به عنوان Coronavirus موارد افزایش در فلوریدا می تواند مدارس با خیال راحت بازگشایی?

بزرگنمایی این تصویر یک زن پیاده گذشته یک بسته رستوران در ساحل میامی, فلوریدا در روز سه شنبه میان cor

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن پیاده گذشته یک بسته رستوران در ساحل میامی, فلوریدا در روز سه شنبه میان coronavirus بیماری همه گیر. Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ

در فلوریدا اضافی 10,181 مردم آزمایش مثبت برای coronavirus یکشنبه آوردن دولت را در مجموع به بیش از 301,810 موارد است. فلوریدا است به طور متوسط بیش از 10 ، 000 مورد در روز به مدت هفته گذشته و برخی از کارشناسان بهداشت عمومی می گویند در اوج است و هنوز هفته دور.

تعدادی از بیمارستان های دولتی گزارش تمام تخت ها پر شده در واحد مراقبت های ویژه. به طور کلی مدیران بهداشتی می گویند ظرفیت کافی در دسترس است در سیستم و آنها تا به حال برای اضافه کردن تخت ICU به عنوان بخشی از افزایش برنامه های. در جکسون سلامت میامی بزرگترین بیمارستان مدیر عامل کارلوس Migoya می گوید یک سوم از بیماران در حال حاضر COVID مثبت است. "ما راحت است که چند هفته آینده ما می تواند همچنان به انجام این کار" Migoya گفت. "اما ما نمی توانیم این کار را برای همیشه."

در جلسه ای با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis, شهرداران از چندین جنوب فلوریدا جوامع گفت: کلید چرخی پایین افزایش coronavirus است به تغییر رفتار فردی است. میامی-Dade County شهردار کارلوس Gimenez گفت: اگر مردم نمی مطابق با دستورالعمل به سایش پوشش صورت اجتماعی فاصله و جلوگیری از اجتماعات بزرگ اضافی خاموش شدن ناگهانی ممکن است لازم باشد. "ما نیاز به توان بیشتر مسئول است." پرداختن عمومی Gimenez گفت: "غیر مسئولانه چیزهایی که شما امروز انجام دهید ممکن است منجر به که همسایه شماست داشتن یک کار فردا."

به عنوان COVID-19 مورد افزایش یافته است در فلوریدا بسیاری از آنها بازجویی فشار توسط دولت برای بازگشایی مدارس در ماه آینده. فلوریدا به تازگی با صدور بخشنامه الزام همه مدارس به ارائه حضوری آموزش. در شهرستان Broward, فلوریدا, دومین, مدرسه, منطقه, سرپرست رابرت Runcie این هفته گفت: بر خلاف آن منظور او توصیه سال شروع آموزش آنلاین تنها. "هنگامی که شرایط بهبود "Runcie گفت: "گزینه های اضافی معرفی خواهد شد از جمله چهره به چهره و آموزش."

در این نشست با فرماندار ساحل میامی شهردار دن Gelber با انتقاد از دولت برای گفتن مدارس آنها باید با برگزاری کلاس های حضوری. "هر کس می خواهد بچه های خود را در مدرسه" Gelber گفت. "اما ما ارسال یک پیام را به آنها را هنگامی که ما می گویند که ما در حال رفتن به باز کردن خود را در مدارس است. ما اجازه دهید آنها را می دانم که آن را برای آنها امن است. و من مطمئن هستم که بسیاری از ما پدر و مادر احساس می کنید مثل آنها می دانند که رک و پوست کنده اگر آن را به امن است یا نه." رژیم صهیونیستی. DeSantis قطع کرد و گفت "وجود دارد خطر در همه چیز." DeSantis می گوید او معتقد است coronavirus شمار کم خطر برای کودکان. "من فکر نمی کنم ما باید سعی کنید برای ترساندن پدر و مادر و عمل به نحوی این است که بیشتر از یک تهدید به بچه های خود را از آن واقع است."

متخصصان اطفال و کارشناسان بهداشت عمومی محتاط تر در ارزیابی های خود را از چگونه کودکان مبتلا به کوروناویروس. در فلوریدا پالم بیچ شهرستان که در آن منطقه مدرسه است که به دنبال در گزینه های خود را برای زمانی که مدرسه رزومه, شهرستان, بهداشت, مدیر, دکتر آلینا آلونسو تا به حال یک هشدار است. "در حالی که بسیاری از این افراد به خصوص جوان ها بدون علامت هنگامی که شما را با اشعه ایکس از ریه های خود را...در حال دیدن آنها وجود دارد که آسیب به ریه ها," او گفت:. "ما نمی دانیم که چگونه است که رفتن به آشکار از یک سال از هم اکنون و یا دو سال از هم اکنون. این است که کودک از رفتن به مزمن ریوی مشکلات؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن