2 جمهوریخواهان مخالف با مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی در کنتاکی N. کارولینای

LOUISVILLE, Ky. - رای دهندگان رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دو نامزد جمهوری خواهان او مخالف کرسی مجل

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

LOUISVILLE, Ky. - رای دهندگان رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دو نامزد جمهوری خواهان او مخالف کرسی مجلس از کارولینای شمالی و کنتاکی در روز سه شنبه. تماس در بالاتر-مشخصات دوانی در کنتاکی و احتمالا در نیویورک مواجه شده روز تاخیر به عنوان غرق مقامات شمارش کوه های پست الکترونیکی-در برگه های رای.

در غرب کارولینای شمالی, اوباما رای دهندگان برداشت 24 ساله سرمایه گذار مدیسون Cawthorn که با استفاده از یک صندلی چرخدار پس از یک حادثه بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت نماینده املاک و مستغلات فیلم آموزش بنت. رواناب شد برای صندلی های خالی توسط GOP Rep. علامت مراتع که استعفا برای تبدیل شدن به مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد پیوست و جدید خود را در حمایت بنت.

کنتاکی جمهوری خواه در کنگره توماس Massie یک آزادیخواه فکر ماوریک که اغلب به درگیری با عربستان رهبران بود renominated برای یک خانه ششم مدت است. مغلوب ساختن پیشی جستن شتاب گیری روند رشد Massie در ماه مارس را به عنوان یک "فاجعه برای آمریکا" که باید خارج از حزب او پس از قانونگذاران مجبور به بازگشت به واشنگتن در طول یک بیماری همه گیر به رای بزرگ اقتصادی بسته امداد.

Cawthorn خواهد شد که دیدار با قانون اساسی موظف است حداقل سن 25 وقتی که بعد از کنگره برگزار کرده است گفت: او یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی و Massie است که به شدت محافظه کار است. هنوز پیروزی خود بودند خجالت به یک رئیس جمهور که خود انتخاب مجدد کمپین اتحاد teetered به تازگی.

به عنوان متحده سهولت رای گیری از طریق پست به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس یک سیل از پست الکترونیکی-در آراء و glacially آهسته شمارش روش ساخته تاخیر اجتناب ناپذیر است. که طاقت صبر کنید به نظر می رسید یک پیش نمایش از ماه نوامبر زمانی که بیش متحده را در آغوش پست الکترونیکی-در رای گیری و مقامات هشدار می دهند که عدم اطمینان بیش از است که رئیس جمهور بعدی می تواند معطل برای روز.

کنتاکی معمولا 2 درصد از آن را برمی گرداند آمده از ایمیل های رای. در این سال مقامات انتظار می رود این رقم به بیش از 50 درصد و بیش از 400 ، 000 پست های رای بودند یکشنبه.

نیویورک مقامات انتظار می رود اکثریت قریب به اتفاق آرا به پست الکترونیکی رای گیری در این سال در مقایسه با نمونه 5% به اشتراک بگذارید. استان ها باید تا هشت روز بعد از روز انتخابات به تعداد و انتشار نتایج حاصل از ایمیل آراء با 1.7 میلیون درخواست شده توسط رای دهندگان.

در روز خیمه مسابقات دو جوان آفریقایی آمریکایی نامزدها با مبارزات انرژی در سراسر کشور تظاهرات برای عدالت نژادی بودند به چالش کشیدن سفید دموکراتیک ایجاد علاقه مندی ها برای این حزب نامزد.

اول اصطلاح دولت قانونگذار چارلز بوکر امیدوار بود اواخر افزایش خواهد حمل او گذشته سابق دریایی خلبان جنگنده امی مک گراث برای حزب دموکرات در مجلس سنا نامزدی از کنتاکی. و در نیویورک, سیاسی تازه وارد جمال بومن به دنبال به از خط خارج خانه کمیته امور خارجی رئیس الیوت انگل پیشنهاد برای 17th مدت است.

در کنتاکی بسیاری از استان ها از جمله, Jefferson, دولت بزرگترین مواجه انبوهی از پست الکترونیکی-در رای گیری و گزارش هیچ نتیجه ای. آسوشیتد پرس نمی کند, انتظار برای تماس McGrath-بوکر مسابقه تا تاریخ 30 ژوئن هنگامی که کنتاکی قصد دارد به انتشار برگه اضافی.

حتی پس از بوکر و هواداران در لوییویل شعار "از" هود به holler" شعار او امیدوار بود که کمک به ایجاد یک ائتلاف از شهری و روستایی سفیده.

"ما باید از این فرصت برای تبدیل تاریخ" بوکر گفت.

یک تماس در انگل-بومن مسابقه در روز سه شنبه نیز مشکوک به نظر می رسید.

در دیگر مسابقات میچ مک کانل رهبر اکثریت کنتاکی به راحتی برنده جمهوری خواه نامزدی برای یک هفتم مجلس سنا مدت خواهد بود و مورد علاقه در نوامبر برابر McGrath یا بوکر.

Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. برنده renomination, حفاری ظهور او را از گمنامی به مترقی آیکون وضعیت زمانی که او رییس دموکرات در کنگره جو کراولی در مسیر تبدیل شدن به سخنران از شهر نیویورک در منطقه است.

در ویرجینیا بازنشسته ارتش سرهنگ دانیل Gade برنده اوباما در سنا نامزدی اما به نظر می رسد برخی به از دست دادن به دموکرات ایالت و سناتور " مارک وارنر در ماه نوامبر. جمهوریخواه اسکات تیلور را دموکراتیک تشکر. ایلین لوریا در یک مسابقه برگشت بین دو جانبازان نیروی دریایی در ساحل ویرجینیا منطقه از آن او را سرنگون کرد و او را در سال 2018 است.

و کامرون, وب, یک سیاستگذاری سلامت محقق موفق به کسب نامزدی حزب دموکرات را برای یک ویرجینیا مرکزی خانه منطقه. ایران Rep. دنور Riggleman خود را از دست داد حزب نامزدی, سوخت رسانی دموکرات امیدوار است که وب, یک آمریکایی آفریقایی تبار می توانید ضبط صندلی.

رای دهندگان را تحمل 90 دقیقه ای منتظر در کنتاکی دومین شهر لگزینگتون و رسانه های اجتماعی پست نشان داد صف های طولانی در نیویورک, شهرستان Westchester به شب. در عین حال به طور کلی بعد مشکلات به نظر می رسید کمتر گسترده تر در انتخابات اخیر در گرجستان و نوادا که در آن برخی از مردم ایستاده در صف برای ساعت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در لوئیزویل رای گیری طرفداران شکایت کرده است که تعداد نامعلومی از مردم در خانه مانده به دلیل مشکل رفت و آمد به این شهر تنها مکان سنجی — کنتاکی نمایشگاه مرکز.

"در همسایگی من اکثر مردم لازم نیست اتومبیل" گفت: رای دهندگان مایکل بیکر. "این منصفانه نیست برای آنها را به یک سایت است."

یک قاضی نگهداری محل رای باز نیم ساعت اضافی پس از حدود 175 نفر که برخی از آنها در ساختمان و درب و خواستار به رای دادن. لویی دولت بزرگترین شهر 600,000 ساکنان.

در نیویورک و کنتاکی مسابقات دموکرات که آیا در سراسر کشور تظاهرات برانگیخته توسط ماه گذشته به قتل جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس خواهد ترجمه برای قاطع مردم در انتخابات توسط آمریکایی های آفریقایی تبار و مترقی رای دهندگان.

کنتاکی را McGrath, نظامی, رزومه, فوتبال دیدگاه ها و جمع آوری کمک های مالی و توانایی که به او کمک کرد تا برنده شدن در حمایت از رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y., به مخالفت مجلس نمایندگان آمریکا.

بوکر کمپین آتش پس از او با حضور در تظاهرات اخیر علیه مارس پلیس کشته شدن 26 ساله Breonna تیلور در لوییویل صفحه اصلی. که به او کمک کرد تا برنده شدن پشتیبانی از مترقی بهداشت ، برنی ساندرز من-Vt., و دولت دو تا از بزرگترین روزنامه ها.

در اندازه گیری یکی از McGrath مالی مزیت او صرف $16 میلیون در تبلیغات نسبت به بوکر 2 میلیون با توجه به تبلیغات, تجزیه و تحلیل ترافیک که مطالعات کمپین تبلیغاتی.

در نیویورک انگل توسط پشتیبانی دموکراتیک ستاره مانند هیلاری کلینتون مجلس نانسی پلوسی و کنگره, سیاه, انجمن, به علاوه عمده اتحادیه های کارگری. او یکی از کنگره لیبرال ترین عضو است.

بومن یک مربی کشیده شده قدرت از ضد نژادپرستی تظاهرات و اتهامات خود را که انگل رشد کرده دور از خود را متنوع منطقه در بخش هایی از برانکس و Westchester. بومن شده است با کمک مترقی گروه و قانونگذاران مانند Sanders.

___

کسیدی گزارش از آتلانتا و فرهم گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس نویسندگان الکساندرا Jaffe و استفان Ohlemacher در واشنگتن سوفیا Tulp در لیوود, کن., مایکل وارن در آتلانتا و گری رابرتسون در رالی N. C. کمک به این گزارش.

آخرین مطالب