جوانان در غرب پایان تورنتو محله ملاقات با پلیس به دنبال یک راه رو به جلو'

"ما اینجا هستیم تا به دنبال یک راه رو به جلو" است چگونه فلوریدا بوجانگ مقدمه یک جلسه مجازی او سازمان یافته بین

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

"ما اینجا هستیم تا به دنبال یک راه رو به جلو" است چگونه فلوریدا بوجانگ مقدمه یک جلسه مجازی او سازمان یافته بین جوانان از پایان غرب تورنتو محله و پلیس.

"هفته گذشته بوده است یکی از سخت برای آفریقایی گفت:" بوجانگ از بنیانگذاران و هماهنگ از نهر جوانان ابتکار پس از برنامه مدرسه برای جوانان بین سنین هشت تا 25. "مردم سیاه و سفید از دست داده اند و زندگی خود را در حالی که درگیر شدن با سیستم های است که باید در حفاظت از آنها است."

بوجانگ نظرات مجموعه ای از تن برای 90 دقیقه تصویری دیدار که دیدم اعضای جامعه خود را به اشتراک بگذارید نگرانی و امید خود را چگونه Black Creek Drive محله می تواند یک نمونه از نحوه ترمیم شکسته رابطه بین پلیس و مردم از رنگ.

او رانده شد به میزبان نشست چرا که بسیاری از جوانان در این برنامه بودند در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای نگران تصاویری از خشونت پلیس آنها از دیدن بازی در ایالات متحده و می خواستم برای انجام کاری به تصویب تغییر در حیاط خلوت خود را.

"جوانان بسیار آگاه در مورد سیستماتیک مسائل و آنها را به حال برخورد با پلیس تا زمانی که مردم شروع به اعتراض آن باز بسیاری از زخم های قدیمی," بوجانگ گفت. "آنها همچنین احساس مانند آنها در حال overpoliced. "

بوجانگ گفت: برنامه جوانان واقع در یک ساختمان در مارتا ایتون راه پرتاب یک سنگ از 12 لشکر در نزدیکی Tretheway و نهر درایو در خدمت مردم عمدتا کم درآمد, سیاه و سفید, خانواده ها شده اند که در معرض سنگین حضور پلیس. آن را در میان تورنتو اولویت محلات به دلیل فقر گسترده و subpar اجتماعی خدمات اجتماعی.

"همه ما می خواهیم همان چیزی است که تغییر" بوجانگ گفت: در طول زوم جلسه که با حضور ماموران از 12 بخش و فیصل حسن MPP برای York, South—وستون.

سیاه نهر جوانان ابتکار یک جوانان-رهبری گروه فراهم می کند که آموزش رهبری و مربیگری برای افراد جوان در Black Creek/Trethewey محله است.

"ما در تلاش هستیم که پلیس ما رهبران و سیاستمداران در اینجا, بنابراین ما می تواند هموار کردن راه برای دادن امید" بوجانگ گفت. "این است که در مورد گرفتن جوانان درگیر به طوری که آنها را در درک آنچه که ما در حال درخواست از دولت و پلیس است."

Sgt. پل Dominey یکی از دو افسر فیلدینگ سوال در یک طیف گسترده ای از موضوعات از جمله سوء استفاده پلیس از قدرت هدف قرار داده بدون دلیل و چه پروتکل اعمال می شود زمانی که متوقف شدن توسط پلیس.

مه 25 مرگ جورج Floyd — اسیر در فیلم به عنوان یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او در طول بازداشت — آتش به آستین نهفته نگرانی در مورد خشونت پلیس علیه سیاه جامعه است.

گروهبان. Dominey اذعان کرد "که حوادث اخیر (در کانادا و ایالات متحده) تعیین کرده اند ما را." وی با بیان شخصی خشم و گفت: بسیاری از افسران همکار خود را عضوی از موارد از افسران سوء استفاده از قدرت خود را.

Dominey تمجید جوانان برای تماس با نشست و گفت: آن را بخشی از راه حل و یک بخشی از حرکت رو به جلو. او رفت و برای اطمینان از جوانان در این گروه برخی از آنها در مورد شکایت مورد آزار و اذیت توسط پلیس است که 12 بخش باید به عنوان یک مکان امن که در آن آنها می توانند نگرانی های خود را.

"ما امروز در اینجا, بنابراین ما می توانید با قرار دادن این پیام در خارج وجود دارد" Dominey گفت. "ما می خواهیم برای ساخت این روابط و ما باید این روابط است."

بوجانگ گفت: پس از جلسه پلیس ابراز باز بودن گفتگو را ادامه دهد.

"آنها در حال حاضر به گوش دادن و کار با ما," او گفت:.

Leanna هنری 14 و برادر دوقلوی او Leon هر دو شرکت کنندگان در این برنامه جوانان گفت: این جلسه ممکن است به ارمغان بیاورد تغییر یک شبه اما او و همسالان خود خواهد بود برگزاری پلیس تورنتو به حساب برای وعده های داده شده به آنها.

"من هنوز هم راضی نیست چرا که پلیس هنوز در حال انجام کارهای مشابه" Leanna گفت: پس از جلسه روز پنجشنبه. "به نظر می رسد به رفتن به یک گوش و بیرون آمدن دیگر."

"ما قصد داریم به تلاش برای نگه دارید تا زمانی که چیزی بیرون می آید از این دلیل من نمی خواهم سیاه و سفید دیدن افراد صدمه دیده است," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

حسن جوانان تعامل منتقد برای NDP گواه همچنین اینکه موضوع متعدد پلیس برخورد از جمله اینکه زده جنجالی اندازه گیری استفاده شده توسط پلیس برای متوقف کردن و سند افراد مظنون به جرم و جنایت.

"نژادپرستی نظاممند واقعی است و آن را عمیقا اثرات سیاه بومی و racialized زندگی" حسن گفت.

او در ادامه گفت که روز پنج شنبه در این فروم بود "فرصت نمی دهد تا" در مبارزه با "زنده نگه داشتن امید."

Jason Miller


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب