ایالات متحده برای اولین بار به پیاده روی در فضای غواصی به عمیق ترین نقطه در اقیانوس

بزرگنمایی این تصویر کتی سالیوان و خلبان ویکتور Vescovo دیده می شود پس از خود را به شیرجه رفتن به رقی

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کتی سالیوان و خلبان ویکتور Vescovo دیده می شود پس از خود را به شیرجه رفتن به رقیب ، انریکه Alvarez/حسن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
انریکه Alvarez/حسن

کتی سالیوان دیده است سهم خود را از بالا و پایین.

سالیوان برای اولین بار در ایالات متحده به راه رفتن در فضا یک کهنه سه ماموریت شاتل و مندرج عضو متحده فضانورد سالن از شهرت, در زمان سفر خطر ناک رو به پایین این هفته است.

او اولین زن برای رسیدن به رقیب عمیق, عمیق ترین نقطه شناخته شده بر روی زمین در جنوب اقیانوس آرام.

روز دوشنبه در مدت کوتاهی پس از اتمام سفر در خود شناور سالیوان و او را همکار غواص ویکتور Vescovo — که در حال حاضر یکی از تنها تعداد انگشت شماری از مردم در جهان برای رسیدن به رقیب عمیق — هماهنگ کردن تماس با ایستگاه فضایی بین المللی.

"به عنوان یک هیبرید اقیانوس شناس و فضانورد این بود که یک روز فوق العاده ای یک بار در طول عمر یک روز" او گفت: در بیانیه منتشر شده توسط EYOS اعزامی که پشتیبانی از این سفر.

شما ممکن است به یاد داشته باشید نام سایت — استوار است که در آن نزدیک به هفت کیلومتر در زیر سطح آب در درازگودال ماریانا در نزدیکی گوام — از کارگردان جیمز کامرون, انفرادی, شیرجه در سال 2012. در آن زمان کامرون نخستین سفر سرنشین دار به منطقه ای در بیش از نیم قرن.

از آن پس Vescovo دارای سرنشین چندین ماموریت های مختلف به عمق چلنجر ، تمام گفته EYOS اعزامی گفت که فقط هفت نفر رسیده بود نقطه قبل از سالیوان همه آنها مرد بودند.

سالیوان است که یک فضانورد در سال 1979 ساخته شده در سال 1984 به عنوان اولین زن به راه رفتن در فضا است. او وارد شده بیش از 532 ساعت در فضای قبل از خروج از ناسا ملی اقیانوسی و جوی دولت که در آن او در نهایت به عنوان مدیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن