سیل و رانش زمین کشته و 213 در جنوب آسیا

دهلی نو - سیل و رانش زمین باعث سنگین باران های موسمی را کشته اند حداقل 213 نفر در سراسر جنوب آسیا طی ماه گذشته

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

دهلی نو - سیل و رانش زمین باعث سنگین باران های موسمی را کشته اند حداقل 213 نفر در سراسر جنوب آسیا طی ماه گذشته مقامات روز پنجشنبه گفت.

بیش از 1 میلیون نفر بوده است marooned در نپال و بنگلادش و هند و صدها هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود برای زمین بالاتر.

هندی, مقامات گفت: سیل و رانش زمین کشته شدند 16 بیشتر مردم در این کشور جنوب شرق, افزایش مرگ و میر در کشور به 93. نپال گزارش داد حداقل 117 مرگ و میر بیش از ماه گذشته و بنگلادش گزارش داد ،

باران باعث براهماپوترا رودخانه که جریان را از طریق تبت و هند و بنگلادش و به پشت سر خود بانک ها در هند در ایالت آسام در اواخر ماه گذشته inundating بزرگ swathes از دولت باعث رانش زمین و جابجایی حدود 3.6 میلیون نفر, مقامات گفت. دستگاه های گسترده ای هستند که هنوز در زیر آب با 26 از دولت 33 مناطق به شدت تحت تاثیر قرار.

مقامات نجات حدود 4000 نفر به دام افتاده توسط کنگره سیل در بخش های مختلف از آسام گفت M. S. Mannivanan رئیس دولت و مدیریت بحران سازمان. در مورد 36,000 مردم که خانه هایشان تخریب شده و یا به زیر آب فرو رفته اند پناه گرفته اند در حدود 300 دولتی امداد اردوگاه او گفت:.

سیل همچنین هولناک ترین هند پارک ملی کازیرانگا خانه به حدود 2,500 نادر یک شاخ کرگدن هندی, مقامات گفت.

نپال خانه های کشور گفت: 117 نفر کشته شده اند در هیمالیا ملت در موسمی مربوط به حوادث. آن گفت: باران باعث رانش زمین در مناطق کوهستانی و جاری شدن سیل در جنوب دشت. حداقل 47 نفر گزارش از دست رفته و 126 مجروح شده اند در ماه گذشته آن را گفت.

در بنگلادش وزارت فاجعه و امداد گفت: حداقل سه نفر کشته شده اند و بیش از 1 میلیون نفر بوده است marooned پس از سونامی در این کشور در اواخر ماه گذشته. مقامات گفت: بارش باران های سنگین و onrush از آب رودخانه از بالادست هند ایجاد شد و ویران در بنگلادش, یک دلتا ملت از 160 میلیون نفر است که crisscrossed توسط 230 رودخانه.

بنگلادش سیل پیش بینی و هشدار مرکز روز پنجشنبه گفت که جاری شدن سیل می تواند بدتر در آغاز هفته آینده به دلیل رشد ویرانی در منطقه وسیع در امتداد براهماپوترا و Teesta رودخانه. آن گفت: این وضعیت باقی خواهد ماند ناپایدار بیش از دو هفته بیشتر باعث درد و رنج برای مردم تحت تاثیر قرار.

سالانه باران های موسمی آمار این منطقه در ماه ژوئن-سپتامبر. باران بسیار مهم برای باران-تغذیه محصولات کاشته شده در طول فصل اما اغلب باعث آسیب گسترده.

---

آسوشیتد پرس نویسنده Julhas علم در داکا, بنگلادش, کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن