نیویورک ناخن سالن پشت در کسب و کار اما داخل سالن ناهار خوری در برگزاری

نیویورک - ناخن سالن و سگ اجرا می شود که در کسب و کار روز دوشنبه به شهر نیویورک وارد یک مرحله جدید در کاستن از

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

نیویورک - ناخن سالن و سگ اجرا می شود که در کسب و کار روز دوشنبه به شهر نیویورک وارد یک مرحله جدید در کاستن از coronavirus محدودیت اما در محیط داخلی رستوران ناهار خوری خواهد بود به طور نامحدود به تعویق افتاد و به منظور جلوگیری از افزایش عفونت های جدید.

شهردار بیل د Blasio گفت: حدود 50000 بیشتر مردم خواهد آمد بازگشت به کار به عنوان شهر وارد فاز 3 از بازگشایی که در علاوه بر این به ناخن سالن شامل تو سرو داخل سالن برنزه و ورزش هایی مانند بسکتبال و والیبال و هندبال.

"این خواهد بود که بیشتر از تابستان دوباره به خاطر ما این کار سخت به دریافت این دور و ما نمی توانیم اجازه دهید تا در حال حاضر" د Blasio گفت.

د Blasio گفت که در حالی که داخل سالن ناهار خوری را در برگزاری به صورت "مقدار قابل توجهی از زمان" با توجه به COVID-19 سنبله ترسیم به کافه ها و رستوران ها در مکان های دیگر در سراسر کشور, هوای آزاد, ناهارخوری شده است یک موفقیت بزرگ با 7000 از رستوران های شهر های عامل با, هوای آزاد, تنها صندلی.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفته شد و نه مرگ و میر ناشی از کروناویروس و 518 عفونت های جدید گزارش شده در سطح ایالت در روز یکشنبه گریه به دور از ارتفاع نیویورک شیوع در ماه آوریل زمانی که مرگ و میر در صدر 700 روزانه.

اما کومو گفت که او نگران بود در مورد گزارش از تجمعات تعطیلات آخر هفته در شهر نیویورک در آتش جزیره و در برخی از ایالت مکان و گفت دولت های محلی باید اجرا اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. "من درک می کنم مردم خسته هستند" کومو گفت. "ما انجام داده ایم این برای 128 روز. من آن را دریافت کنید. اما آن تغییر نمی کند حقایق و ما را به ماندن هوشمند است."

کومو اعلام کرد لغو ایالت نیویورک عادلانه برای ماه آگوست برنامه ریزی. 21 سپتامبر از طریق. 7 در سیراکیوز. "که باعث می شود من شخصا بسیار ناراضی اما این جایی است که ما," او گفت:.

همچنین در روز دوشنبه دولت را بالا سلامت گفت: یک سیاست است که مانع از خانه های پرستاری از امتناع از اعتراف بیماران صرفا به دلیل COVID-19 بود که دلیل اصلی که تقریبا 6,300 ساکنان ممکن است در اثر COVID-19 در دولت است.

کمیسیون بهداشت و درمان Howard Zucker گفت: یک نظرسنجی از خانه های پرستاری از مارس 25 آوریل 8 پیدا کردم که در مورد 6,300 COVID-19 بيمار انتقال از بیمارستان به 310 خانه های پرستاری در سطح ایالت. او گفت: 252 از خانه های پرستاری در حال حاضر یک مشکوک یا تایید COVID-19 مورد و یا مرگ و میر قبل از آنها پذیرفته شده هر یک از بیماران بیمارستان بودند که با این ویروس آلوده.

شده اند وجود دارد 3,565 تایید COVID-19 مرگ و میر در خانه های پرستاری در سراسر کشور و بیش از 2,700 اضافی مرگ و میر فرض شده اند ناشی از این بیماری است.

این سیاست است که مانع از خانه های پرستاری از امتناع از اعتراف COVID-19 بيمار بود معکوس شده است.

______

مارینا Villenueve گزارش از Albany, New York.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب