به نام پلیس نیویورک پس از مراسم تشییع جنازه صفحه اصلی قرار می دهد بدن در کامیون

نیویورک - پلیس نامیده می شدند به یک محله بروکلین چهارشنبه پس از تشییع جنازه خانه غرق coronavirus متوسل به ذخیر

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

نیویورک - پلیس نامیده می شدند به یک محله بروکلین چهارشنبه پس از تشییع جنازه خانه غرق coronavirus متوسل به ذخیره سازی ده ها تن از بدن بر روی یخ در اجاره کامیون و یک رهگذر در مورد شکایت از بوی, مقامات گفت.

محققان که در پاسخ به تماس 911 یافت که خانه اجاره کرده بود چهار کامیون به برگزاری حدود 50 اجساد با توجه به اجرای قانون رسمی. هیچ اتهامات جنایی آورده بودند و این رسمی بود که مجاز به صحبت علنی در مورد این تحقیق صحبت کرد به گزارش آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن.

این Andrew T. Cleckley Funeral Home ذکر شده بود برای عدم کنترل بو. خانه قادر بود برای به دست آوردن بزرگتر یخچال کامیون در روز بعد این مقام گفت.

کارگران مناسب در دنده محافظ می تواند دیده می شود در بعد از ظهر انتقال بدن به یخچال کامیون.

کسی که پاسخ تلفن در خانه جنازه آویزان و بدون صحبت کردن. تماس های بعدی رفت به پست صوتی که پر بود.

شهر نیویورک خانه های مراسم تشییع جنازه تلاش کرده اند به عنوان حداقل 18000 نفر فوت کرده اند در این شهرستان از اواخر ماه مارس است.

این شهرستان راه اندازی موقت morgues. بیمارستان ها استفاده می شود یخچال تریلر تراکتور خود را به سبد خرید دور های متعدد در یک زمان گاهی اوقات بارگذاری آنها را در نمایش عمومی در پیاده رو. Crematoriums شده است تا حمایت. مدیران مراسم تشییع جنازه در سراسر شهر باید التماس کرد برای کمک به آنها به عنوان اجرا از فضا.

NYPD به اطلاع دولت و وزارت بهداشت که مسئول نظارت بر خانه های مراسم تشییع جنازه در مورد وضعیت در Andrew T. Cleckley کفن. آن را پاسخ به یک ایمیل به دنبال نظر.

بروکلین قصبه جمهور اریک آدامز به صحنه رفت و در شب چهارشنبه. او گفت: اخبار روزانه "در حالی که این وضعیت در دست بررسی است و ما باید آنچه که ما در حال حاضر با کامیون پوشش خیابان ها پر از اجساد."

او گفت: "آن کسانی که راه می رفت که دیدم برخی از نشت و شناسایی بوی آمدن از یک کامیون."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب