چین فروش خودرو سقوط در مارس اما از دست دادن باریک

پکن - چین فروش خودرو کاهش یافته و دوباره در مارس اما ضرر و زیان تنگ در نشانه این صنعت بزرگترین بازار جهانی است

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

پکن - چین فروش خودرو کاهش یافته و دوباره در مارس اما ضرر و زیان تنگ در نشانه این صنعت بزرگترین بازار جهانی است که دوره نقاهت بعد از بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان پکن برطرف ضد بیماری کنترل با توجه به صنعت ،

فروش Suv ها خودروی سواری و ماشین با اجسام حجم پایین 2.6% از سال قبل در 1.5 میلیون بهبود بیش مارس است 48.4% انقباض چین انجمن تولید کنندگان خودرو گزارش شده است.

"بازار خودرو دارای نشانه هایی آشکار از بازیابی" این گروه در بیانیه ای گفت.

CAAM گفت: SUV فروش نشاندهنده "افزایش" داد بدون جزئیات. آن گفت: خرید و فروش وسیله نقلیه دیگر دسته ها کمتر بود.

فروش فرو 81.7 درصد در ماه فوریه چکش جهانی خودروسازان که نگاه به چین به درایو رشد درآمد حاصل پس از, نمایندگی و کسب و کارهای دیگر تعطیل شد, برای مبارزه با سعی کنید برای جلوگیری از این ویروس را گسترش.

حزب حاکم کمونیست آغاز بازگشایی کارخانه ها و رستوران ها و فروشگاه ها در ماه مارس پس از اعلام پیروزی بر شیوع. اما مصرف کنندگان که در حال مضطرب در مورد از دست دادن شغل و یا احیای این ویروس هستند و تمایلی به خرید های بزرگ.

برای چهار ماه اول سال مسافر و فروش خودرو بودند پایین 35.3% از سال قبل در 4.4 میلیون, با توجه به CAAM.

تقاضا در حال حاضر ضعیف بود با توجه به مصرف کننده وحشت در مورد تعرفه جنگ با واشنگتن و کندتر رشد اقتصادی است. کاهش فروش 9.6 درصد در سال گذشته, خود, دوم راست, کاهش سالانه.

رکود است فشردن علامت های تجاری است که در حال سرمایه گذاری میلیاردها دلار برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی تحت فشار برای دیدار با دولت اهداف فروش.

مارس فروش باطری و بنزین خودروهای هیبریدی برقی کاهش 26.5% از یک سال پیش در ماه آوریل به 72,000. برای چهار ماه اول سال فروش شد خاموش 43.4 درصد در 205,000.

تقاضا برای برق ضعیف سال گذشته پس از پکن کاهش یارانه ها است که کمک به ایجاد چین بزرگترین بازار حسابداری برای نیمی از فروش جهانی. دولت اعلام کرد در ماه گذشته آن را گسترش یارانه ها از طریق 2020 به ساحل تا فروش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب