اول مرگ بازداشت شدگان در یخ بازداشتگاه از COVID-19

بزرگنمایی این تصویر مهاجرت بازداشت شدگان مرده است از COVID-19 در Otay مسا بازداشتگاه در سن دیگو. ال

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مهاجرت بازداشت شدگان مرده است از COVID-19 در Otay مسا بازداشتگاه در سن دیگو. الیوت Spagat/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیوت Spagat/AP

یک زن 57 ساله السالوادور که برگزار شد در Otay مسا بازداشتگاه در کالیفرنیا درگذشت از COVID-19 روز چهارشنبه. این اولین تایید مرگ ناشی از این بیماری از مهاجرت و گمرک بازداشت شدگان در یخ بازداشتگاه.

کارلوس Escobar-Mejia شده بود در یخ بازداشت پس Jan. 10, زمانی که او متوقف شد و در یک خودرو توسط گشت مرزی در چولا ویستا. قبل از آن او شده است زندگی در ایالات متحده برای 40 سال.

او را رد پیوند توسط مهاجرت قاضی دادگاه در مارس 15, چرا که او در نظر گرفته شد "پرواز خطر است." در آن زمان چند نفر از کارکنان و زندانیان در Otay مسا در حال حاضر آزمایش مثبت برای COVID-19.

Escobar-Mejia شد در یک لیست است که یک قاضی فدرال در هفته گذشته به دستور یخ برای تدوین آن در نظر گرفته شده پزشکی آسیب پذیر و واجد شرایط برای انتشار فوری.

اما در زمان لیست وارد شده Escobar-Mejia شد و در حال حاضر در بیمارستان بستری است. او اوایل روز چهارشنبه در دره بهشت در بیمارستان ملی شهر کالیفرنیا.

"با وجود آنچه که دولت ممکن است می گویند و با وجود آنچه که دولت را در این مورد بازداشتگاه های اداره مهاجرت مدنی بازداشت. لازم نیست و باید آن را هرگز حکم اعدام برای این فرد گفت:" مونیکا Langarica یک وکیل با اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در سن دیه گو و امپریالیستی بوده است.

ماه گذشته ACLU شکایت یخ در دادگاه فدرال برای انتشار پزشکی آسیب پذیر زندانیان در بازداشتگاه. ACLU شده است هل دادن یخ برای تسریع در انتشار آن از بازداشت شدگان در Otay مسا. اما از روز شنبه تنها دو تن از بازداشت شدگان تلقی پزشکی آسیب پذیر شده بود منتشر شده از بازداشتگاه. وضعیت شنوایی در این مورد قرار است روز جمعه.

در بیانیه ای در Escobar-Mejia مرگ یخ نوشت که آژانس "است بصورتی پایدار و محکم متعهد به سلامت و رفاه از همه کسانی که در آن بازداشت است و تعهد جامع آژانس گسترده بررسی این حادثه به عنوان نشانی از آن را در همه موارد."

همانطور که از پنج شنبه صبح وجود دارد 140 موارد تایید شده در این مرکز است که برگزاری 629 یخ بازداشت شدگان است. Otay مسا قبول ندارد یخ جدید بازداشت شدگان پس از 2 آوریل.

CoreCivic, شرکت خصوصی اجرا می شود که این مرکز گفته است که به دنبال CDC دستورالعمل ها و پروتکل های حاوی گسترش ویروس. اما بازداشت شدگان وجود دارد شکایت کرده که با توجه به فضای کافی برای "اجتماعی فاصله" در داخل مرکز یا دستگاه های محافظ مانند پاک کردن ماسک برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. چندین راه اندازی اعتصاب غذا در اعتراض به شرایط خود را.

CoreCivic در ابتدا خواست بازداشت شدگان را به علامت چشم پوشی در ازای ماسک. چشم پوشی آزاد شرکت از مسئولیت اگر آنها به قرارداد COVID-19 در حالی که با پوشیدن ماسک. پس از چند تن از بازداشت شدگان حاضر به ثبت نام CoreCivic متوقف نیاز به زندانیان به نشانه چشم پوشی.

ماه گذشته فعالان و طرفداران تحویل صدها نفر از ماسک به بازداشتگاه برای کمک به محافظت از بازداشت شدگان. یخ را قبول نمی کند کمک های مالی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب