"باد از جنون' فراگیر زمین U. N. دبیر کل می گوید

بزرگنمایی این تصویر "تشدید بازگشته است" U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شنبه هشدار داد.

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

"تشدید بازگشته است" U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شنبه هشدار داد. تخمگذار از اهداف خود برای سال 2020 اشاره به این حادثه تلخ گفت: او می خواهد برای شکستن باطل پویایی و ایجاد یک "فضیلت دایره" که منجر به پیشرفت است. آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گذاشته جدی نمایی از وضعیت فعلی جهان سه شنبه گفت که "باد از جنون است که جارو جهان" به عنوان بی ثباتی فوران به غیر قابل پیش بینی و خشونت در تضاد است. مشکلات ساخته شده است حتی بدتر, او گفت:, توسط متزلزل شرایط اقتصادی و کشورهایی که بی احترامی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه "قبل از جوهر خشک است."

"تشدید بازگشته است" اشاره به این حادثه تلخ گفت: با اشاره به خشونت است که هایش در یمن و لیبی و جاهای دیگر. و در میان مشکلات بین گروه های رقیب U. N. نیروهای مسلح گفت: جهان نیز رو به اثرات وخیم تر شدن بحران آب و با استناد به تاریخی آتش سوزی آورده است که فاجعه به استرالیا و ضبط درجه حرارت بالا در اقیانوس های جهان.

اشاره به این حادثه تلخ اظهارات صبح روز سه شنبه در یک سخنرانی تخمگذار از اولویت های خود را برای سال جدید است. رئیس خود را هدف خواهد شد به "شکستن باطل محافل از درد و رنج و جنگ و فشار به صورت یک موج قوی از دیپلماسی برای صلح است."

اشاره کرد که در سال 2020 خواهد آورد U. N. s سالگرد 75 او به نام در آن عضو سازمان ملل به گوش دادن به "مکالمات در هر گوشه از جهان در مورد آینده ما می خواهیم."

"هیچ شکی نیست که مردم زیادی برای گفتن" اشاره به این حادثه تلخ گفت: "این ناآرامی در خیابان ها و میادین در سراسر جهان اثبات شده است که مردم می خواهند به شنیده می شود. آنها می خواهند رهبران جهان برای پاسخ به نگرانی خود را با عمل موثر است."

YouTube

وضعیت فعلی جهان تعریف شده است "آبشاری چالش ها" و "باطل محافل" که تهدیدی برای صلح و امنیت سازمان ملل از سر گفت. و درگیری هایی که ظهور او اضافه کرد: در حال "دیگر کشنده تر و بیشتر احتمال دارد به فوران در وهله اول است."

متزلزل شرایطی باید ناودان درب های اخیر پیشرفت نسبت به تعارف و صلح اشاره به این حادثه تلخ گفت. او دقیق است که ضریب اطمینان قابل توجه بخشی از سخنرانی خود را که رونویسی از سخنگوی خود را:

"تنش شد البته بالا به عنوان در سال گذشته به پایان رسید اما ما در حال حرکت در مسیر درست در تعدادی از نقاط. ما شاهد نشانه هایی از de-تشدید و برخی از اندازه گیری پیشرفت.

"این همه تغییر کرده است.

"من صحبت اخیرا در مورد بادها از امید. اما امروز باد از جنون است که جارو جهان است.

"از لیبی تا یمن به سوریه و فراتر از آن – تشدید است. اسلحه روان و تهاجمی در حال افزایش است.

"همه موقعیت های متفاوت هستند اما احساس وجود دارد از رشد بی ثباتی و مو-باعث تنش که باعث می شود همه چیز به مراتب بیشتر غیر قابل پیش بینی و غیر قابل کنترل با افزایش خطر ابتلا به پیش بینی غلط.

"در همین حال شورای امنیت قطعنامه احترامی حتی قبل از جوهر خشک است.

"همانطور که ما می توانید ببینید, مشکلات تغذیه هر یک از دیگر.

"به عنوان اقتصاد دامنۀ فقر تثبیت شده باقی می ماند.

"به عنوان چشم انداز آینده نگاه تلخ پوپولیستی قومی و ملی روایات به دست آوردن تجدید نظر شود.

"به عنوان بی ثباتی افزایش می یابد سرمایه گذاری خشک و توسعه چرخه پایین.

"هنگامی که درگیری های مسلحانه باقی بماند جوامع خطر ناک رسیدن به نقاط اوج.

"و به عنوان حکومت رشد ضعیف تروریست ها قوی تر تصرف در [جاروبرقی]."

اختصاص سهم زیادی از سخنرانی خود به بدتر شدن شرایط آب و هوا اشاره به این حادثه تلخ اشاره کرد که جهان در اقیانوس درجه حرارت و ميانگين سطح دریا هم رسیده رکوردهای صعودی جدید.

"دانشمندان به ما می گویند که اقیانوس درجه حرارت در حال حاضر در حال افزایش معادل پنج هیروشیما بمب دوم," او گفت:.

بشریت چهره دیگر چالش ها در زمین U. N. سر گفت: مثال کوچک شدن پرمافراست و ذوب تندرا به عنوان دو عامل است که ارسال خواهد شد "مقادیر زیادی" از متان یک گاز گلخانه ای به جو است.

درخواست خود را مرکزی استعاره از یک دور باطل به جو اشاره به این حادثه تلخ گفت: دود از آتش سوزی گسترده در استرالیا "در حال حاضر خود را تحت اللفظی دور باطل – گردان جهان آزاد معادل آنجا که شش ماه از این کشور در کل انتشار کربن در سال 2018 است."

با اشاره به ارتباط تنگاتنگ با جهان آب و هوا, او اضافه کرد: "آنچه اتفاق می افتد در استرالیا نمی اقامت در استرالیا و همان را می توان گفت در مورد هر بخشی از جهان است."

پس از ارائه که دیره خلاصه ای از جهان امور اشاره به این حادثه تلخ برگزار شد بارقه امید.

"یک خبر خوب وجود دارد," او گفت:, و اضافه کرد که بیشتر مردم در حال حاضر آگاه از خطرات ناشی از تغییرات آب و هوا و اشاره کرد که دولت و بخش خصوصی در حال تغییر سیاست های خود و سرمایه گذاری پول برای حفاظت از محیط زیست است.

اشاره به این حادثه تلخ نیز نامیده می شود در U. N. عضو سازمان ملل به "شکستن دور باطل فقر و نابرابری و به شکل عادلانه جهانی شدن ترک هیچ کس پشت سر گذاشت." و او بر اهمیت توسعه پایدار برای جلوگیری از مشکلات بزرگ از رشد حتی بزرگتر.

لیست اولویت های مانند آموزش و پرورش بهبود برابری جنسیتی و مراقبت های بهداشتی اشاره به این حادثه تلخ گفت که پیشرفت در حتی یک هدف می تواند یک اثر موج دار شدن. می تواند به ایجاد او گفت: "با فضیلت دایره ما می دانیم ممکن است و که می تواند نقطه راه به سوی رشد و رفاه برای همه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن