دانش آموزان در حال کمک به بیمارستان برامپتون دریافت COVID-19 نتایج آزمون و مشاوره به مردم — سریع

ده ها تن از انتاریو پزشکی و داروسازی دانش آموزان در حال کمک به یک سیستم بیمارستان در پوست منطقه به سرعت در حال

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

ده ها تن از انتاریو پزشکی و داروسازی دانش آموزان در حال کمک به یک سیستم بیمارستان در پوست منطقه به سرعت در حال فراهم کردن مردم با خود COVID-19 نتایج آزمون به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده به سرعت ویروس به گسترش در جامعه است.

ویلیام Osler نظام سلامت که شامل برامپتون بیمارستان مدنی معتقد است که برای اولین بار در انتاریو به دانشجویان داوطلب کمک به بهداشت عمومی واحد در چنین مقیاس. پس از راه اندازی چهار هفته پیش دانش آموزان باید اطلاع بیشتر از 950 نفر از نتایج آزمون و ارائه راهنمایی های پزشکی و بهداشت عمومی توصیه برای کسانی که تست مثبت است.

هدف این است که برای رسیدن به مردم در عرض 24 ساعت از یک آزمایشگاه صدور نتایج به اطمینان حاصل شود کسانی که مثبت همچنان به خود جدا و آنها را تشویق به هشدار تماس نزدیک خود را از قرار گرفتن در معرض این ویروس گفت: دکتر بروکس Fallis مهم مراقبت در برامپتون مدنی و طرح پزشک منجر شود.

"نتایج سریع اطلاع رسانی یکی از چیزهایی که کلیدی ما نیاز به جنگ جامعه انتقال از, بیماری," او گفت:.

"ما بهداشت عمومی واحدهای در حال کار به عنوان سخت به عنوان آنها می تواند شامل COVID-19 در مناطق محلی خود را, اما آنها ساخته شده است برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر از قرن. آنها لازم نیست که منابع انسانی یا تکنولوژی به تماس کامل برای ردیابی صدها نفر از مردم در هر روز است."

بیمارستان-led ابتکار تقویت تلاش های مقامات بهداشت عمومی تلاش برای نگه دارید تا با شیوع بیماری در یک منطقه ضربه سخت توسط ویروس.

پوست منطقه پدید آمده است به عنوان یکی از "نقاط داغ" برای COVID-19 در این استان با توجه به نظرات ساخته شده است به روز دوشنبه با نخست وزیر داگ فورد. روز چهارشنبه در نشست خبری هفتگی خود Brampton شهردار پاتریک براون گفت که او خواسته است مقامات بهداشت عمومی به انتشار محله داده ها نشان می دهد که این ویروس در حال گسترش در جامعه است.

دکتر لارنس لوح پوست را افسر پزشکی سلامت گفت: این ستاره که مقامات بهداشت عمومی خوش آمدید بیمارستان-led پشتیبانی برای کمک به آنها را نگه داشتن سرعت با ویروس.

"در اوایل ما مشخص است که این یک بیماری است — چگونه به راحتی آن را گسترش و تعداد موارد که از آن رانده شده در جامعه ما — که ما نیاز به مقدار قابل توجهی از تماس با ردیابی ظرفیت" Loh گفت.

"ما می دانیم که هر چه سریعتر ما می توانید شروع به تماس با ردیابی سریع تر ما می توانیم قطع زنجیره انتقال," او گفت:.

Osler همکاری با پوست بهداشت عمومی و بهداشت عمومی تورنتو به توسعه پروتکل ها و آموزش برای 60 پزشکی و داروسازی دانش آموزان داوطلب با ابتکار عمل.

دانش آموزان با ارائه نتایج آزمون به افرادی که در حال بررسی در Osler دو بخش اورژانس و در آن COVID-19 ارزیابی مراکز در Etobicoke بیمارستان عمومی و در پوست یادبود سایت.

Fallis گفت: این نوع همکاری می تواند به سرعت مقیاس سلامت عمومی نیروی کار می تواند کمک به دیگر مناطق تمبر از نقاط داغ که در آن COVID-19 به دست آورده است نگه دارید در جامعه است. در علاوه بر این به پزشکی و داروسازی دانش آموزان بازنشسته و پزشکان و معلمان و استادان دانشگاه در میان حرفه ای دیگر است که می تواند به راحتی انجام تست های اطلاع رسانی با کمی آموزش ،

"اگر شما تا به حال یک گروه از 1000 داوطلب در سراسر استان شما می توانید آنها را مستقیم به سمت مناطق که در آن شما در حال انجام بزرگ-حجم هدفمند تست و به کسانی که مردم خود را به آزمون اطلاع رسانی و تماس با ردیابی بسیار به سرعت گفت:" Fallis بدست آورد سر و مدیر پزشکی مراقبت بحرانی در Osler. "این است که چگونه شما تاثیر این بیماری است."

هر چند او نیست اپیدمیولوژی یا کارشناس بهداشت عمومی Fallis گفت: او می دانست که در اوایل شیوع آن بیشتر مورد نیاز برای انجام شود برای جلوگیری از مردم را از گرفتن بیمار با این ویروس تا مردم کمتر خواهد تا پایان در ICU.

"امید من این است که تاثیر این ابتکار می تواند حتی بزرگتر از آنچه که من می توانید انجام دهید به عنوان یک فرد پزشک است که درمان افراد مبتلا به این ویروس در ICU. متاسفانه هنگامی که من آنها را ببینید ویروس حمل تیره و تار پیش بینی است."

در روزهای اخیر COVID-19 تست ramped تا در انتاریو به عنوان استان گسترش آن معیارهای تست شامل کسانی که دچار علائم خفیف. در روز سه شنبه 1,184 بيماران swabbed در Osler بیمارستان و ارزیابی مراکز; آن سایت به حساب 25 درصد از تست جلد در بهداشت انتاریو مرکزی منطقه است.

دکتر فرانک مارتینو Osler موقت معاون اجرایی رئیس جمهور با کیفیت پزشکی و علمی گفت: بیمارستان پزشکان متوجه شدم در اوایل بیماری همه گیر است که بسیاری از بیماران و خانواده های آنها بودند و انتظار بیش از حد طولانی برای پیدا کردن اگر آنها تا به حال COVID-19.

"نزدیک به 50 درصد تلاش خود را برای دریافت نتایج آزمون," او گفت: با توجه به این اطلاعات به طور معمول رله توسط بهداشت عمومی یا پزشک خانواده و همچنین می توان در این استان به پورتال آنلاین.

"اکثر منفی بودند اما برخی از آنها مثبت و آنها نبودند مطلع تا دو روز — و گاهی چهار روز پس از این زمان آنها باید به حال نتایج خود را. ما فکر می کنیم می تواند کمک ... مربوط به دانشجویان پزشکی است که می تواند تماس با این افراد پاسخ برخی از سوالات اساسی و ارائه نتایج خود را."

دانش آموزان داوطلب برای این طرح ثبت نام در دانشگاه مک مستر از دانشگاه تورنتو و دانشگاه اتاوا. آنها مردم را از خانه های خود و استفاده از یک ابزار آنلاین برای کمک به آنها در برقراری ارتباط نتایج آزمون و همچنین ارائه پزشکی و توصیه های بهداشتی از جمله هنگامی که به دنبال مراقبت های فوری و چگونه به تماس نزدیک آنها بوده است در معرض. باید آنها را با مشکل بیمار و یا غیر منتظره تعامل پرستار و پزشک در تماس هستند برای راهنمایی و مقامات بهداشت عمومی را دنبال کنید تا با هر مثبت بیمار به صورت رسمی تماس با ردیابی.

کتی هوانگ و برای اولین بار در سال دانشجوی پزشکی در مک مستر پیدا کردن در مورد ابتکار, از Facebook و به سرعت امضا; او تا به حال شده است به دنبال کمک در خط مقدم پس از همه گیر قطع پزشکی آموزشی. او می گوید: تجربه — داوطلبان با هدف تماس با 40 تا 60 نفر یک هفته است به او کمک کرد تا مهارت های ارتباطی چیزی که او می داند که یک دارایی ارزشمند به عنوان یک دکتر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این آموزش ما برای اتصال و ایجاد اعتماد با بیماران تنها با استفاده از صدای ما" هوانگ گفت: یادآوری اولین بار او منتقل منفی نتیجه آزمون به یک بیمار است. "من به عقب گرفته شد با قدردانی است. این به من انگیزه و حتی بیشتر به انجام خوبی در مدرسه پزشکی."

برای فرانسیس لائوس نیز در یک سال اول دانشجوی پزشکی در مک مستر تجربه آموخته است او در مورد ارزش سلامت عمومی یک دیدگاه او گفت: او را با خود او در طول زندگی حرفه ای او.

"پزشکی دانش آموزان احساس می کنند مانند آنها واقعا می خواهید برای کمک به آن را یکی از درایوهای برای رفتن به دانشکده پزشکی. ارائه (COVID-19) نتایج آزمون واقعا یک قطعه مهم از کمک به کنترل این ویروس است."

Megan Ogilvie


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن