لباس های شسته شده بین ایمیل: کار از خانه می رود ویروسی در زمان Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر Malte مولر/گتی ایماژ/fStop اوایل یک روز صبح در هفته گذشته سیندی رویز پیوست

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398
Working from home
بزرگنمایی این تصویر
Malte مولر/گتی ایماژ/fStop

اوایل یک روز صبح در هفته گذشته سیندی رویز پیوست صفوف به تازگی کارگران از راه دور در حال حاضر میلیون ها قوی است. Dun & Bradstreet اطلاعات مالی شرکت رویز که در آن کار می کند در فروش بسته آن دفتر پس از گزارش از coronavirus موارد در نزدیکی شهرستان سن ماتئو, کالیفرنیا.

برای بسیاری از گسترده آغوش از کار از راه دور است که یک تغییر خوشایند آنها همیشه می خواستم. آنها واکنش در رسانه های اجتماعی راه بچه ها جشن روز برف: هیچ رفت و آمد! برنامه انعطاف پذیر! خانه پخته شده ناهار!

رویز نیست که در اردوگاه. مطمئن شوید که او می گوید: برخی از قدرت پردازش اگر شما آن است که: "من انجام لباس های شسته شده."

بیشتر او می گوید: او نتواند چیز را در دفتر ویژه خود هدست بزرگ-صفحه نمایش کامپیوتر و مهمتر از همه همکاران او.

همچنین کار از خانه درد است. او Wi-Fi است و نه سریع و نه به اندازه کافی امن برای دسترسی به برخی از مهم وب سایت — که همه او را به یاد که چرا او را ترک آخرین نزدیکی جایی که او مشغول به کار از راه دور در هر روز است.

"شما می دانید من یک فرد است که باید در دفتر" رویز می گوید.

Coronavirus قرار دادن کنترل از راه دور کار را به یک غول پیکر آزمون در یک مقیاس بی سابقه است. در سراسر چین, ایتالیا, ژاپن و کره جنوبی کارگران بوده است مستند.

در هفته گذشته این اتفاق در سیاتل. آمازون, Facebook مایکروسافت و گوگل تمام گفته کارکنان وجود دارد باقی می ماند خانه.

توییتر و پرداخت شرکت مربع نیز کار از راه دور. و منابع انسانی ادارات در همه جا در حال ساخت برنامه های احتمالی که شامل نگه داشتن کارگران خانه.

این یک آزمایش است که هم آموزش شرکت های زیادی در مورد چگونه به خوبی عملکرد آنها را زمانی که آنها همه با هم.

حدود یک هفته پیش SquareFoot نیویورک تجاری شرکت املاک و مستغلات گفت: کارگران آن به کار از خانه. آخرین بار که اتفاق افتاد این بود که یک سال پیش زمانی که اینترنت دفتر رفت.

"دو سوم از کارکنان بودند مانند," اوه اما من لپ تاپ در محل کار "می گوید:" جاناتان Wasserstrum مدیر عامل شرکت SquareFoot.

در این زمان او می خواهد به آماده می شود. اما شخصا Wasserstrum بدون فن کار از راه دور. او می گوید آن را غیر ممکن است به خواندن یک اتاق بیش از یک کنفرانس خط. به علاوه حدود یک سوم از SquareFoot کارکنان کارگزاران — آنها تور ساختمان با مشتریان.

"اگر همه از ناگهانی آنها گفت: شما نمی توانید چهره به چهره ملاقات با مردم آن می شود سخت تر برای ما برای انجام یک دسته از کسانی که معاملات" Wasserstrum می گوید.

در واقع از راه دور کار همیشه ممکن نیست. کمتر از نصف می تواند انجام دهد تا حداقل برخی از زمان با توجه به یک نظرسنجی گالوپ. ساعتی کارگران پرداخت می شود نیست اگر آنها کار نمی کنند و کسانی که در خرده فروشی و تولید و یا مراقبت های بهداشتی معمولا باید از لحاظ جسمی در حال حاضر به کار می کنند.

اما آن را یک ابزار استخدام و گرفتن برای افرادی مانند تریستان Guyette رشته مدیریت برای سازمان های غیر انتفاعی که دوست دارد کار از خانه در تولیدو اوهایو.

"برای من, آن را بسیار آسان تر برای کار در سکوت" Guyette می گوید. "من همچنین درک این واقعیت است که من می توانم انتقال از یک اتاق به اتاق اگر من احساس فوق العاده سازنده است."

Guyette دارای سیستم ایمنی بدن ضعیف می تواند به بسیاری از کارگران از راه دور در سراسر جهان را به ماندن در منزل به دلایل بهداشتی.

وب کم خوب stand-ins برای فرد در جلسات Guyette می گوید. "من همچنین متوجه همه ساخته شده است برای این است. اگر شما بسیار برونگرا — که نه من — شما احتمالا نمی خواهد لذت بردن از این تا آنجا که من انجام دهد."

Guyette امید coronavirus کمک خواهد کرد که ترویج از راه دور کار می کنند. "اگر کارکنان ندارد و آمد در آنها در حال پرداخت به رفت و آمد آنها در حال اضافه کردن به کربن [و] آنها لازم نیست برای خرید و یا آوردن یک ناهار."

این روشن نیست که آیا coronavirus را تغییر Wasserstrum ذهن در مورد کار از راه دور. شرکت او دستور داد بار از ضد عفونی کننده دست و گفته کارکنان برای بازگشت به دفتر.

"من باور نمی کنم مردم به عنوان مولد در خانه," او می گوید. اما او ممکن است تجدید نظر است. او نگران همسرش است که در هفت ماه باردار و هنوز هم رفت و آمد به کار در مترو.

"خواهیم دید که چقدر دیگر ما را ارسال را به انجام," او می گوید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب