نظرسنجی: آمریکایی ها هستند unhappiest آنها بوده است و در 50 سال

ST. پترزبورگ فلوریدا. - آن بوده است یک سال برای آمریکا و روان. مردمی در آمریکا بیشتر ناراضی امروز از آنها بوده

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا. - آن بوده است یک سال برای آمریکا و روان. مردمی در آمریکا بیشتر ناراضی امروز از آنها بوده است و در حدود 50 سال است.

این توپر — و در عین حال تعجب آور — نتیجه گیری می آید از COVID پاسخ ردیابی مطالعه انجام شده توسط NORC در دانشگاه شیکاگو است. آن را می یابد که فقط 14 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که آنها بسیار خوشحال هستیم از 31 درصد است که همان گفت در سال 2018 است. که در سال 23 درصد گفت: آنها می خواهم اغلب یا گاهی اوقات احساس جدا شده در هفته های اخیر. در حال حاضر 50 درصد می گویند که.

بررسی انجام شده در اواخر ماه مه تساوی در نزدیک به نیم قرن تحقیق از کلی اجتماعی بررسی کرده است که داده های جمع آوری شده در آمریکا نگرش ها و رفتارهای حداقل هر سال از سال 1972. کمتر از 29 درصد از آمریکایی ها که تا کنون نام خود را بسیار خوشحال است که در بررسی.

بسیاری از نظرسنجی جدید به مصاحبه تکمیل شد قبل از مرگ جورج فلوید لمس کردن در سراسر کشور تظاهرات و گفتگو در مورد مسابقه و خشونت پلیس اضافه کردن به احساس استرس و تنهایی آمریکایی ها در حال حاضر رو از شیوع کروناویروس — به ویژه برای آمریکایی های سیاه و سفید.

Lexi واکر یک زن 47 ساله حرفه ای امانتی که زندگی در نزدیکی Greenville, کارولینای جنوبی, احساس اضطراب و افسردگی برای امتداد طولانی از این سال است. او رفت و برگشت به کارولینای جنوبی در اواخر سال 2019 سپس گربه او درگذشت. پدرش در گذشت و در ماه فوریه. فقط زمانی که او فکر او می خواهم و معاشرت در تلاش برای درمان از او غم و اندوه همه گیر رسید.

"این یک چیز پس از دیگری" واکر گفت. "این بسیار سخت است. بدترین چیز در مورد این برای من بسیار من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

در میان دیگر پیدا کردن از نظرسنجی جدید در مورد زندگی در همه گیر:

— عمومی است که کمتر خوش بینانه امروز در مورد استاندارد زندگی بهبود برای نسل بعدی از آن شده است در 25 سال گذشته. تنها 42 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که هنگامی که فرزندان خود را رسیدن به سن خود استاندارد زندگی آنها بهتر خواهد بود. جامد 57% گفت که در سال 2018 است. از آنجا که سوال خواسته بود در سال 1994 قبلی کم بود و 45 درصد در سال 1994.

— در مقایسه با بررسی های انجام شده پس از رئیس جمهور جان اف کندی ترور در سال 1963 و پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11 حملات تروریستی آمریکایی ها کمتر احتمال دارد به گزارش برخی از انواع استرس عاطفی و روانی واکنش های زیر COVID-19 شیوع. کمتر گزارش سیگار کشیدن بیش از حد معمول گریه یا احساس خیره شدن در حال حاضر از پس از آن دو قبلی فجایع چند گزارش از دست داشتن خلق و خوی خود را و یا مایل به دریافت ،

— در مورد دو بار به عنوان بسیاری از آمریکایی ها گزارش تنها بودن امروز به عنوان در سال 2018 و جای تعجب نیست که با توجه به مستندات است که تلاش برای جلوگیری از گسترش این coronavirus وجود دارد نیز افت رضایت از فعالیت های اجتماعی و روابط. در مقایسه با سال 2018 آمریکایی ها نیز در حدود دو برابر به احتمال زیاد به می گویند که آنها گاهی و یا اغلب احساس عدم همراهی (45% در مقابل 27%) و احساس از سمت چپ (37 ٪ در مقابل 18%) در چهار هفته گذشته.

آنچه تعجب آور است گفت: لوئیس Hawkley ارشد تحقیقات دانشمند با NORC در دانشگاه شیکاگو بود که تنهایی نمی شد و حتی بیشتر شایع است.

"آن را به عنوان بالا به عنوان آن می تواند" او گفت:. "مردم باید راهی برای ارتباط با دیگران است. آن را رضایت بخش نیست اما مردم در حال مدیریت به حدی است."

نظرسنجی جدید نشان داد که وجود دارد نبوده است تغییرات قابل توجهی در آمریکا در ارزیابی خود از خانواده های امور مالی پس از سال 2018 است و آمریکایی ها با رضایت خانواده های خود توانایی مالی همراه بود به عنوان بالا به عنوان آن شده است بیش از نزدیک به پنج دهه است.

جاناتان Berney از شهر آستین در تگزاس گفت که این بیماری همه گیر — و در نتیجه اخراج به عنوان یک دیجیتال مدیر بازاریابی برای یک شرکت حقوقی ناشی از او را به ارزیابی مجدد همه چیز را در زندگی خود را. در حالی که او اذعان می کند که او دقیقا مبارک در حال حاضر که منجر به یکی دیگر از ناراحت کننده سوال: او واقعا خوشحال قبل از همه گیر?

"2020 فقط سریع فرستاده معنوی پوسیدگی. زمانی که همه چیز خوب است, شما نمی تمایل به نگاه به داخل است," او گفت:, و اضافه کرد که او زندگی و کار در میامی منطقه قبل از همه گیر رسید. به عنوان فلوریدا برخورد با این ویروس دوست دختر خود را در سمت چپ او و او تصمیم به ترک Austin. "من احتمالا فقط نبود یک پسر خوب به اطراف از همه استرس و اضطراب است. اما این یک بحران وجودی."

Berney که به دنبال کار گفت: همه چیز بهبود یافته از کسانی که در اوایل روزهای تاریک از این بیماری همه گیر. او هنوز هم کار شکار است اما کمی پس انداز برای زندگی در. او گفت که او در تلاش برای کایاک بیشتر و مرکز خود را به طوری که او را بهتر آماده برای مقابله با هر گونه آینده رکود در حوادث.

Reimagining شادی است که تقریبا سخت سیمی به آمریکایی ها' DNA گفت: Sonja Lyubomirsky استاد روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید.

"انسان قابل ملاحظه ای انعطاف پذیر. وجود دارد مقدار زیادی و مقدار زیادی از شواهد که ما وفق دهند به همه چیز. ما حرکت رو به جلو," او گفت:, و اضافه کرد که او انجام شادی پس از مطالعات همه گیر آغاز شده و در بر داشت که برخی از مردم کمی شادتر از سال گذشته است.

ملیندا Hartline از تمپا بود که گذاشته از او کار در روابط عمومی در ماه مارس گفت که او در یک افسرده خیرگی کسانی که برای اولین بار چند هفته از بیکاری است. سپس او شروع به دوچرخه سواری و تنیس بازی کردن و ثبت نام در کالج و دوره پس از بحران رهبری است.

او نگران وضعیت جهان و اقتصاد و شگفتی های او هنگامی که او می تواند او را ببینید بچه ها و نوههایشان زندگی می کنند که در سواحل غرب — اما او همچنین متوجه می شود که همه چیز می تواند خیلی بدتر است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"هر چیزی می تواند اتفاق می افتد. و شما باید آماده می شود," او گفت:. "این که آیا آن سلامت خود را به امور مالی خود را که آیا آن جهان است. شما باید آماده می شود. و همیشه حفظ است که نگرش ذهنی مثبت. آن را به شما از طریق آن است."

___

بررسی 2,279 فتح کرد گرفته شد بزرگسالان انجام شد ممکن است 21-29 با کمک مالی از بنیاد ملی علوم. آن را با استفاده از نمونه گرفته شده از NORC احتمال مبتنی بر AmeriSpeak پنل طراحی شده است که به نمایندگی از جمعیت ایالات متحده. حاشیه خطای نمونه گیری برای همه پاسخ دهندگان است به علاوه یا منهای 2.9 درصد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن