اتحادیه اروپا طول می کشد یک نمایش کم نور از مغلوب ساختن پیشی جستن بحث مذاکرات صلح برنامه ریزی

بزرگنمایی این تصویر اتحادیه اروپا سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell نشان داده شده در اینجا در یک کنفرانس

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

اتحادیه اروپا سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell نشان داده شده در اینجا در یک کنفرانس خبری در اوایل این ماه ابراز نگرانی در مورد تهمت دولت پیشنهاد در مورد چگونه برای پایان دادن به مناقشه اسرائیل و فلسطین. فرانسیسکو سکو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانسیسکو سکو/AP

اتحادیه اروپا ابراز عمده رزرو در مورد رئیس جمهور تهمت به تازگی پرده برداری از برنامه ریزی برای پایان دادن به مناقشه اسرائیل و فلسطین گفت: آن را برآورده نمی "توافق بین المللی پارامترهای" در مورد مسائل مانند که در آن مرزهای اسرائیل باید کشیده شود.

این طرح است که صریحا رد شده توسط فلسطینی ها طرف با اسرائیل در عمده چسبیده نقاط مانند بیت المقدس شهرک سازی در کرانه غربی و حق بازگشت برای آوارگان فلسطینی.

آن را فراهم می کند یک مسیر به چه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواستار یک دولت فلسطینی — پیش بینی در تکه تکه مناطق زمین که بیش از فلسطینی ها نمی توانست خود را کنترل امنیت.

در بیانیه اتحادیه اروپا, سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell تاکید کرد که اتحادیه اروپا متعهد به یک "مذاکره حل دو دولت بر اساس سال 1967 خطوط با معادل زمین معاوضه به عنوان ممکن است توافق بین احزاب با دولت اسرائیل و مستقل دموکراتیک پیوسته مستقل و ماندگار دولت فلسطین زندگی در کنار هم در صلح و امنیت و به رسمیت شناختن متقابل."

Borrell گفت که برگ برنده دولت با این طرح بود که رهبری توسط رئیس جمهور در قانون Jared Kushner, "حرکت از این توافق بین المللی را می طلبد."

اتحادیه اروپا و قبلی دولت آمریکا نامیده اند با استفاده از اسرائیل به مرزهای سال 1967 به عنوان یک نقطه شروع برای مذاکرات است. مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه اجازه می دهد اسرائیل به ضمیمه بخش های بزرگی از غرب بانک از جمله بقاع اردن و بسیاری از مناطق موجود در شهرک های اسرائیلی.

اسرائیل نخست وزیر بنیامین نتانیاهو گفت: اسرائیل به دنبال برنامه ای برای ضمیمه مناطق مشخص شده در مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد.

اتحادیه اروپا صحبت کردن در برابر این ایده. "در خط با قوانین بین المللی و مربوطه سازمان ملل متحد قطعنامه شورای امنیت و اتحادیه اروپا نمی شناسند اسرائیل حاکمیت بر سرزمین های اشغال شده پس از سال 1967" Borrell گفت. "گام به سوی الحاق اگر اجرا نمی تواند عبور کند بلامنازع."

Lior Haiat سخنگوی اسرائیل وزارت امور خارجه گفت: در یک صدای جیر جیر است که "واقعیت این است که بالا و هرزه اتحادیه اروپا, جوزپ Borrel تصمیم به استفاده از زبان تهدید نسبت به اسرائیل پس از مدت کوتاهی پس از او به عهده گرفت و تنها چند ساعت پس از جلسات خود را در ایران تاسف است & به حداقل می گویند عجیب و غریب."

"ادامه چنین سیاست و رفتار است بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که اتحادیه اروپا نقش در هر فرآیند به حداقل خواهد," او اضافه شده است.

Borrell آغاز شده و در این نقش در دسامبر 2019. قبل از روز سه شنبه بیانیه اتحادیه اروپا تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده و موقعیت در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشنهاد که صادر شد در هماهنگی با اسرائیل و بدون مشورت با فلسطینی ها.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس توصیف کرده است این طرح به عنوان "دوست داشتن از قرن."

Riyad al-ملکی از سوی وزیر امور خارجه, است, به نقل از رسانه های محلی عنوان کرد و گفت که "با وجود فشارهای اعمال شده توسط آمریکا و اسرائیل [اتحادیه اروپا] بیانیه نشان دهنده یک پیروزی برای مشروعیت بین المللی و دیپلماسی از عدالت است که ما در حال تلاش برای جایگزین کردن با دیپلماسی تهدید و ارعاب و تهدید."

انتقاد بین المللی از مغلوب ساختن پیشی جستن طرح نصب است. روز دوشنبه اتحادیه آفریقا بیرون آمد و در برابر برخورد. در بیانیه ای, AU, رئیس کمیسیون موسی Faki Mahamat گفت: این سازمان "یادداشت با نگرانی که در این طرح نادیده حقوق مشروع مردم فلسطین و به منزله نقض جدی خود را به حقوق اساسی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب