در شمال ویرجینیا یک فشار مردمی برای کمک به Latinos مبارزه با کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر یک سطل استفاده می شود به جمع آوری نمونه ها پس از مردم تست شده برای COVID-19 دیده

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک سطل استفاده می شود به جمع آوری نمونه ها پس از مردم تست شده برای COVID-19 دیده می شود در یک درایو از طریق تست سایت در Arlington, Va., در 20 مارس. یک گروه در شمال ویرجینیا است که توجه ویژه ای به کروناویروس و تاثیر آن بر Latinos. اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ

عنوان لاتین خانوار در سراسر کشور در حال کوبیده با شیوع ویروس کارکنان از محله بهداشت زنجیره ای از کلینیک های پزشکی در ویرجینیای شمالی با تشدید تلاش های تست در مناطق که در آن جامعه است که سخت ترین ضربه.

از مرکز بهداشت 30,000 بیماران 50 درصد از مهاجران آمریکای لاتین نقطه از آمریکای مرکزی. آنها عمدتا کم درآمد و بیمه. و اگر آنها را تشکیل می دهند و نیمی از این جمعیت از بیماران Latinos نمایندگی نزدیک به 90 درصد از کسانی که تست مثبت برای COVID-19 در گروه کلینیک.

در یک روز در اوایل این ماه تیم پزشکی تلاش های آنها را در زمان به یک پارکینگ کوچک در نزدیکی چهار مایل اجرای پارک در شهر اسکندریه. یک آبی بزرگ چادر در ورودی بسیاری مارکس یکی از پنج موقت coronavirus تست سایت.

"بعد از پیاده روی تا بیمار می آمد می گوید:" جسیکا Alvarenga یک دستیار پزشکی اداره آزمون در این غرفه بیش از یک دستگاه مخابره ترانزیستوری.

در ضمن ماسک چادری مردم در پای فرم دو خط در حالی که carloads از بیماران مبتلا به جلو در برای های مربوطه خود را درایو-از طریق قرار ملاقات.

"تست میزان در برخی از جوامع اقلیت در سراسر کشور بسیار پایین تر است می گوید:" دکتر Basim خان پزشک مراقبت های اولیه و مدیر اجرایی محله بهداشت. "بنابراین نه تنها آنها در حال گرفتن بیشتر نامتناسب نهفته, اما شما همچنین شاهد است که پاسخ نه به عنوان قوی به عنوان آن نیاز به."

Latinos را تشکیل می دهند در حدود 18 ٪ از جمعیت ایالات متحده. اما زمانی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به تازگی تجزیه و تحلیل موقت COVID-19 کشته و نژادی و قومی داده ها در مناطق که در آن بیش از 100 نفر کشته شده بود, آن را در بر داشت Latinos ساخته شده حدود 27 درصد از coronavirus مرگ و میر.

خان امید به تغییر است که روایت خود را برای بیمارانی که خانه خط مرز آرلینگتون کانتی و اسکندریه منطقه ای به نام Arlandria. هجوم السالوادور مهاجران در سال 1980 به دست آورده و آن را به نام مستعار "چیریلگوا" پس از این شهر در ساحل اقیانوس آرام از ال سالوادور.

محله بهداشت آزمایش قرار گرفته است و بیش از 800 نفر در COVID-19 تا کنون. خان می گوید اعضای جامعه لاتین در تلاش برای منزوی کردن خود و حتی پس از آنها آزمایش مثبت است. آنها اغلب کار کم-شغل پرداخت تلقی "ضروری" — گاهی اوقات با هیچ دنده محافظ.

و موانع زبان و سوالات بیش از وضعیت مهاجرت می تواند آن را سخت تر برای Latinos برای دسترسی به سیستم مراقبت های بهداشتی و یا مزایای بیکاری است که می تواند کمک کند.

"از آنجا که آنها این بیماری آنها به وضوح قادر به کار است و آنها در حال تلاش برای نگه داشتن مواد غذایی در جدول" خان می گوید. "این واقعا استرس زا و به چالش کشیدن وضعیت برای بسیاری از بیماران ما که تست مثبت است."

ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم اعلام کرد که دولت آغاز خواهد شد "فاز یک" بازگشایی در مه 15.

اما برای برخی از, آن را بسیار آسان به حرکت به جلو.

Silsa Ortiz de کاتالان, 47, میان محله بهداشت بیمارانی که زندگی در شرایط شلوغ در خانه. کاتالان قرارداد coronavirus در اواخر ماه مارس و گسترش این بیماری به کل خانواده چهار. کاتالان شوهر و دو پسر بزرگسال به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان یک خوابه.

"من مشغول به کار بود بدون دستکش و بدون ماسک," او می گوید در اسپانیایی کلمات او تفسیر یک محله کارگر سلامت.

"من شروع به احساس می کنم مثل من تا به حال تب و شروع کردم به تکان دادن اما من توجه بیش از حد, بنابراین من نگه داشته در حال کار" کاتالان می گوید. او استخوان و گلو شد درد اما او از طریق درد برای چند روز در یک شناخته شده فروشگاه صنایع دستی.

این بومی گواتمالا می گوید آخرین COVID-19 آزمون برگشتم منفی نشان می دهد او را بازیافت اما او دیگر مشکل: بعد از اینکه از کار به مدت پنج هفته چگونه است که او از رفتن به پرداخت گذشته به علت اجاره برای مه ؟

به گفته های اخیر واشنگتن پست-نظرسنجی ایپسوس 20 درصد از لاتینی ها می گویند آنها گذاشته شده است و یا furloughed پس از وقوع آغاز شد — در مقایسه با 11 درصد از سفید پوستان و 12 درصد از کارگران از دیگر نژادها. آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین نیز در حال مرگ از COVID-19 در بالاترین میزان است.

هنگامی که یک بیمار نتیجه تست مثبت می آید از آزمایشگاه پزشکی کارکنان در محله سلامت از رسیدن به بیمار به بحث در مورد علائم و تعیین سطح نظارت مورد نیاز است. برای کسانی که با حاد تر علائم پزشک توصیه خواهد کرد تحویل oximeter پالس به بیمار برای بررسی سطح اکسیژن خود را.

در همین حال گروه دیگری از کارگران در کلینیک انجام ردیابی تماس با بیمارانی که تست مثبت است. آنها همچنین ارائه خانواده ها با مواد غذایی است.

به عنوان کسب و کار در سراسر کشور بازگشایی خان اصرار مقامات دولتی به تمرکز بر جوامع بسیاری نهفته با تهاجمی تر تست.

"اول از همه, آن را فقط کار درست را انجام دهید. اما دوم این است که آن را کاهش می دهد احتمال گسترده تر گسترش," او می گوید. "ما به عنوان خوب به عنوان ضعیف ترین حلقه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن