخانه داروسازی سوریه با این نسخهها کار در خط تولید این دارو هیدروکسی کلروکین در 28 آوریل در کنترل دولت در شهر حمص. Louai Beshara/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Louai Beshara/خبرگزاری گتی ایماژ

کارخانه ها در سوریه در حال تولید یک دارو به شدت ترویج شده توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک امکان "تغییر بازی" در مبارزه با COVID-19 رغم فقدان شواهد است که آن را می تواند به درمان این بیماری است.

سه سوریه شرکت های دارویی در حال تولید هیدروکسی کلروکین و همچنین به عنوان آنتی بیوتیک آزیترومایسین — و دیگر مواد مخدر است که هنوز در حال آزمایش است — به مبارزه با این بیماری با توجه به سازمان بهداشت جهانی نماینده در سوریه است.

"هیدروکسی کلروکین شامل [سوریه] ملی, مورد, مدیریت, راهنمایی برای COVID-19 حتی اگر هیچ مدرکی وجود ندارد که آن را ارائه می دهد هر گونه نتیجه مثبت در درمان COVID-19" دکتر Akjemal Magtymova می گوید NPR از طریق ایمیل.

رئیس جمهور تهمت خبر و گزارش های موردی و مطالعات اولیه نشان کلروکين و مشتق آن هیدروکسی کلروکین می تواند یک درمان موثر. در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه گذشته او خواست آمریکایی ها به آن میپرسند: "چه چیزی شما را مجبور به از دست دادن؟"

در حالی که آزمایش های در حال انجام, سلامت, کارشناسان هشدار می دهند وجود شواهد کافی که هیدروکسی کلروکین موثر است در برابر COVID-19. (این دارو موثر است در درمان مالاریا و آرتریت روماتوئید و لوپوس). نیز وجود دارد خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی از جمله آسیب کبدی و نارسایی قلبی است. که توصیه نمی شود هیچ درمان خاصی برای COVID-19.

با اینحال در سوریه همانطور که در برخی از کشورهای دیگر تقاضا برای هیدروکسی کلروکین افزایش یافت. در حالی که هزینه های رسمی 6,800 سوریه پوند (کمتر از 10 دلار) در هر جعبه دارو به فروش می رساند تا آنجا که $100 در بازار سیاه با توجه به AFP.

یک کارخانه در حومه شهر مرکزی حمص نیز تولید 12,000 جعبه از 30 قرص هر کدام با یک طرح به تولید 40,000 جعبه های بیشتر در روزهای آینده.

دولت سوریه تحمیل کرده است سفت و سخت مستند در بخش هایی از کشور را کنترل می کند. وزارت بهداشت تایید کرده است 47 مورد از COVID-19 و سه مرگ و میر ثبت شده اما کارشناسان بهداشت و درمان توجه داشته باشید این ویروس در حال حاضر ممکن است بیشتر به طور گسترده ای گسترش بیش از این ارقام نشان می دهد.

سوریه محزون می خوانی unequipped برای مقابله با شیوع. نه سال از جنگ آسیب دیده اند و یا نابود شده و تقریبا نیمی از آن در بیمارستان ها و مرکز بهداشتی و درمانی با توجه به این که. هزاران نفر از متخصصان سلامت در کشور فرار کرده اند.

Magtymova می گوید تحریم های بین المللی نیز مانع این کشور توانایی مقابله با این بیماری است.

"این تحریم ها قطعا تضعیف سازمان ملل متحد خواستار همبستگی و همکاری در برابر COVID-19 pandemic," او می گوید.

سوریه بخش بهداشت و درمان است که به طور مستقیم هدف تحریم های اقتصادی است اما به طور غیر مستقیم تحت تاثیر تحریم ها بر بخش های دیگر که "جلوگیری از مقیاس بزرگ تهیه لوازم و تجهیزات برای پاسخ" Magtymova می گوید: از جمله تخت ICU و هواکش.

"معاملات مالی بسیار دشوار است به عنوان واردات و صادرات" Rashid al-Faysal که صاحب کارخانه در مرکز حمص که تولید هیدروکسی کلروکین و گفته. او گفت که او تا به حال به را "بزرگترین خطر من تا کنون گرفته شده در زندگی من" به تهیه قطعات برای مواد مخدر, اما نمی خواهید برای مشخص کردن آنچه که آنها بودند.

ندا Homsi کمک گزارش از بیروت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن