COVID-19 ایجاد کرده است کمک های حقوقی با بحران است. FEMA در پاسخ معمول از دست رفته است

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت است و نه مورد تایید FEMA بودجه برای کمک های حقوقی برای آمریکایی

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت است و نه مورد تایید FEMA بودجه برای کمک های حقوقی برای آمریکایی ها مبتلا به کوروناویروس. به اصطلاح فاجعه خدمات حقوقی معمولا در دسترس به بازماندگان بلایای طبیعی است. اوان Vucci-استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci-استخر/گتی ایماژ

بی سابقه از دست دادن شغل و furloughs را تحت فشار قرار دادند و میلیون ها نفر از آمریکایی ها به آستانه اخراج در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما سازمان مدیریت اضطراری فدرال و کاخ سفید شکست خورده اند به صندوق کمک های حقوقی برنامه ای است که به طور معمول در دسترس به بازماندگان فاجعه.

پس از طوفان و آتش سوزی و دیگر حوادث اخیر از جمله گردباد در ایالت تنسی رئیس جمهور به کارگردانی FEMA به ارائه پول به صورت قانونی خطوط تماس ویژه در مناطق آسیب دیده. این خطوط تماس ویژه ای در حال اجرا را از طریق همکاری با کانون وکلای آمریکا فراهم می کند که وکلای محلی به محل کار به صورت رایگان. دولت فدرال می پردازد تا 5000 $در هر خط تلفن برای پوشش هزینه های عملیاتی مانند تلفن تجهیزات و نرم افزار.

فاجعه حقوقی خدمات برنامه بخشی از یک مجموعه بزرگتر از FEMA مزایای شناخته شده به عنوان کمک های فردی که فرمانداران حداقل 30 متحده درخواست کرده اند در ارتباط با این بیماری همه گیر.

اما کاخ سفید است نه تایید آن درخواست.

گم شده کمک های مالی بیشتر می شود فشار دادن هر روز چون بر خلاف بسیاری از حوادث آب و هوا این بیماری همه گیر است و باعث بلند مدت اقتصادی و نابودی است. بیش از 33 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری در هفت هفته گذشته. موقت ممنوعیت اخراج خواهد شد و به احتمال زیاد منقضی در بسیاری از شهرستانها آغاز و در اواخر این ماه و با خانواده هایی که با تاخیر سوال از حضانت و طلاق و یا حتی شریک صمیمی خشونت میان رشد همه گیر خواهد شد نیاز به کمک به حل و فصل این مسائل به دادگاه بازگشایی شده است.

"من فکر می کنم این خواهد بود که بزرگترین کمک حقوقی بحران ما را در طول عمر من می گوید:" لورا Tuggle مدیر اجرایی غیر انتفاعی جنوب شرقی لوئیزیانا, خدمات حقوقی, که همچنین ارائه کمک های حقوقی در منطقه پس از طوفان کاترینا و ریتا گوستاو و آیک و همچنین نشت نفت آبهای عمیق افق.

کنگره شامل 50 میلیون دلار در کمک های قانونی بودجه در مارس 28 coronavirus محرک لایحه, اما این پول در حال حاضر توزیع شده به بیش از 130 کمک حقوقی گروه در سراسر کشور است که در حال تلاش برای دیدار با تقاضا است.

"در حال حاضر زمان" برای FEMA به خدمات حقوقی بودجه در دسترس Tuggle می گوید. "من فکر می کنم هر جامعه در ایالات متحده در حال رفتن به در همان قایق است. این همه دست به دست در عرشه وضعیت است."

تاخیر در خدمات حقوقی کمک می افزاید: به تصویر در حال ظهور از FEMA به عنوان بی مهارت فدرال همه گیر پاسخ. در ماه مارس در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو متهم آژانس از رانندگی تا قیمت مهم مواد و عدم عرضه دولت با تعداد کافی از هواکش.

به عنوان همه گیر در سراسر کشور یک تیم از داوطلبان کار تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن son-in-law, Jared کوشنر به دنبال مستقیم FEMA قرارداد به لحاظ سیاسی متصل جمهوری خواهان با توجه به نیویورک تایمز.

FEMA می گوید دولت درخواست برای کمک های فردی هستند "تحت بررسی است."

"تصویب برنامه های در پاسخ به یک فاجعه بیانیه درخواست شده است در اختیار رئیس جمهور" یک FEMA سخنگوی نوشت: در یک ایمیل به NPR. کاخ سفید نیست پاسخ به سوالات از NPR.

Weathernation, که در خدمت به عنوان FEMA مدیر در دولت اوباما می گوید آن است تا به رئیس جمهور را قانونی کمک های مالی در دسترس است.

"اگر فاجعه خدمات حقوقی فعال بودند آن را کمک خواهد کرد که آن دسته از مردمی که در غیر این صورت نمی توانیم خدمات حقوقی می گوید:" Fugate. "شما فقط فکر می کنم با تمام مرگ و میر دیده ایم خانواده در حال رفتن به شروع به فکر کردن در مورد probating شهرکهای [و] بخواهد و تمام انشعابات قانونی آمده است که هنگامی که ما از دست دادن یک دوست است."

بیماری و اخراج

اخراج یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که آمریکایی ها به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و از دست دادن دسترسی به مسکن می تواند عمیق بهداشت عمومی مفاهیم.

در New Orleans بهداشت کارگر بابی پارکر می گوید: او رفت و از کار 80 ساعت در هر دو هفته به کار 32 ساعت و در هنگامی که او در اواخر پرداخت اجاره در مارس 1 صاحبخانه خود را تغییر قفل در آپارتمان خود.

پارکر است که HIV مثبت و داروها در داخل قفل شده بودند. "من در خطر است," او می گوید. "من می ترسم."

شهر مورد کارگر در حال حاضر اختصاص داده شده برای کمک به پارکر دسترسی به منافع عمومی متصل می شود او را به یک وکیل در یک محلی کمک های حقوقی ، آن را در زمان بیش از دو هفته و تهدید به طرح دعوی در دادگاه اما وکیل قادر به دریافت صاحبخانه به او اجازه بازگشت به آپارتمان. در حالی که او در قفل شده پارکر جایگزین بین خواب و ماندن با یک دوست که گاهی اوقات کار می کرد یک شب شیفت.

پارکر می گوید اگر او تا به حال یک وکیل "من احتمالا می تواند یک قربانی آزمایش مثبت برای COVID-19."

بدون FEMA بودجه اکثر متحده شده اند قادر به حقوقی ارائه خطوط تماس ویژه ساخت آن را سخت تر برای مردم را به دریافت این نوع کمک به نیواورلئان اقامت دریافت کرده است. این FEMA-بودجه خطوط تماس ویژه اتصال تماس گیرنده با نرم افزار رایگان وکلا که اغلب مراجعه مشتریان به محلی کمک های قانونی قرار گرفتند.

در کلیولند که در آن آغاز شده است نسبتا کوچک کمک حقوقی وکلای اند با این وجود شاهد افزایش تقاضا به دلیل بسیاری از مردم شغل از دست داده اند و در حال تلاش برای پرداخت اجاره و صورتحساب.

در شهر نیویورک محلی وکلا می گویند که آنها را دیده ام هجوم گسترده از جمله درخواست تماس از ضروری کارکنان که به طور غیر قانونی قفل شده خارج از آپارتمان خود را از کارگران که نیاز به کمک به پرداخت برای مواد غذایی و اورژانس و خرده فروشی کارگران از جان گذشته به پیش نویس بخواهد و اسناد و مدارک دیگر در مورد آنها می میرند از COVID-19.

بزرگنمایی این تصویر

ساکنان تحت تاثیر Superstorm شنی صبر در خارج از FEMA چادر در سال 2012. FEMA ساخته شده فاجعه خدمات حقوقی موجود پس از حوادث گذشته از جمله شنی و طوفان هاروی ایرما و ماریا. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

"ما خواستار منافع عمومی کمک افزایش 150 درصد نسبت به چهار هفته قبل از بحران می گوید:" Raun راسموسن مدیر اجرایی قانونی کمک های گروه خدمات حقوقی در نیویورک است. او انتظار دارد که تا زمانی که دادگاه بازگشایی "وجود دارد رفتن به یک انفجار نیاز به همه چیز شروع به باز شدن در چند هفته آینده و ماه."

FEMA-بودجه قانونی خطوط تماس ویژه کمک خواهد کرد دیدار با این تقاضا است. اما تنها در سه ایالت تگزاس و میشیگان و نبراسکا — شده اند قادر به فعال خود را در سطح ایالت قانونی خطوط تماس ویژه در بهار امسال با توجه به American Bar Association.

"ما یک تعداد انگشت شماری از شرکای دولت است که ما با کار است که بسیار مجهز برای پاسخ به حوادث و آنها را خطوط تماس ویژه ای است که آنها به راحتی می توانید به روز" توضیح می دهد که لیندا اندرسون و استنلی, مدیر فاجعه خدمات حقوقی برنامه در انجمن. اما بسیاری از کشورها تجربه کرده اند یک فاجعه است که موجه قانونی تدریس خصوصی در خانه برای 10 سال یا بیشتر "و آنها نمی باید ظرفیت و یا وجوه را فقط به تلنگر سوئیچ و به نوبه خود در یک خط."

یکی استارک نشانه ای از تقاضا برای کمک های حقوقی از کشورهای است که با تجربه دیگر بلایای طبیعی در طول بیماری همه گیر. پس از گردباد در ایالت تنسی و زلزله در پورتوریکو در بهار امسال کاخ سفید و FEMA مورد تایید فرد کمک های متصل به آن حوادث. قانونی خطوط تماس ویژه بودند فعال به صورت محدود برای جوامع آسیب دیده.

اما استنلی می گوید: اکثریت قریب به اتفاق از تماس به کسانی که خطوط تماس ویژه ای نیست در مورد بلایای طبیعی است. به جای مردم تماس بگیرید و سوالات در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس.

زمانی که کنگره کافی نیست

در اواخر ماه مارس در کنگره اختصاص 50 میلیون دلار اضافی قانونی بودجه در آن coronavirus محرک لایحه. "آنچه در کنگره به نظر من به درستی مشخص است که خدمات حقوقی بسیار مفید در پاسخ به و بازیابی از حوادث طبیعی می گوید:" Ron Flagg رئیس جمهور از خدمات حقوقی شرکت غیر انتفاعی است که توزیع بودجه به محلی کمک های حقوقی جوامع است.

Flagg می گوید پول کنگره در دسترس ساخته شده است تا کنون مفید است اما نه به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیاز رو به رشد برای coronavirus مربوط به کمک های حقوقی. خدمات حقوقی شرکت در حال حاضر توزیع تقریبا هر دلار از کنگره خواسته است تا به اختصاص یکی دیگر از 50 میلیون دلار در لایحه محرک.

فلگ و دیگران اشاره کرد که کنگره برای تخصیص بودجه به طور کلی زوج با FEMA قانونی بودجه. پس از طوفان و آتش سوزی در سال 2017 و 2018 کنگره دو بار اختصاص 15 میلیون دلار در کمک های قانونی بودجه, در حالی که FEMA بودجه قانونی خطوط تماس ویژه در مناطق متاثر از حوادث مشابه.

استنلی از کانون وکلای آمریکا می گوید خسته کننده است که هنوز هم در حال انتظار برای FEMA بودجه. "در حال حاضر من انتظار وجود دارد که یک تغییر," او می گوید. "ما واقعا در تلاش برای کشف کردن که در آن شکست است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن