زمانی که کارگران ضروری کسب کمتر از بیکاری: 'ما قرار داده و این کشور در پشت ما'

بزرگنمایی این تصویر به عنوان coronavirus موارد باقی بماند و برخی از ایالت ها حتی رد گم کردن خود را ب

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

به عنوان coronavirus موارد باقی بماند و برخی از ایالت ها حتی رد گم کردن خود را بازگشایی برنامه های ضروری کارگران آب گرفتگی رسانه های اجتماعی با تماس به خطر پرداخت. Malte مولر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Malte مولر/گتی ایماژ

یک چیز عجیب و غریب اتفاق افتاده است در این بهار.

به عنوان همکاران شروع به مریض ضروری کارگر Yudelka LaVigna در زمان مرخصی بدون حقوق نبود. زمانی که او مزایای بیکاری او متوجه چیزی بی سابقه: او بیشتر پول کار نمی کند.

"که فقط از نوع باز چشم خود را می گوید:" LaVigna که در حال حاضر در نیویورک تماس با مرکز برای خدمات ضروری است.

زمانی که دولت تعطیل اقتصاد ایالات متحده در تلاش برای اهلی گسترش coronavirus کنگره درهم به کمک دهها میلیون نفر از افرادی که مشاغل از دست رفته. دولت با عجله یک بار امداد چک به همه خانواده هایی که واجد شرایط و یش اضافی $600 بر روی هفتگی مزایای بیکاری که معمولا کمتر از به طور منظم پرداخت و توسط دولت متفاوت است.

اما تا کنون قانونگذاران را نمی گذشت هر اندازه گیری به افزایش پرداخت برای کارگران که به نگه داشتن رفتن به کار در یک بسیار مسری بهداشت بحران است. برخی از شرکت ها را ایجاد خطر و یا "قهرمان" پرداخت به طور معمول در حدود 2 دلار اضافی یک ساعت یا یک بار جایزه. بیشتر آنها پس از آن به پایان رسید.

بنابراین کسانی که افزایش بیکاری چک ایجاد کرده اند که عجیب و غریب, اعوجاج در بازار کار که در آن به برگزاری یک کار را تضمین نمی کند که از لحاظ مالی بهتر از از دست دادن یکی.

LaVigna می گوید آن را عجیب و غریب عدم تعادل. "شما احساس می کنید مثل شما بچه ها [دولت] هرگز پول برای افرادی که واقعا به آن نیاز دارید و همه ناگهانی شما باید پول برای همه" او می گوید. "اما پس از آن مردم است که هنوز هم اساسا کار نمی شناخت که آنها سزاوار است."

چند کارفرمایان باید جبران اضافی برای سایت کار در میان بحران بهداشت و درمان. بررسی های اخیر توسط موسسه سیاست های اقتصادی یافت می شود که کمتر از یک سوم از افرادی که مجبور به ترک خانه های خود را به کار در طول همه گیر دریافت پرداخت های اضافی و یا منافع. به عنوان ایالات متحده coronavirus موارد باقی بماند و برخی از ایالت ها حتی پس گرد بازگشایی مجدد برنامه کارگران آب گرفتگی رسانه های اجتماعی با تماس به خطر پرداخت.

از Facebook group "را ضروری کارگران ضروری پرداخت" درو تقریبا 4000 عضو در یک ماده از هفته: صندوق داران و رانندگان اتوبوس, تکنسین داروخانه و بهداشت کارگران جوشکار و machinists. آنها ارسال تصاویر تشکر از شما هدیه شرکت های خود را به آنها خبر: کلاه و دستبند و تی شرت و کارت های هدیه.

"ما ویدئوها از کارفرما ما گفت: با تشکر از شما. ما نوازندگان از گرمی و یا هر آنچه گفت با تشکر از شما. ... اگر ما خیلی تشکر کرد و بسیار مهم است چرا که نوشتن یک لایحه برای مامی گوید:" نیک سنگ ضروری کارگر در نوادا گیاه که منابع سنگ و دیگر مواد ساخت و ساز برای جاده و مسکن.

"فکر می کنم در مورد کارگران معدن زغال سنگ که در زیر زمین بروید و جان خود را به خطر و به همین دلیل دستمزد خود را در حال افزایش در مقایسه با یک سطح خیش می گوید:" سنگ دیرین خیش. "این بیماری همه گیر بود همین. ما [کارگران ضروری] همه اجازه ماندن در خانه و ما با قرار دادن این کشور در پشت ما را به انجام آن. ... اما ما نمی را انتخاب کنید برای انجام این کار. این بود که از ما خواسته است."

بسیاری از رسانه های اجتماعی گفتگو در مورد خطر پرداخت به ناچار مطرح کردن اضافی $600 در این هفته در مزایای بیکاری که کارگران مایل به آنها را دریافت بیش از حد. این یک استارک یادآور فقط چقدر تفاوت است که می تواند پول را به میلیون ها نفر از خانواده های کارگر.

مطالعات شروع به نشان می دهد که بیشتر کمک های همه گیر انداخت بحرانی نجات به خانواده های کم درآمد نگه داشتن بسیاری از فقر است. آن را آسان تر برای دسترسی در مقایسه با به طور معمول طاقت فرسا بوروکراسی ایالات متحده ایمنی-net برنامه های. و کارشناسان که به مطالعه فقر می گویند که این پول انجام یک کار بهتر نزدیک یک دستمزد زندگی می کنند از بسیاری از حداقل دستمزد مشاغل انجام دهد.

"همه ناگهانی هنگامی که ما در واقع می خواهم برای کمک به مردم ما فکر می کنیم که 600 دلار در هفته است که نوع و مقدار آن به نظر می رسد معقول و منطقی می گوید:" لیز Ananat استاد اقتصاد در کالج بارنارد دانشگاه کلمبیا. "من صادقانه شگفت زده 600 دلار در هفته بود زیرا سخاوتمندانه نسبت به آنچه من به دنبال."

اما در کوتاه مدت همه گیر افزایش به پایان می رسد در پایان ماه ژوئیه. Ananat تحقیقات همچنین نشان می دهد که تقریبا نیمی از کسانی که از دست داده ایم کار هنوز بیکاری در چک. بسیاری از آنها هیچ پس انداز به سقوط.

ضروری کارگران را در درک که این وضعیت کثیف است.

"من عصبانی نیست در کسی دریافت که [بیکاری]. من نمی تواند قهر از آنجا که شما هنوز هم باید به خوراک خود و خانواده می گوید:" ساندرا الینگتون وادار سازد کارگر در کلیولند هاپکینز فرودگاه بین المللی در اوهایو.

بزرگنمایی این تصویر

وادار سازد کارگر ساندرا اللینگتن یک عضو از کارکنان خدمات اتحادیه بین المللی. جنیفر لاتین/ساندرا اللینگتن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جنیفر لاتین/ساندرا اللینگتن

اللینگتن می داند که اهمیت کار او و او می گوید: او در بر داشت یک راه برای رفت و آمد به محل کار و نگه داشتن فرودگاه پاک با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

اما زندگی او تغییر کرده است. او couponing بیشتر به دلیل مواد غذایی بدست گران تر است. و از آن شده است ماه از او او را در آغوش گرفت که 70 و آمد بیش از برای یک فنجان قهوه در ایوان چند بار در هفته بود اما برای متوقف کردن. اللینگتن دیده است او را از ماشین در حالی که رها کردن لوازم. آنها می گویند "من شما را دوست دارم" به یکدیگر از راه دور است.

"ما کار کرده ایم و از طریق آن همه است. ... ما شده است وجود دارد از طریق کل مبارزه" اللینگتن می گوید. "ما نمی گزینه [خانه بمانند]. و من دیوانه من که گزینه. اما من باید پرداخت شود ضروری پرداخت."

بزرگنمایی این تصویر

پزشکی, منشی, لیزا Cianci برجسته صدای Facebook گروهی به نام "به کارگران ضروری ضروری پرداخت." لیزا Cianci پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیزا Cianci

لیزا Cianci پزشکی, منشی, نزدیکی بوستون کار کرده است تا 12 ساعت شیفت شب در یک اتاق اورژانس. در اخیر تماس پدر او پیشنهاد او را چرا که او صدا تاکید کرد.

"من روانی, ذهنی, عاطفی — من مانند صرف" Cianci می گوید. "و من احساس می کنم همان شخص است."

او امیدوار است که نمایندگان مجلس تصویب خواهد شد برخی از نوع از خطر پرداخت برای کارگران ضروری و در نهایت بیرون می آیند و نشان می دهد که "ما فراموش نکرده شما."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب