ستون: "من به شما شلیک خواهد کرد' نیست یک شعار انتخاباتی برای D. A. جکی Lacey

من نفرت استفاده بیش از حد از واژه "بد اپتیک." اما زمانی که شما در حال اجرا برای یک دوره دیگر به عنوان L. A. شه

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

من نفرت استفاده بیش از حد از واژه "بد اپتیک." اما زمانی که شما در حال اجرا برای یک دوره دیگر به عنوان L. A. شهرستان دادستان منطقه و شوهر خود می ایستد و در ورودی خانه خود را با اسلحه و تهدید به شلیک کسی که روز قبل از انتخابات است که می تواند نسبتا تواند به عنوان بد اپتیک.

این اتفاق جمعه صبح در گرانادا هیلز خانه D. A. جکی بین دو ترم وقت که انتخاب مجدد پیشنهاد تقسیم جامعه و هم زده فعالان از جمله اعضای بزرگ سیاه زندگی مهم است.

برخی از این فعالان که لعنتی آفریقایی آمریکایی D. A. برای بودن سخت تر از در افسر-درگیر تیراندازی و دیگر مشخصات بالا موارد جمع آوری شده در خارج Lacey خانه در سپیده دم در اعتراض به عملکرد خود و آنچه آنها می گویند که او ماهها امتناع از ملاقات با آنها.

چه اتفاقی افتاد بعد دستگیر شد و در یک ویدیو که گسترش سریع تر از یک آتش سوزی.

تبلیغات

"Get off my ایوان" Lacey شوهر, دیوید می گوید در تهدید آمیز به عنوان او می ایستد در راهرو بازوی طولانی انگشت بر روی ماشه یک ملاحظه هیچ مزخرف تفنگ.

"آیا شما با رفتن به ساقه من است ؟" پاسخ یک بازدید کننده.

"من به شما شلیک خواهد کرد می گوید:" لاکی است. "دریافت من در ایوان."

"شما می توانید بگویید جکی لاکی که ما در اینجا?" او خواسته است.

تبلیغات

"برای من مهم نیست که شما چه کسی هستید" پاسخ او سفارش زن خود ایوان و گفت: او با پلیس تماس بگیرید. سپس او می بندد.

"او کشیده تفنگ و اشاره آن را در قفسه سینه من" یک صدای زن می گوید.

آن را زشت و آن را مطرح بسیاری از سوالات.

مهم نیست که چگونه علامت او ممکن است احساس خود را در مورد همسر خود را مورد آزار و اذیت بود و آن را مناسب برای Lacey به نقطه تفنگ معترضان ...

البته که نه.

او می خواهم بهتر شده است نه پاسخ دادن به درب در تمام و یا تماس با پلیس در وهله اول. مگر اینکه او فکر کرد که معترضان مسلح بودند و یا برنامه ریزی برای پشت سر هم به خانه اش تکان دادن تفنگ در اطراف بود و بی پروا و به طور بالقوه خطرناک است چیزی برای انجام وجود دارد و حتی یک سوال که آیا antics خود را می توان به عنوان یک جرم و جنایت است.

و در اینجا یکی دیگر از سوال:

شد این نمایشگاه از معترضان برای رفتن به خانه از یک مقام دولتی و حمله به حریم خصوصی?

تبلیغات

که یکی از سخت تر به جواب اما من برای پاک آمده اینجا و اعتراف کنم که در طول دوره طولانی از زندگی حرفه ای من به عنوان یک روزنامه نگار من در مناسبت گرفته گام های اضافی برای مقابله با کسانی که در تلاش بودند برای جلوگیری از من.

Lacey به معترضان می گویند که آنها وعده داده شده بود در یک جلسه که هرگز اتفاق افتاده است. به طور معمول, آنها باید اعتراض خود را در خارج از مرکز شهر لس آنجلس دفتر گاهی اوقات قرائت اسامی قربانیان به ضرب گلوله توسط پلیس.

اعتراض در دفتر عادلانه است, بازی, برای اطمینان حاصل کنید. رفتن به Lacey خانه صبح روز دوشنبه یک راه برای ایجاد یک بیانیه اما در روز قبل از انتخابات آن را به وضوح نیز یک سیاسی کاری.

Jasmyne Cannick یک دیرین فعال و در حال حاضر مدیر ارتباطات برای Lacey دشمن راشل رسی گفت: او می تواند درک عمومی رسمی و نه شاد بودن در مورد داشتن معترضان در مقابل ایوان. اما او در ارائه برخی از زمینه در مورد Lacey.

"کوتاه و لاغر از آن را برای من گفت:" Cannick است که Lacey است اجتناب شود یک هسته حوزه از رای دهندگان که موضوع را با عملکرد شغلی. "مردم نا امید و عصبانی .... او نشان می دهد تا برای ملاقات با دیگر حوزه."

در ماه اکتبر گذشته Cannick گفت: Lacey توافق کردند که ملاقات با منتقدان در دست زدن به غرب هالیوود مورد مربوط به مرگ جوان سیاه در خانه سفید و دموکرات جمع آوری کمک اما او reneged. پس از یک ژانویه مناظره با مخالفان در D. A. s نژاد رسی و جورج Gascón Lacey ذکر تظاهرات به عنوان یک دلیل برای تعظیم کردن از آینده به بحث.

این اشتباهات سیاسی توسط لاکی تنها موجب خشم منتقدان او.

روز دوشنبه و چند ساعت پس از حادثه در خانه اش یک مشخصه متزلزل Lacey برگزار شد یک کنفرانس خبری که در آن او عاطفی و شخصی و دفاعی است.

تبلیغات

او گفته بود "عمیقا متاسف" برای آنچه که او انجام داده بود و می خواست معترضان به می دانم که او قصد نیست به هر کسی آسیب برساند. او گفت که او تا به حال همیشه انجام کار خود را به عنوان دیکته حقایق و قوانین و او صحبت کرد نوظهور شجاعت. اما من تو را دیدم چه بیشتر شبیه خستگی نسبت به حل و فصل.

که آیا Lacey به حال reneged وعده داده شده در جلسات با منتقدان او گفت:

"در گذشته من ارائه شده برای دیدار با زندگی مهم نیست اما من احساس کردم باید آن را در یک و یا یک گروه کوچک. آنها را رد کرد و آن را ارائه می دهد. به نظر می رسد مانند آنچه آنها می خواهم که به من شرمسار و ارعاب من است."

او به خود جلب کرد یک خط در تظاهرات در خانه او بود.

"باور کنید یا نه Laceys خصوصی مردم," او گفت:. "ما انتظار داریم مردم را ورزش 1 خود را اصلاح درست اما ما خانه ما پناهگاه و ما باور نمی کنم باور نمی کنم آن را عادلانه است یا راست برای معترضان به نشان می دهد تا در خانه از افرادی که زندگی خود را وقف خدمات عمومی."

من قطعا می تواند درک دیدگاه او, اما من فکر می کنم او می تواند خنثی تنش و اجتناب دوشنبه صبح افتضاح جلسه با منتقدان او.

هنگامی که شما انتخاب و به شما به طور طبیعی انجام تسلیم برخی از حفظ حریم خصوصی و از آن زمان به دنبال کار دیگری که هزینه می شود بیش از حد بالا است. اجتناب از منتقدان نشانه ضعف است. شنیدن آنها می تواند منجر به درک بهتر تمام اطراف — و یا حداقل خنثی کردن یک وضعیت بد. می خواهم بدانم در حال حاضر اگر لاکی که حمایت قوی در جامعه اجرای قانون است بیش از حد آسیب دیده به یک رهبر موثر رفتن به جلو.

که گفت:, من تحسین Lacey برای ظهور خود را به عنوان یک زن از رنگ و برای, در میان چیزهای دیگر او تمرکز بر انحراف مردم از سنتی به سیستم عدالت زمانی که جنایات خود را به احتمال زیاد ناشی از بیماری های روانی اگر چه ما به هیچ وجه جایی که ما باید در این جبهه. در زندان های محلی هنوز هم به عنوان نهادهای روانی برای هزاران نفر.

در اواخر سال گذشته Lacey بود در میان محلی هیئت که بازدید تریسته, ایتالیا, برای مطالعه بهتر سیستم. من همراه در سفر و یک شب به عنوان مقامات دولتی مشترک یادداشت Lacey عاشقانه تحویل یک تماس به وجدان در خلقت انسانی تر جایگزین حبس.

آن را سخت بدانید که آیا و چگونه صحنه دوشنبه در Lacey خانه را بر نتیجه انتخابات است.

برخی ممکن است برنده بیش از Lacey شخصی و صادقانه پاسخ به تفرقه فرهنگ سیاسی و آنچه که او را دیدم به عنوان یک حد خود تجاوز کرده است.

دیگران ممکن است فکر می کنم آنها شاهد پایان برای کسی که در این کار به اندازه کافی بلند اگر نه کمی بیش از حد طولانی است.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن