آسیا امروز: رهبر دولت استرالیا می گوید بیمار نمی جداسازی

استرالیا - استرالیا هواپیمای ویکتوریا دولت گزارش یک رکورد 484 جدید COVID-19 موارد در روز چهارشنبه و مقامات بهد

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

استرالیا - استرالیا هواپیمای ویکتوریا دولت گزارش یک رکورد 484 جدید COVID-19 موارد در روز چهارشنبه و مقامات بهداشت هشدار داده است که شماره می تواند همچنان به افزایش است.

با استرالیا را در دومین شهر ملبورن در حال حاضر در مستند دو هفته مقامات امیدوار بود عفونت رای آغاز خواهد شد به فلات.

"قطعا ما در یک, واقعا, واقعا به چالش کشیدن مرحله از این بیماری همه گیر" رئیس بهداشت افسر برت Sutton گفت.

"ما نمی تواند لزوما انتظار اعداد به پایین رفتن. من فکر می کنم که خواهد بود چالش های حتی بیشتر در روز های آینده. که بدان معنی است که ما در حال رفتن به نگاه 500-600 مورد در هر روز است. من کاملا نمی خواهید ما را برای رفتن وجود دارد" ساتون اضافه شده است.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: مردم تا به حال به خود منزوی کردن زمانی که آنها بیمار شد.

او گفت: نه نفر از 10 نفر نیست خود جدا بین داشتن علائم و تست شده است. بیش از نیمی نیست خود جدا بین زمانی که آنها مورد آزمایش قرار گرفتند و زمانی که آنها به نتایج.

اندروز نیز اعلام کرد دو مرگ و میر بیشتر مردان در 90s آوردن ملی تلفات به 128.

چهار مورد جدید پیشی گرفته یک رکورد قبلی از 428 مجموعه در روز جمعه.

ماسک صورت را تبدیل به اجباری از پنج شنبه برای ساکنان در مستند مناطق زمانی که آنها خانه های خود را ترک.

شش زندان در ویکتوریا قرار داده شد به کل مستند در روز سه شنبه پس از یک عضو هیات آزمایش مثبت در یکی از شلوغ امکانات.

Neighoring, New South Wales, دولت گزارش 16 مورد جدید در روز چهارشنبه.

یک بازگشت مسافر که تشخیص داده شد در هتل قرنطینه در سیدنی. دیگر 15 نفر مرتبط شناخته شده خوشه. ریشه های این گونه ای از ویروس است که آلوده به 15 نفر Victoria, New South Wales, رئیس بهداشت افسر کری شعار گفت.

ایالتی کوئینزلند گزارش یک مورد بازگشت مسافر که تشخیص داده شد در قرنطینه.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— تنها چند روز پس از مقامات کره جنوبی اعلام امیدوارم این کشور COVID-19 اپیدمی بود در آینده تحت کنترل مقامات بهداشتی گزارش شده 63 مورد جدید. کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز چهارشنبه گفت: حداقل 36 آمد از سئول در منطقه است. این KCDC نمی بلافاصله تایید اینکه آیا این اعداد شامل خوشه ای در خط مقدم ارتش واحد در Pocheon که در آن حداقل 13 سربازان گزارش آزمایش مثبت است. این KCDC گفت: 34 نفر به ورود بین المللی. این کشور گزارش شده بود چهار محلی انتقال روز دوشنبه به کمترین میزان در دو ماه باعث یک جشن جیر از رئیس جمهور مون جائه در.

— نپال دولت در روز چهارشنبه به پایان رسید خود را مستند 120 روز پس از آن اعمال شده برای کنترل گسترش coronavirus. وزیر اطلاعات یوبا سیتی راج Khatiwada گفت: تعداد موارد کاهش شدند. دولتی و دفاتر خصوصی خواهد بود به طور کامل کاربردی از شنبه, همه وسایل نقلیه اجازه داده می شود در خیابان ها و بازارها و مراکز خرید و مغازه ها را مجاز به باز کردن. فرودگاه ها و پروازها از سر گرفته خواهد Aug. 1. Khatiwada گفت: مدارس و کالج ها باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی بسته. بزرگ و مجامع عمومی و توابع مذهبی و احزاب باقی می ماند, ممنوع, و, ورزشگاه, باغ وحش و پارک های بسته باقی می ماند. این مستند اعمال شده در مارس تمدید شد چندین بار قبل از دولت کاسته و آن را در ماه گذشته. این کشور دارای 17,994 مورد تأیید و 40 و میر ناشی از کوروناویروس.

— تعداد موارد در چین آخرین شیوع ویروس در ادامه به سقوط شنبه با نه موارد جدید در شمال غربی منطقه سین کیانگ. همه گزارش شد در پایتخت های منطقه ای اورومچی است که قفل شده است و برخی از جوامع محدود سفر و انجام آزمایش های گسترده. بیش از 50 نفر آلوده شده اند اما اقدامات انجام شده به نظر می رسد به آن را مانع از گسترش بیشتر در گسترده نازک جمعیت منطقه از بیابان و کوه است. یکی دیگر از پنج مورد جدید گزارش شده در میان چینی ها در ورود از خارج از کشور آوردن چین در مجموع به 83,707 با 4,634 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

— یک مطالعه جدید نشان می دهد به مراتب بیشتر از افراد آلوده شده اند با کروناویروس در هند سرمایه منطقه از آمار و ارقام رسمی نشان می دهد. مرکز ملی کنترل بیماری ها می گوید این آزمایش بیش از 21000 نفر انتخاب و به طور تصادفی در سراسر دهلی دولت که شامل دهلی نو است. آن یافت می شود حدود 22 درصد از دولت جمعیت آلوده شده است و یا بیش از 6.6 میلیون نفر است. دهلی نو گزارش رسمی فقط 123,000 عفونت معنی است که بسیاری از موارد آزمایش نشده و یا شناخته شده است. تست است و حتی محدود تر در بسیاری از مکان ها در خارج از پایتخت منطقه است.

— وزارت دادگستری ایالات متحده می گوید هکرها همکاری با دولت چین هدف شرکت توسعه coronavirus واکسن و سرقت صدها میلیون دلار از مالکیت معنوی و اسرار تجاری از شرکت ها در سراسر جهان. کیفرخواست می گوید هکرها تحقیق آسیب پذیری در شبکه های کامپیوتری ماساچوست و مریلند شرکت های شناخته شده برای کار خود را در توسعه واکسن و درمان است. مورد ثبت شده در این ماه در واشنگتن و unsealed شنبه. کیفرخواست شامل اتهام تجارت راز سرقت و تقلب سیم توطئه در برابر هکرها که دادستان ها می گویند سرقت اطلاعات مورد علاقه به دولت چین.

— برخی از بزرگترین دولت اهدا کنندگان کمک های انسان دوستانه هستند کمانش تحت فشار از COVID-19 بیماری همه گیر. بودجه خود را تعهدات برای این ویروس و در غیر این صورت باید کاهش یک سوم از یک سال پیش. این تجزیه و تحلیل به دست آمده توسط AP نادر در زمان واقعی نگاه دشوار به آهنگ جهان کمک کند. در زمانی که مردم در حال مبارزه با ویروس ها و متعاقب آن فروپاشی اقتصادی در بالای آستین در حال اجرا بحران کمک های بیشتر نیاز است نه کمتر. اما اهدا کنندگان در حال تلاش بیش از حد. عدم کمک شده است به نام "ویرانگر است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن