پلیس متوقف شده که الیاس McClain اخراج بیش از سبد, عکس

آرورا کلرادو. - یکی از سه افسر پلیس متوقف شده که الیاس McClain اخراج شده بیش از عکس نشان دادن همکاران reenacti

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

آرورا کلرادو. - یکی از سه افسر پلیس متوقف شده که الیاس McClain اخراج شده بیش از عکس نشان دادن همکاران reenacting از سبد استفاده می شود قبل از زمان فوت در سال گذشته با توجه به اسناد و مدارک از دادستان.

ماموران پس از متوقف McClain در خیابان در ماه اوت گذشته برای "بودن" مشکوک شفق افسر Jason Rosenblatt سعی کردم به استفاده از یک سبد, اما نمی تواند به دلیل موقعیت خود را پس از یک افسر دیگر آیا یک گزارش از دادستان گفت.

دو ماه بعد Rosenblatt دریافت عکس ها از سه همکار افسران که با لبخند به آنها تقلید یک سبد در سایت که در آن McClain متوقف شد که تا به حال تبدیل شدن به یک مکان یادبود. او پاسخ داد: "سلام."

Rosenblatt و دو افسر که به نظر می رسد در عکس ها از کار اخراج شدند از شفق قطبی اداره پلیس پس از تحقیقات داخلی ارشد جمعه اعلام کرد. افسر که میدادند chokehold در این عکس استعفا داد و این هفته است.

McClain مرگ کردم جدید توجه زیر را در سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است. لیبریا Jared پلیس در هفته گذشته به دستور دادستان کل برای بازگشایی McClain مورد پس از دادستان ها در سال گذشته کاهش یافته است به اتهام افسران که در مواجهه او.

موقت رئیس پلیس ونسا Wilson هزینههای چهار افسر درگیر با عکس گفته خود توضیح است که آنها "در تلاش برای تشویق یک دوست با ارسال این عکس."

اتحادیه پلیس به نام این تحقیقات بیش از عکس ها را با عجله در قضاوت است.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

یک رئیس پلیس در حومه دنور اخراج افسران که با لبخند در عکس به آنها میدادند یک سبد است که همکاران خود را با استفاده الیاس McClain سیاه و سفید مردی که پس از پلیس متوقف شد او را به عنوان او راه می رفت پایین خیابان در تابستان گذشته.

یک افسر دیگر دریافت یک متن با عکس های گرفته شده در مکان یادبود برای 23 ساله و پاسخ داد: "سلام."

شفق قطبی اداره پلیس منتشر شد, عکس های جمعه به عنوان یک مشخصه متزلزل موقت رئیس پلیس ونسا Wilson هزینههای چهار افسر درگیر است. سه نفر از کار اخراج شدند و افسر که دیده می شد تقلید از سبد استعفا داد و این هفته است.

"ما شرمنده ما بیمار است و ما قهر" ویلسون گفت:. افسران ممکن است جرمی مرتکب شده اند, اما این عکس ها "جنایت علیه انسانیت و نجابت," او اضافه شده است.

McClain مرگ کردم جدید توجه زیر را در سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی و چندین سازمان پلیس گرفته اند اقدام سریع به مجازات افسران از جمله کسانی که در جورج فلوید مرگ 25 مه در مینیاپولیس.

رو به افزایش فشار به لیبریا Jared پلیس در هفته گذشته به دستور دادستان کل برای بازگشایی McClain مورد پس از دادستان ها در سال گذشته کاهش یافته است به اتهام سه افسر پلیس که در مواجهه او. این روشن نیست که اگر این افسران در حال حاضر در مرخصی.

کلمه از عکس های پدید آمده به زودی پس از آن اعلام خواهد شد. شفق قطبی پلیس تحقیقات هفته گذشته پس از دیگری افسر گزارش عکس هایی که گرفته شد در ماه اکتبر در نزدیکی جایی که McClain متوقف شد در ماه اوت — یک سایت است که در حال حاضر یک بنای یادبود.

"واقعیت این است که سه وظیفه در یونیفرم پلیس فکر می کردم که آن را مناسب برای reenact قتل شوخی نشان می دهد که این گروه فاسد است به هسته ای" گفت: ماری نیومن ، McClain خانواده وکیل که دیدم عکس ها قبل از آنها برای عموم منتشر شد. الیاس را Sheneen McClain نیز آنها را دیدم.

"برای این بود که فقط ویرانگر برای دیدن که مردم مسخره قتل پسرش" نیومن اضافه شده است.

شفق قطبی Police Association اتحادیه برای افسران گفت: در Facebook که تحقیقات در زمان نه روز در حالی که استاندارد امور داخلی مورد ماه طول می کشد و خواستار آن "را با عجله در قضاوت است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

افسران متوقف McClain, یک ماساژ درمانگر پس از تماس 911 در اوت. 24, 2019, گزارش او را به عنوان مشکوک چرا که او با پوشیدن یک ماسک اسکی آور و سلاح های خود را. پلیس گفت که آنها تا به حال حق به او را متوقف کند چرا که او "بودن" مشکوک و او خواسته آنها را بارها و بارها به اجازه رفتن او را با توجه به بدن-دوربین تصویری.

پلیس قرار می گیرد و او را در یک سبد که قطع خون به مغز و امدادگران اداره 500 میلی گرم آرام بخش او را آرام. او دچار ایست قلبی شد و بعد از اعلام مرگ مغزی گرفته و حمایت از زندگی کردن.

یک آسیب شناس پزشکی قانونی نمی تواند تعیین کند که دقیقا چه چیزی منجر به McClain مرگ اما گفت: فعالیت بدنی در طول رویارویی به احتمال زیاد کمک کرده است.

ایالات متحده دادستان های وزارت دادگستری ایالات متحده در حقوق مدنی تقسیم و اف بی آی این هفته اعلام کرد که آنها به دنبال به اینکه برای راه اندازی یک حقوق مدنی بررسی است. مقامات فدرال گفت: آنها نیز با توجه به تحقیقات به عکس.

دادستان تصمیم گرفت در ماه نوامبر به دنبال اتهامات جنایی علیه افسران که متوقف McClain. دادستان منطقه دیو جوان به تازگی به نام مرد جوان مرگ "غم انگیز و غیر ضروری" اما در دفاع از تصمیم خود. او گفت که او نمی تواند اتهام افسران به دلیل آسیب شناس نبود قادر به تعیین اگر اعمال خود باعث McClain مرگ است.

دادستان کل فیل وایزر ایالت دارای بازگشایی بررسی است.

پلیس-دوربین ویدیو نشان می دهد یک افسر گرفتن از ماشین خود نزدیک McClain و گفت: "از سمت راست وجود دارد. توقف. توقف. ... من یک راست به توقف شما را از آنجا که شما در حال مشکوک است."

در این ویدئو افسر نوبت McClain در اطراف و تکرار "توقف منبسط." به عنوان McClain تلاش می کند برای فرار از مامور گرفتن افسر می گوید: "استراحت یا من باید برای تغییر این وضعیت است."

به عنوان دیگر افسران پیوستن به مهار McClain او التماس آنها را به اجازه رفتن و می گوید: "شما بچه ها شروع به بازداشت من شد توقف موسیقی من به گوش دادن."

شفق قطبی پلیس گفت: McClain حاضر برای جلوگیری از راه رفتن و جنگیدند وقتی ماموران تلاش کردند تا او را بازداشت. ماموران با استفاده از یک سبد که قطع خون به مغز یک تاکتیک به تازگی ممنوع در مکان های مختلف زیر فلوید مرگ است.

در این ویدئو McClain می گوید افسران: "اجازه دهید به من. من هستم درونگرا. لطفا احترام به مرزهای که من صحبت می کنم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن