مجسمه سوار کردن در لندن به تظاهرات رود

لندن - مقامات در لندن سوار کردن یک بنای یادبود جنگ و یک مجسمه از زمان جنگ نخست وزیر وینستون چرچیل جلوتر از انت

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

لندن - مقامات در لندن سوار کردن یک بنای یادبود جنگ و یک مجسمه از زمان جنگ نخست وزیر وینستون چرچیل جلوتر از انتظار رقیب تظاهرات ضد نژاد پرستی و راست معترضان به عنوان شهردار این شهرستان در روز جمعه خواست معترضان به ماندن در خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

آثار تاریخی تبدیل شده اند و عمده تمرکز مشاجره در تظاهرات علیه نژاد پرستی و خشونت پلیس پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو به گردن او.

یک مجسمه از تاجر برده ادوارد Colston شد بريدن از آن ستون توسط معترضان در زبان انگلیسی شهرستان بندر بریستول در روز یکشنبه و ریخته در بندر.

چندین مجسمه شده اند مخدوش در طول تظاهرات گسترده در سراسر این کشور از جمله چرچیل بود که daubed با کلمات "یک نژادپرست است." پلیس در حال حاضر ترس راست گروه طرح به دنبال رویارویی تحت پوشش حفاظت از مجسمه.

با بیشتر تظاهرات انتظار می رود در تعطیلات آخر هفته یک محافظ صفحه تخته سه لا ساخته شد و در اواخر روز پنجشنبه در اطراف مجسمه چرچیل در خارج مجلس. مقامات همچنین حصارکشی اطراف تهی گور یک بنای یادبود برای بریتانیا در جنگ مرده است.

یک زندگی گروه ماده در لندن گفت: آن را خواستار شد و یک برنامه ریزی اعتراض در روز شنبه به دلیل حضور راست فعالان آن را نا امن هر چند برخی از ضد نژادپرستی تظاهرات هنوز هم به احتمال زیاد به جمع آوری. یکی دیگر از ضد نژادپرستی تظاهرات جمعه راه انداخت و به جلو بروید.

مقامات خواسته اند که معترضان به جمع آوری به دلیل ادامه داد: خطر گسترش coronavirus. گردهمایی بیش از شش نفر در حال حاضر محروم در انگلستان اگر پلیس اجازه قبلی تظاهرات را به محل.

شهردار لندن صادق خان گفت که او "بسیار نگران آن است که تظاهرات در مرکز لندن نه تنها خطر گسترش COVID-19 اما می تواند منجر به اختلال و خرابکاری و خشونت است."

او گفت: راست گروه های برنامه ریزی شده به "تحریک به خشونت و تنها هدف آنها این است که برای منحرف کردن و ربودن این موضوع مهم است.

"ماندن در منزل و نادیده گرفتن آنها بهتر است پاسخ این آخر هفته."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب