عرفان خان می میرد; بازیگر هندی به نظر می رسد در متقاطع آمار میلیونر زاغه نشین'

بزرگنمایی این تصویر بازیگر Irrfan Khan, درگذشت, در سن 54 بعد از یک تحسین حرفه ای فیلم در هند و در صح

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازیگر Irrfan Khan, درگذشت, در سن 54 بعد از یک تحسین حرفه ای فیلم در هند و در صحنه بین المللی. او در اینجا دیده می شود در سال 2018 به هنگام بازدید از پارک سیتی ایالت یوتا است. ری Tamarra/GC تصاویر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ری Tamarra/GC تصاویر

بالیوود بازیگر Irrfan Khan — یک نسل از شمال هند سلطنتی که در عمل در اپرا صابون قبل از بازی در ده ها تن از زبان هندی-فیلم های زبان و متقاطع بازدید مثل میلیونر زاغه نشین — درگذشت در بمبئی در سن 54. خود را سخنگوی احمد خان (بدون ارتباط) تایید مرگ به NPR.

بازیگر درگذشت, شنبه در بیمارستانی در بمبئی پس از بستری برای عفونت روده بزرگ. او همچنین تحت درمان یک نوع نادر از سرطان غدد.

"عرفان قوی بود روح کسی که جنگیدند تا پایان است و همیشه الهام بخش همه کسانی که نزدیک به او" این بازیگر تیم نوشت: در متن پیام به NPR و دیگر رسانه های خبری. "او قوی بود در مبارزه خود را و همه ما باید قوی بیش از حد در این از دست دادن."

خان برنده چهار Filmfare awards — بالیوود معادل جوایز اسکار. او با بازی یک بازرس پلیس در سال 2008 فیلم میلیونر زاغه نشینحدود یک نوجوان از محله های فقیرنشین بمبئی که رقابت در هند نسخه از این که می خواهد به یک میلیونر بازی تلویزیون نشان می دهد.

خان همچنین ستارهدار در هالیوود محصولات از جمله Life of Pi, Jurassic World و شگفت انگیز مرد عنکبوتی.

او به نظر می رسد در بیش از 50 بالیوود است. او گذشته بود Hindi-زبان کمدی درام Angrezi متوسط که در آن او نقش یک طبقه متوسط تنها پدر است که می خواهد خود را به انجام برسانند دختر رویای تحصیل در لندن است. منتشر شده در مارس 13, این فیلم یکی از آخرین فیلم های نشان داده شده در تئاتر قبل از آنها تعطیل شد, با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

خان به خاک سپرده شد بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی خود را سخنگوی گفت. عزاداران و رسانه ای صف در خارج از گورستان در شمال بمبئی. جمعیت شامل حداقل دو معروف بالیوود مدیران.

مراسم تجلیل نیز جاری شدن سیل در رسانه های اجتماعی.

"عرفان خان مرگ از دست دادن است به دنیای سینما و تئاتر" نارندرا نخست وزیر هند است.

در سال 2011 خان اهدا شد Padma شری هند چهارم-بالاترین غیرنظامی جایزه برای کمک های خود را به سینما.

"از آنجا که گرامی داشتن این واقعیت است که شما بخشی از زندگی ما ایم" ستاره بالیوود, Shah Rukh Khan (همچنین هیچ رابطه ای) که مشغول به کار با Irrfan Khan در چندین فیلم.

خان متولد شد Sahabzada Irfan Ali Khan on Jan. 7, 1966 در شمال غربی هند در ایالت راجستان سخنگوی خود را تایید کرد. عنوان Sahabzada connotes اصل و نسب سلطنتی اما او کاهش یافته است آن را در اوایل زندگی و تغییر املای عرفان اضافه کردن اضافی 'r'. پدر او صاحب یک موفق تایر کسب و کار.

خان آغاز بازیگری او در بیست سالگی ظاهر شدن در تلویزیون و اپرا صابون. اولین فیلم خود را در آمد و در سال 1988 با سلام بمبئی, یک هندی-زبان درام در مورد بمبئی کودکان خیابانی که در آن خان بازی یک نقش جزئی.

خان نبود بالیوود heartthrob که نمونه آهنگ-رقص توالی. او شناخته شده بود خود را برای اجراهای ستاره ای و نقش های متنوع. در Paan Singh Tomarاست که بر اساس یک داستان واقعی, خان نقش یک برنده جایزه دونده که تلاش می کند تا انتقام خود را از قتل. در Lunchboxخان به تصویر می کشد آرام ایم که می افتد در عشق با یک زن عجیب و غریب پس از عشق او را یادداشت کنید تحویل به او اشتباه است. یکی از به یاد ماندنی ترین نقش در آمد Maqboolهند اقتباس از شکسپیر مکبثکه در آن خان نقش به عنوان شخصیت.

"با وجود آسان شاخص به دانستن این که آیا یک فیلم بالیوود است که ارزش وقت خود را: اگر فیلم خوب می شود, بررسی, اگر فیلم افتتاحیه آخر هفته مجموعه در دو چهره و اگر ستاره فیلم عرفان خان" منتقد فیلم Poulomi Das گفت NPR در ایمیل.

خان از دست مادر خود را بیش از آخر هفته اما نمی تواند با او به دلیل coronavirus مستند در هند. با توجه به رسانه های به او پرداخت می شود آخرین جهات در یک تماس تصویری.

"گاهی اوقات شما از خواب بیدار با یک تکان خوردن با زندگی تکان دادن شما تا" خان تا به حال ارسال شده در توییتر در سال 2018 با اشاره به مبارزه با سرطان است. "کوچک بود که من شناخته شده است که من جستجو برای نادر داستان را به من پیدا کردن یک بیماری نادر است."

او جان سالم به در با همسر خود Sutapa Sikdar یک بالیوود نویسنده فیلمنامه و دو پسر Babil و Ayan.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب