بچه ها Coronavirus اما آنها گسترش آن ؟ ما پیدا کردن زمانی که بازگشایی مدارس

بزرگنمایی این تصویر تحقیقات نشان می دهد که بچه ها تمایل به دریافت آلوده با کروناویروس کمتر و علائم خ

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تحقیقات نشان می دهد که بچه ها تمایل به دریافت آلوده با کروناویروس کمتر و علائم خفیف تر از بزرگسالان است. وجود دارد کمتر اتفاق نظر در چقدر بچه ها می تواند به گسترش این بیماری در میان خود و برای بزرگسالان — سوالات مهم به عنوان مدارس در نظر گرفتن بازگشایی. دن کنیون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دن کنیون/گتی ایماژ

به عنوان دانشمندان در مطالعه بار COVID-19 در سراسر جهان آن را بسیار روشن است که با وجود برخی از موارد بیماری های جدی کودکان و نوجوانان تمایل به دریافت آلوده با کروناویروس کمتر و علائم خفیف در مقایسه با بزرگسالان است.

"به نظر می رسد به طور مداوم کودکان, آیا نرخ پایین تر از عفونت از بزرگسالان می گوید:" دکتر آلیسون Tribble اطفال متخصص بیماری های عفونی در C. S. مات بیمارستان کودکان در دانشگاه میشیگان.

چه بسیار کمتر قابل درک است به حدی که کودکان و نوجوانان می تواند به گسترش این بیماری در میان خود – و یا به بزرگسالان با آنها می آیند در تماس نزدیک.

عدم تست اولیه در این بیماری همه گیر شده است بخشی از این مشکل می گوید: دکتر جودی Guzman-Cottrill یک بیماری عفونی اطفال در اورگان بهداشت و دانشگاه علوم. "ما باید قوی تر مطالعات اپيدميولوژيک برای ارزیابی چگونه کودکان بخشی از زنجیره انتقال," او می گوید.

با توجه به عدم اطمینان تصمیم گیری در مورد چگونه به با خیال راحت دوباره مدارس باز روی حیله و تزویر است.

"بچه ها نمی به نظر می رسد به فوق العاده پخش می گوید:" دکتر هارون کارول متخصص اطفال در دانشگاه ایندیانا دانشکده پزشکی. اما از آنجا که اکثر مدارس در سراسر کشور بسته شده در مارس به عنوان ویروس شروع به گردش بیشتر به طور گسترده ای آن را واقعا یک سوال پاسخ داده نشده.

"مدارس در حال حاضر آزمایش" کارول می گوید. "ما در حال رفتن به یک دسته از مدارس باز با سطوح مختلف کنترل و سپس خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از مطالعات اولیه از کشورهای دیگر است که نشان می دهد وجود دارد انتقال کمتر از ویروس از بچه ها به بزرگسالان و یا کودکان و نوجوانان به بچه های دیگر و به ویژه در میان کودکان.

برای مثال یک مطالعه از سوئیس شامل کودکانی که تشخیص داده شد با COVID-19 در بیمارستانی در ژنو است. قرارداد ردیاب شناسایی کودکان خانواده تماس با ما. آنها دریافتند که این کودک مشکوک پخش این ویروس در تنها سه نفر از 39 نفر.

یکی دیگر از تجزیه و تحلیل از استرالیا شامل نه دانشجویان و نه بزرگسالان بودند که با آلوده coronavirus و آمد در تماس با بیش از 700 دانش آموزان دیگر و بیش از 125 کارکنان است. محققان دریافتند که تنها دو عفونت شناخته شده بودند مرتبط به این مواجهه.

در تفسیر منتشر شده در اطفال دو اطفال بیماری های عفونی کارشناسان به این نتیجه رسیدند که در حالی که این مطالعات در حال "دور از قطعی این [پژوهش] فراهم می کند اوایل اطمینان است که مبتنی بر مدرسه انتقال می تواند یک کنترل مشکل است."

به عنوان تست از کودکان افزایش یافته است و دانشمندان در حال یادگیری بیشتر. فقط در هفته گذشته یک مقام بهداشتی در ویکتوریا استرالیا هشدار داد که کودک به فرزند انتقال است "بیشتر آشکار" از قبلا درک بیشتر بچه ها شروع به آزمایش می شود.

دیگر تحقیقات اخیر نشان می دهد که سن کودکان ممکن است یک عامل است. داده ها را از تماس با ردیابی در کره جنوبی نشان می دهد که کودکان مسن تر بیشتر احتمال دارد به گسترش این ویروس را به خود دید مخاطبین نسبت به کودکان خردسال به ویژه در صفحه اصلی-تنظیم ، محققان تجزیه و تحلیل هزاران نفر از مخاطبین در مورد 5,700 coronavirus بیماران (از ژانویه تا مارس از سال 2020) در سن اولین فرد آلوده در یک خانواده است. در خانه که در آن اولین فرد آلوده در یک خوشه بود 10 تا 19 در حدود 19 درصد از خانواده خود تماس رو COVID-19. در مقابل تنها 5.3 درصد از خانواده مخاطبین جوانتر کودکان 0 تا 9 شناخته شده بودند به توان و حذف.

توجه داشته باشید: مدارس بسته شد در طول دوره مطالعه پس از آن هنوز روشن نیست که چگونه محیط کلاس درس تحت تاثیر خطر است.

و اضافه کردن به نگرانی نیز وجود دارد برخی از نشانه هایی که بازگشایی مدارس افزایش می دهد گسترش ویروس. برای مثال پژوهشگران تجزیه و تحلیل آنچه اتفاق افتاده پس از بازگشت دانش آموزان به مدرسه در آلمان در اواخر ماه مه. در حالی که میزان عفونت به نظر نمی رسد به افزایش در میان معلمان و کارکنان ميزان عفونت را افزایش می دهد در میان دانش آموزان است. در این بررسی که منتشر شده است در پیش از چاپ این نتیجه میرسد که این افزایش ممکن است نسبت به مشکل اجتماعی فاصله زمانی که مدارس در ظرفیت کامل.

اما بازگشت دانش آموزان در این تجزیه و تحلیل شامل ترکیبی از نمرات از جمله بسیاری از دانش آموزان بزرگتر. در مقابل بازگشت گروه از دانش آموزان جوان در آلمان در اوایل ممکن است به نظر نمی رسد برای مطابقت با افزایش موارد است.

به طور کلی آن را دشوار است به کسی را دست انداختن بیرون خاص, اثر, از تعطیلی مدرسه پس از بسیاری از جوامع در سراسر جهان به طور همزمان در زمان دیگر مراحل با هدف کند کردن روند گسترش این ویروس از جمله اقامت در خانه مشاوره.

اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که نرخ جامعه گسترش یک عامل مهم در تعیین این که آیا به بازگشت به فرد در آموزش. بیشتر به طور گسترده این ویروس در گردش است در یک جامعه ریسک آن است برای باز کردن مدارس است.

"آن است که اطمینان بخش است که در کشورهای دیگر که با موفقیت انجام داد بازگشایی مدارس آنها نیست در کل تجربه زیادی شیوع بیماری در مدارس خود می گوید:" آنیتا سیسرو معاون دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت.

اما او اشاره می کند که این کشورها که با موفقیت بازگشایی مدارس پايين جامعه انتقال در تاریخ آنها بازگشایی شد.

"به عنوان مثال در ژاپن و کره جنوبی و فنلاند و فرانسه هر یک از این کشورها تا به حال حدود 1 یا کمتر مورد در هر 100,000 نفر زمانی که آنها بازگشایی شد," او می گوید. در مقابل در حال حاضر وجود دارد برخی از U. S شهرستانهای استان با 80 یا مطلب جدید روزانه مورد در هر 100,000.

و در حالی که هیچ استاندارد متریک برای تعیین چه میزان از جامعه گسترش بیش از حد بالا است به مدارس باز بسیاری از اپيدميولوژيستها می گویند که هنگامی که از یک شهرستان دارای بیش از 25 هزار مورد در روز به ازای هر 100000 نفر در این شهرستان در نظر گرفته شده است در "قرمز" در منطقه باید در نظر سرپناه در محل مشاوره که شامل نگه داشتن مدارس بسته شده است.

"بنابراین ما واقعا نیاز به انجام همه ما می توانیم به درایو این اعداد پایین به طوری که ما می توانیم بازگشت کودکان به مدرسه و ساختمان" سیسرون می گوید.

با توجه به این واقعیت که این ویروس هنوز هم در گردش به طور گسترده ای در بسیاری از مناطق ایالات متحده کارشناسان می گویند مدرسه دوباره باز کردن برنامه باید شامل اقدامات برای حفاظت از دانش آموزان و معلمان.

"راه ما می توانید با خیال راحت این است که واقعا با داشتن بسیار قوی برنامه گذاشته جلوتر از زمان به نحوه اساسا محدود کردن تعاملات می گوید:" دکتر بیل میلر متخصص اپیدمیولوژی و پزشک در دانشگاه ایالتی اوهایو.

این است که چرا بسیاری از برنامه های مدرسه تماس به صورت غلاف یا تقسیم کلاس های درس به گروه های کوچکتر به "ایجاد حباب از کودکان و نوجوانان" به عنوان میلر توصیف آن را به طوری که شما در حال عبور گروه از کودکان و نوجوانان در سراسر کلاس های مختلف. محدود کردن اندازه کلاس نیز اجتماعی فاصله بیشتر امکان پذیر است.

به طور کلی وقتی که می آید به باز شدن مدارس "من فکر می کنم مزایای بیشتر از خطرات" میلر می گوید. اما او اخطار می دهد که بسیاری از مکان ها در این کشور باید میزان عفونت هستند که فزاینده به سمت بالا. "پس از آن واقعا رفتن به مقدار زیادی از توجه و احتیاط و در هر نقطه من فکر می کنم این امر می تواند مناسب برای کشیدن ماشه و می گویند ما نمی تواند [باز]," او می گوید یا این که ما نیاز به بستن مدارس دوباره.

به بهترین شانس موفقیت باقی مانده باز "مدارس باید در نظر تعویق انداختن آوردن بچه ها را به کلاس درس در مناطق که در آن وجود دارد قابل توجه جامعه انتقال این ویروس می گوید:" سیسرو.

"این باید یک اولویت ملی" او می گوید: "آن را به میزان قابل مهم تر از بازگشایی کافه ها و رستوران ها."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن