مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان جمهوریخواه ممکن است وفق دهند به عنوان فلوریدا Coronavirus شمارش افزایش می یابد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید رویداد در تاریخ 7 ژوئیه. پس از اصرا

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید رویداد در تاریخ 7 ژوئیه. پس از اصرار دارد که این تابستان کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه باید در شخص با هزاران نفر از مردم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او "انعطاف پذیر" در مورد آنچه در قالب سخنرانی پذیرش خود را قبل از کنوانسیون طول می کشد. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت است تصدیق کرد که او ممکن است به خلق و خوی خود انتظارات قاطعانه در زمان که سخنرانی پذیرش خود را در سال 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه باید یک رویداد بزرگ در مقابل هزاران نفر از مردم است.

"ما بسیار انعطاف پذیر" مغلوب ساختن پیشی جستن از وی خواست تا در مصاحبه با خاکستری تلویزیون در روز سه شنبه که آیا او ممکن است به عنوان بزرگ یک گردهمایی در ماه آینده به عنوان او برنامه ریزی شده به خود را جشن می گیرند re-نامزدی به رهبری اوباما در انتخابات ریاست جمهوری بلیط.

رئیس جمهور و مبارزات انتخاباتی خود را برنامه ریزی شده در تمام طول در عرصه ورزش به تیر بسته بندی شده به عنوان بالن کاهش یافته است, و قرمز, سفید و آبی, شیرینی, پر, حریم هوایی.

حتی مرگبار ورود coronavirus می تواند از خط خارج آن آرمان.

یا شاید آن می تواند.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه در حال حاضر از بین رفته اند تا آنجا که به حرکت برنامه ریزی شده Aug. 24-27 کنوانسیون از اصلی شهر میزبان شارلوت, N. C., پس از دولتی روی کوپر دموکرات نمی خواهد تضمین تصویب تالار اجتماعات.

در عوض RNC تصمیم گرفت یک ماه پیش برای برگزاری عمده در فرد کنوانسیون حوادث در جکسون ویل فلوریدا., که در کالیفرنیا ، ران DeSantis برگزار شد هیچ چنین شرایطی در حالی که برخی از رسمی و جلسات کسب و کار هنوز هم می تواند انجام شده در شارلوت.

جکسون در حال حاضر در میان آماده سازی برای یک کنوانسیون و برخورد با سنبله در coronavirus موارد است. اما مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرش سه شنبه شب برای اولین بار خود را اذعان است که این بیماری همه گیر ممکن است هنوز هم می گویند در چه 2020 جمهوریخواه در واقع به نظر می رسد.

در روزهای اخیر چندین اوباما گفته اند که آنها نمی خواهد سال حضور در این کنوانسیون.

فلوریدا یکی از قدیمیترین متحده به استراحت بهداشت عمومی محدودیت های اعمال شده پس از شیوع کروناویروس آغاز شد و در حال حاضر شاهد آن بیشترین تعداد از عفونت پس از همه گیر آغاز شد.

روزنامه نگار Greta Van Susteren خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن "آیا شما در نظر داشتن نه به عنوان یک کنوانسیون?" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: "ما همیشه به دنبال چیزهای مختلف است."

آن بود که اذعان حوادث در واقع ممکن است خارج از کنترل است.

در پیش از تصمیم به حرکت کنوانسیون حوادث به فلوریدا مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "زمانی که ما امضا چند هفته پیش آن را نگاه خوب است." با تعدادی از موارد در افزایش مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "در حال حاضر همه ناگهانی آن را در خونتان تا کمی" قبل از اضافه کردن خوش بینانه "که برم پایین." او افزود: "این واقعا بستگی دارد در زمان. نگاه ما بسیار انعطاف پذیر است. ما می توانم در یک مقدار زیادی از همه چیز, اما ما بسیار انعطاف پذیر است."

دقیقا رئیس جمهور معنی "بسیار انعطاف پذیر" روشن نیست و او از ارائه جزئیات بیشتر در مورد آنچه جایگزین ممکن است در نظر گرفته شود.

دموکرات ها در حال حاضر اعلام کرد که خود را در سال 2020 کنوانسیون — برنامه ریزی برای شهر میزبان میلواکی — برگزار خواهد شد در درجه اول آنلاین با هیچ بزرگ در فرد حوادث.

به طور گسترده تر در افزایش تعداد coronavirus ملی مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Van Susteren, "من فکر می کنم ما در یک جای خوب" و گفت که او مخالف با Dr. Anthony Fauci, یک عضو از کاخ سفید Coronavirus نیروی کار است که بارها و بارها هشدار داده است که افزایش در تعداد موارد در سراسر کشور نشان می دهد که ما انجام نشده به اندازه کافی برای مبارزه با COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن