'آن را تا حدی در من': GOP رسمی می گوید تقلب هشدار مانع رای-با-پست فشار

بزرگنمایی این تصویر اوهایو رای دهندگان رها کردن برگه های رای خود در ماه گذشته در دیتون. دولت جمهوری

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اوهایو رای دهندگان رها کردن برگه های رای خود در ماه گذشته در دیتون. دولت جمهوری خواه از ایالت بدست پوش بک از درون خود مایل به گسترش رای گیری غایب در طول بیماری همه گیر. مگان Jelinger/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مگان Jelinger/خبرگزاری گتی ایماژ

جمهوری خواه مقامات دولتی که می خواهند به گسترش غایب و پست الکترونیکی-در رای گیری در این بیماری همه گیر را در بر داشت خود را در یک موقعیت ناراحت کننده با توجه به حزب خود شد.

رئیس جمهور تهمت ادعا کرده است بارها و بارها بدون ارائه شواهد که پست الکترونیکی-در رای گیری رسیده است برای تقلب و بد برای ایران. او و دیگر جمهوری خواهان را متهم کرد که دموکرات ها ممکن است استفاده از آن به "سرقت" انتخابات.

کنتاکی وزیر امور خارجه مایکل آدامز گفت NPR او خود را "از سر گرفته شده" توسط برخی از هموطنان جمهوریخواهان برای طرح خود را برای ارسال هر ثبت نام رای دهندگان کارت پستال گفتن آنها را چگونه به راحتی می توانید برای درخواست یک غایب رای گیری برای دولت ژوئن 23 اولیه.

"بزرگترین چالش من در حال حاضر در حال ساخت مفهوم رای گیری غایب کمتر سمی برای اوباما," او گفت:.

آدامز گفت: این فرض که رای گیری غایب است و کمتر امن است خسته کننده به دلیل کنتاکی پادمان در محل برای محافظت در برابر تقلب — از جمله نیاز مردم برای درخواست رای گیری به جای به طور خودکار ارسال آنها را به هر کس در رای دهندگان رول.

اما آدامز بستری او تا حدی مقصر است. مانند بسیاری از جمهوری خواهان او برای کار بر روی پلت فرم از مبارزه با تقلب انتخابات. مبارزات انتخاباتی خود شعار بود که "آن را آسان به رای و به تقلب."

"این تا حدودی به من چرا که من در مورد آن صحبت کردیم در کمپین" آدامز اذعان کرد. "اما این کار من در حال حاضر برای آرام کردن ترس مردم."

به عنوان بسیاری از کارشناسان گفته اند که برای سال آدامز گفت: مواردی از تقلب انتخابات بسیار نادر است و بیشتر احتمال دارد به در کوچک محلی نژادها از یک ایالت یا انتخابات.

"افرادی که فکر می کنم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به انتخابات به سرقت رفته از طریق پست آن را فقط پوچ" او گفت:.

آدامز این است که نه تنها جمهوری خواه وزیر امور خارجه در یک موقعیت مشابه در حالی که تلاش برای پرداختن به نگرانی های رای دهندگان و نظرسنجی از کارگران درباره خطرات بالقوه بهداشتی در شخص رای گیری. مقامات بهداشت در ویسکانسین گزارش که نزدیک به 70 نفر از COVID-19 تشخیص داده شده اند در رای دهندگان و نظرسنجی از کارگران که در زمان دولت آوریل 7 انتخابات.

پس از گرجستان و وزیر امور خارجه براد Raffensperger تصمیم به ارسال absentee ballot برنامه به 7 میلیون رای دهنده برای دولت خود را در تاریخ 9 ژوئن اولیه دولت جمهوری خواه مجلس دیوید Ralston شکایت در مصاحبه ای که با آن می تواند منجر به تقلب و "بسیار مخرب" برای ایران.

در نوادا به مجلس شکایت وزیر امور خارجه باربارا Cegavske بیش از برنامه ریزی برای برگزاری یک بیشتر پست اولیه در ژوئن 9. آنها استدلال می کنند که این امر منجر به تقلب و رقیق آرای مشروع رای دهندگان ادعا می کنند که یک قاضی اخراجی به عنوان بی اساس است.

مخالفان از لوئیزیانا جمهوری خواهان در مجلس قانونگذاری ایالتی مجبور وزیر امور خارجه Kyle Ardoin به مقیاس خود غایب-رای گیری طرح است.

در اوهایو وزیر امور خارجه فرانک لاروس رو برخی از پوش بک از درون حزب خود را گسترش بیش از رای گیری غایب از جمله برای انتخابات ماه نوامبر. اوهایو برگزار شد همه پست های اولیه در آوریل 28.

"از آنجا که از ملی استدلال برخی از افراد نوعی از حفر شده به این رای از طریق پست و بد است, رای در فرد خوب است.' این واقعیت است که آن را کاملا ساده است," او گفت:.

لاروس گفت که او تا به حال به توضیح است که پست الکترونیکی-در رای گیری در اوهایو امن است به دلیل حمایت های چنین به عنوان امضا تطبیق و توانایی رای دهندگان به خود را پیگیری رای گیری آنلاین. او اشاره کرد که هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان در این ایالت استفاده از رای گیری غایب در تقریبا به تعداد مساوی.

در واقع نظر سنجی های متعدد نشان داده اند که اکثر رای دهندگان از جمله جمهوری خواهان — آیا می خواهید به قادر به رای دادن از طریق پست به خصوص در طول بیماری همه گیر.

با وجود مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات مذاکرات مقامات تشویق شده اند جمهوری خواهان برای رای دادن غایب در مسابقات سراسر کشور در بخش, چرا که آنها نگران هستند که دموکرات ها خواهد بود قادر به استفاده از رای گیری از طریق پست به نفع خود.

حتی تهمت توییتی در طول های اخیر ویژه انتخابات برای کنگره آمریکا در کالیفرنیا است که حامیان جمهوری خواه نامزد باید "پست در آراء و بررسی است که آنها در حال شمارش!"

دیوید بکر, مدیر اجرایی مرکز غیر انتفاعی برای انتخابات نوآوری و تحقیقات که با این نسخهها کار از نزدیک با دولت های محلی و مقامات انتخابات گفت: اکثر کمیسیون های انتخاباتی می خواهند به هدایت روشنی از سیاسی crossfire به عنوان آنجا که ممکن است.

"آنها فقط از نوع بی سر و صدا تلاش به انجام کار خود را و ماندن در بالای سیاسی فرای. من فکر می کنم که بهترین استراتژی برای آنها" بکر گفت که مقامات در حال حاضر کار سختی در تلاش برای تعادل عمومی تمایل به رای دادن در فرد با پیچیده تدارکات گسترده پست الکترونیکی-در انتخابات.

او گفت: مسئولان نیز باید برای اطمینان از این که انتخابات امن است. حتی اگر تقلب انتخابات بسیار نادر بکر گفت: او معتقد است که همه در مورد آن صحبت می تواند به تضعیف اعتماد به نفس در نتایج و "توان توسط بازنده در انتخابات به سلب مشروعیت نتیجه."

شاید برای پوشش پایگاه های خود را, برخی از جمهوریخواهان وزرای دولت از جمله در گرجستان و غرب ویرجینیا — اعلام کرده اند که آنها در حال راه اندازی ویژه نیروهای وظیفه در این سال برای نظارت بر پست الکترونیکی-در رای گیری برای نشانه هایی از تقلب. کنتاکی را آدامز گفت: او قصد دارد برای اعلام چنین نیروی کار به زودی.



bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب