چوین و 3 سابق ماموران با اتهامات جدید بیش از جورج فلوید مرگ

بزرگنمایی این تصویر تمام چهار سابق مینیاپولیس افسران پلیس در حال حاضر با اتهامات جنایی در مرگ جورج ف

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تمام چهار سابق مینیاپولیس افسران پلیس در حال حاضر با اتهامات جنایی در مرگ جورج فلوید. وکیل بن Crump, سمت چپ, اسکورت فلوید را کوئینسی ماسون دوم از سمت چپ در روز چهارشنبه طی بازدید از بنای یادبود که در آن فلوید دستگیر شد در مینیاپولیس. جیم Mone/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Mone/AP

درک چوین در حال حاضر چهره به اتهام قتل درجه دوم و سه نفر دیگر از سابق مینیاپولیس افسران پلیس بودند که درگیر در جورج فلوید مرگ چهره به اتهام کمک و معاونت در جرم با توجه به اسناد دادگاه.

در علاوه بر این به چوین سه تن دیگر از افسران به نام کیفری شکایت Tou Thao, J الکساندر Kueng و Thomas K. خط.

چهار افسر پلیس از کار اخراج شدند یک روز پس از فلوید درگذشت در روز یادبود.

شکایات کیفری علیه چهار نفر بودند به طور رسمی ظ روز شنبه با توجه به برایان Bakst از رادیو دولتی مینسوتا. دادستان کل کیت الیسون است که میله میله به نظر می رسد در یک کنفرانس خبری به بحث در مورد اتهامات جدید این بعد از ظهر.

چوین که سفید است در ابتدا به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد در شهرستان Hennepin هفته گذشته پس از یک ویدئو نشان داد او خود را نگه داشته زانو در را گردن برای نزدیک به نه ساعت. اما بالاتر شارژ در حال حاضر اضافه شده و چند روز پس از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خواسته الیسون منجر به پیگرد قانونی.

به قتل درجه دوم به اتهام حمل حداکثر مجازات تا 40 سال در زندان; سوم-درجه اتهام 25 سال حبس.

بن Crump این فلوید خانواده وکیل با صدور بیانیه ای گفت: "این یک لحظه تلخ و شیرین. ما عمیقا احساس خشنودی که @AGEllison در زمان اقدام قاطع و گرفتاری و شارژ تمام افسران درگیر است."

Hennepin شهرستان معاینات پزشکی به حکومت فلوید مرگ شد, قتل گفت: روز دوشنبه که 46 ساله است قلب و ریه ها متوقف شده بود عملکرد "در حالی که مهار" توسط مأموران اجرای قانون.

فلوید در مدت کوتاهی پس از برخورد با چوین و دیگر افسران. تصویری از این حادثه نشان داد که چندین افسران دخالت ندارد در حالی که چوین فشرده زانو خود را در Floyd گردن رغم زده مرد درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم."

در روز سه شنبه Walz گفت: دولت نیز بررسی هر گونه بالقوه نقض حقوق مدنی توسط مینیاپولیس اداره پلیس – پرس و جو است که انتظار می رود به "کاوشگر 10 سال گذشته از مینیاپولیس شیوه های پلیس" به عنوان عضو ایستگاه رادیو دولتی مینسوتا گزارش شده است.

فلوید مرگ آینده پس از بالا مشخصات قتل Breonna تیلور و Ahmaud Arbery است باعث بزرگ تظاهرات در شهرستانها در سراسر ایالات متحده آمریکا — تظاهرات که ادامه دارد و با وجود استفاده گسترده از حکومت.

یک مراسم یادبود برای فلوید است که مجموعه را به جای پنج شنبه بعد از ظهر در شمال مرکزی دانشگاه در مینیاپولیس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن