AMC Theatres خواهد شد و در حال حاضر نیاز به مهمانان به پوشیدن ماسک زمانی که آن را بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر این کشور بزرگترین سینما اپراتور, AMC Theatres, تغییر موضع خود را در ماسک با ماند

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این کشور بزرگترین سینما اپراتور, AMC Theatres, تغییر موضع خود را در ماسک با ماندگاری کمتر از یک روز پس از آن تبدیل به یک هدف در رسانه های اجتماعی گفت: این امر به تاخیر دولت های محلی در مورد این مسئله. اوان Agostini/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Agostini/تالار گفتگو/AP

AMC Theatres — کشور بزرگترین multiplex — اپراتور است اصلاح برنامه های خود را برای بازگشایی ماه آینده در حال حاضر نیاز به مشتریان در تمام آن تئاتر به پوشیدن ماسک. این تغییر پس از اعتراض علیه این شرکت برای ساخت آن یک دستور در وهله اول.

AMC Theatres با اشاره به واکنش جمعه بیش از یک برنامه برای باز کردن آن در مکان های ایالات متحده در ماه جولای.

"این خبر باعث شدید و فوری اعتراض از مشتریان ما" مدیر عامل آدم آرن گفت: در آزادی مطبوعات. "روشن است از این پاسخ است که ما نمی تواند به اندازه کافی در استفاده از ماسک است. "

فقط یک روز قبل از این شرکت تا به حال نوشته شده از یک برنامه ریزی دقیق برای باز کردن 450 از آن 600-plus ایالات متحده تئاتر در ژوئیه 15. یکی دیگر از 150 مکان شد برنامه ریزی برای باز کردن پیش از دو نسخه های اصلی دیزنی live-action مولان بازسازی و کریستوفر نولان را نکنيد.

در طولانی ارسال به وب سایت خود را پنج شنبه, AMC Theatres مشخص شده چند اقدامات آن را در محل قرار داده. آن را کاهش می دهد تماس شخصی در امتیاز می ایستد و دفاتر جعبه. این شرکت همچنین گفت که قصد دارد به کلاه صندلی در 30% و به تدریج به ظرفیت کامل توسط شکرگزاری. کارکنان را نیز مجبور به پوشیدن ماسک.

اما در خارج از مناطق که در آن مورد نیاز مهمانان بودند تنها "تشویق" به پوشیدن ماسک های زیر برای اولین بار مجموعه ای از قوانین.

رقبای اصلی Regal Cinemas و Cinemark منتشر شد برنامه های مشابه.

آرن توضیح داد: برای تنوع که مالک سینما امیدوار بود برای جلوگیری از "سیاسی controversary."

"ما فکر کردیم که ممکن است آن را معکوس اگر ما مجبور به پوشیدن ماسک بر روی آن دسته از افرادی که به شدت اعتقاد دارند که لازم نیست. ما فکر می کنم که اکثریت قریب به اتفاق AMC مهمانان خواهد بود با پوشیدن ماسک" آرون گفت: صنعت تجارت انتشار. "وقتی که من رفتن به یک AMC از ویژگی های من قطعا پوشیدن یک ماسک و پیشرو به عنوان مثال."

اما این تلاش به سهولت از طریق حیله و تزویر سیاسی زمین بود و برای هیچ. AMC Theatres سرعت گیر فلک در توییتر.

"اگر من مریض در سینمای خود را آیا شما پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه? من هیچ چیز را نمی بینم در این سایت در مورد آن" سرگرمی نویسنده مایک رایان توییتی.

دیگر صدای جیر جیر ذکر شده در مقاله نیویورک تایمز اندرز این شرکت گفت: "شما باید حفاظت از مشتریان خود را. دنبال علم است."

زمانی که شرکت معکوس البته بعد از ظهر جمعه آرن گفت: ماسک خواهد بود برای فروش در این مکان و این که "کسانی که تمایلی به پوشیدن ماسک نخواهد بود بستری و یا اجازه اقامت."

ریگال به روز رسانی برنامه های خود را برای جولای 10 بازگشایی نیاز به ماسک و همچنین. Cinemark به نظر نمی رسد برای اضافه کردن یک ماسک نیاز برای مهمانان همانطور که از نوشتن این.

AMC Theatres, مانند بسیاری از تئاتر صاحبان ضربههای coronavirus تعطیلی. شرکت بسته بیش از 1000 از آن تئاتر در مارس و گزارش furloughed 600 شرکت کارکنان به زودی پس از آن.

در براده در این ماه شرکت اذعان بار مشکل هنوز هم ممکن است در فروشگاه.

"حتی زمانی که COVID-19 همه گیر فروکش ما نمی تواند تضمین نماید که ما را بهبود می یابند به عنوان به سرعت به عنوان سایر صنایع" این شرکت اعلام کرد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن