Facebook آغاز می شود برچسب 'تحت کنترل دولت" رسانه

بزرگنمایی این تصویر Facebook تصمیم به برچسب وزارت امور خارجه-کنترل رسانه ها بخشی از تلاش برای گرفتن

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook تصمیم به برچسب وزارت امور خارجه-کنترل رسانه ها بخشی از تلاش برای گرفتن یک موضع قاطعانه تر در مقابل اطلاعات غلط در پیش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده. جاش peter bradley/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاش peter bradley/خبرگزاری گتی ایماژ

Facebook آغاز شده است برچسب مطالب تولید شده توسط رسانه های آن می گوید تحت کنترل دولت تصویب سیاست اجتماعی شبکه اول اعلام کرد در ماه اکتبر.

صفحات و پست ها از حداقل 18 رسانه ها از جمله روسیه امروزچین روزانه مردم ایران ایسنا در حال حاضر حمل اعلامیه به کاربران که آنها را "تحت کنترل دولت رسانه ها." Ads از کنترل دولت ناشران نیز برچسب شروع و بعد از این سال. برچسب خواهد شد و در ابتدا نشان داده شده است به ایالات متحده Facebook کاربران و رول به کشورهای دیگر در طول زمان است.

"ما در حال ارائه شفافیت بیشتر به این ناشران به دلیل ترکیب آنها تاثیر یک سازمان رسانه ای با استراتژیک حمایت از دولت و ما معتقدیم مردم باید بدانند اگر اخبار آنها به عنوان خوانده شده در حال آمدن است از یک نشریه که ممکن است تحت تاثیر یک دولت" ناتانیل Gleicher, Facebook زنان, امنیت, سیاست نوشت, در یک پست وبلاگ.

Facebook نیز آغاز خواهد شد محرومیت تحت کنترل دولت رسانه ها از خرید تبلیغات در ایالات متحده آمریکا بعد از این تابستان. Gleicher گفت که تصمیم "از فراوانی از احتیاط به ارائه یک لایه اضافی از حفاظت در برابر انواع مختلفی از نفوذ خارجی در بحث های عمومی" پیش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری. او اشاره کرد که این رسانه ها "به ندرت" تبلیغ در ایالات متحده آمریکا

Facebook در حال اجرای سیاست های جدید در یک زمان هنگامی که آن نیز رو به رو نقد برای یک دست کردن رویکرد التهابی پست توسط رئیس جمهور تهمت و بی میلی به واقعیت-بررسی تبلیغات سیاسی بر روی پلت فرم آن است.

حقوق مدنی گروه های دموکرات و خود شرکت کارکنان خود را به نام برای مارک زوکربرگ مدیر عامل به برگزاری تهمت مسئول پست که منتقدان می گویند شکستن Facebook قوانین در برابر تحریک به خشونت و گسترش اطلاعات نادرست در مورد رای گیری.

توییتر در مقابل آغاز شده است برچسب زدن به برخی از رئيس جمهور توييتها. در پاسخ به تهمت هفته گذشته یک فرمان اجرایی را امضا اقدام به نوار آنلاین سیستم عامل از مدت طولانی حمایت های حقوقی.

Facebook تصمیم به پرچم دولت کنترل می شود رسانه ها است و بخشی از این شرکت تلاش گسترده برای جلوگیری از تکرار 2016 زمانی که این شرکت موفق به محدود کردن اطلاعات غلط و دخالت خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

Gleicher گفت: Facebook با استفاده از تعدادی از عوامل برای تعیین اینکه آیا یک خروجی رسانه ها است "به طور کامل یا تا حدی تحت کنترل سرمقاله از دولت است." که شامل که صاحب آن را, چگونه آن را تامین شفافیت در مورد منابع و حکومت و مسئولیت پذیری فرآیندهای مانند اصلاحات سیاست ها و نظارت تخته.

یک ناشر می تواند از دریافت بودجه دولت اما هنوز هم تلقی می شود توسط Facebook به طور مستقل. رسانه ها نیز باید گزینه ای را برای تجدید نظر در Facebook برچسب.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن